Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

Beterlaat2021! schreef op 29-04-2026 om 18:51:

Wij komen ook allemaal stiekem kijken hoor.... Je herkent ons toch niet.

Heb jij ook al een afspraak voor een bezichtiging? 

Bak je appeltaart Moosey, dat is wel gebruikelijk bij een bezichtiging, maakt het extra huiselijk ... 

Yumi schreef op 29-04-2026 om 18:55:

[..]

Heb jij ook al een afspraak voor een bezichtiging?

Bak je appeltaart Moosey, dat is wel gebruikelijk bij een bezichtiging, maakt het extra huiselijk ...

Ha jullie komen ook dus? Gezellig!

Soort Project X: de Funda editie

Hahaha, gelukkig maar dat het zo afgelegen is dat ik toch echt niet geloof dat jullie allemaal appeltaart komen eten Er zit trouwens wel een aardige brasserie verderop, wel een goeie plek voor een meeting na de bezichtigingen

Mooi huis hoor Moosey! En wat een ruimte krijg je voor je geld, daar kunnen wij stadsbewoners slechts van dromen.

Maar toch gaan wij weer terug richting stad (en dus ruimte inleveren) Van de voorzieningen en dingen als op de fiets naar je werk kunnen kunnen wij nu alleen maar dromen, en daar wilden we dan toch maar ns iets aan gaan doen

En dat kan ik me ook levendig voorstellen, Moosey!

Zou lekker zijn als ze een beetje tegen elkaar opbieden Moosey! Spannende tijd, dit. Maar zo te horen gaat het goedkomen 💪.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.