Huis, tuin en keuken
Regendrup.
12-04-2022 om 13:31
Wat valt je op op Funda? DEEL 2
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Link naar deel 1:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627
Regendrup.
11-05-2026 om 10:17
Moosey schreef op 02-05-2026 om 15:23:
Een poortgebouw! Jammer dat je geen flintertje tuin hebt en ik vind het ook wat veel trappen, maar leuk is ie zeker
https://www.funda.nl/detail/koop/de-bilt/huis-dorpsstraat-vo-steenstraat-23/43323019/
Haha wel grappig dat die muur bij de keuken op de ene foto nog vol vlekken zit, en op de andere foto's deze netjes geverfd zijn. Zo slordig om dan die foto's met die vlekken nog te gebruiken.
Moosey
11-05-2026 om 12:54
Yumi schreef op 09-05-2026 om 19:18:
Moosey gefeliciteerd en een compliment over de manier waarop je met de biedingen omgaat. 💐
Dank je wel Yumi 
Moosey
11-05-2026 om 12:57
ToetieToover schreef op 10-05-2026 om 13:25:
Ik ben lid van vereniging Eigen Huis en daarin stond een interessant artikel over hoe er met biedingen wordt omgegaan. Makelaars blijken niet allemaal even betrouwbaar te zijn! Ik moest gelijk aan de verkoop van Moosey denken.
Ja, dat word mij ook steeds duidelijker. Ik heb al op best wat huizen geboden gewoon om inzicht te krijgen in het biedlogboek achteraf, en bij heel populaire huizen zie je dan de hoogste biedingen echt minuten voor het sluiten van de termijn binnenkomen. Dan wordt er dus echt wel door makelaars onderling informatie doorgespeeld, wat eigenlijk echt niet mag. Ik heb het blad van Eigen Huis ook hier liggen, zal dat artikel eens even lezen.
Yumi
29-05-2026 om 23:37
Plaatje toch? Prachtig huis, moet wel gemoderniseerd worden, ruime tuin, mooie straat en omgeving. Maar kan iemand me uitleggen wat dat gasfornuis daar doet? Alhoewel dit wel een echt kookeiland is



Daglichtlamp
30-05-2026 om 20:58
https://www.funda.nl/detail/koop/rotterdam/huis-bergse-linker-rottekade-1/89748970/
Anderhalf miljoen voor een huis waarvan de makelaar suggereert dat je het het beste kan slopen. En dan woon je nog niet eens direct aan het water, de weg loopt nog tussen je huis en de Rotte.
Madamecannibale
30-05-2026 om 21:28
Yumi schreef op 29-05-2026 om 23:37:
Plaatje toch? Prachtig huis, moet wel gemoderniseerd worden, ruime tuin, mooie straat en omgeving. Maar kan iemand me uitleggen wat dat gasfornuis daar doet? Alhoewel dit wel een echt kookeiland is
![]()
Dat is wel een heel bijzonder kookeiland inderdaad. Wat zou daar de gedachte achter geweest zijn. Verder inderdaad een mooi huis maar er mag wel wat liefde in.
Zeespiegel
31-05-2026 om 04:28
Yumi schreef op 29-05-2026 om 23:37:
Plaatje toch? Prachtig huis, moet wel gemoderniseerd worden, ruime tuin, mooie straat en omgeving. Maar kan iemand me uitleggen wat dat gasfornuis daar doet? Alhoewel dit wel een echt kookeiland is
![]()
Een schiereiland, hij staat niet los. Iemand heeft echt de ruimte maximaal willen benutten. Ik vind de buitenkant van de woning prachtig. De binnenkant vindt ik best wel saai.
Moosey
31-05-2026 om 08:33
Ik dacht meer, ze hadden de keuken al geplaatst en toen pas bedacht dat ze het fornuis vergeten waren
Echt heel mal, goeie vondst Yumi
alhambra
31-05-2026 om 09:37
Moosey schreef op 31-05-2026 om 08:33:
Ik dacht meer, ze hadden de keuken al geplaatst en toen pas bedacht dat ze het fornuis vergeten waren
Echt heel mal, goeie vondst Yumi
Ja, precies! Ik moet er wel om lachen!
Aan de andere kant, als het in de praktijk gewoon goed werkt 
Moosey
31-05-2026 om 10:18
Nou, het lijkt mij vrij vreselijk als je geen dingen direct naast je fornuis kunt leggen, even een lepel wegleggen of een deksel.. Dus ík denk niet dat het zo goed werkt. Maar wellicht hebben de mensen in dat huis daar een heel andere mening over 
ToetieToover
31-05-2026 om 10:24
Yumi schreef op 29-05-2026 om 23:37:
Plaatje toch? Prachtig huis, moet wel gemoderniseerd worden, ruime tuin, mooie straat en omgeving. Maar kan iemand me uitleggen wat dat gasfornuis daar doet? Alhoewel dit wel een echt kookeiland is
![]()
Huilarisch! 😂
GroenTuintje
31-05-2026 om 10:52
ToetieToover schreef op 31-05-2026 om 10:24:
[..]
Huilarisch! 😂
Idd

