Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Hoe lang blijf je nog op na het avondeten?

Een lekker lange avond, niet met volle maag gaan slapen, of juist fijn soezerig van het avondeten snel je bed in duiken. Ik vroeg me af, naar aanleiding van het "hoe laat avondeten"-draadje, hoe jullie daarin staan.

Peiling

Hoe lang blijf je nog op na het avondeten?
131 stemmen
2%
7%
39%
33%
12%
7%

Wij drinken meestal rond achten nog thee met een koekje en rond negen uur water met een handje noten.

na het warm eten, neem ik 's avonds later nog wel een bakje kwark, of 2 blokjes chocola. Soms een handje noten. 

Wij nemen altijd nog thee, vaak met een koekje of chocolade. Zelfs als we laat thuis zijn zoals pas na een film maken we nog even thee

Wij eten om 17 uur , gaan tussen 22.30 en 22.45 naar bed en eten s avonds nog een koek/ cake soms maak ik een plankje met snacks( kaas,druiven chips , nootjes oid)

Koettie schreef op 03-09-2026 om 20:41:

Ik eet meestal rond 6 en doordeweeks lig ik er om 10 uur in. Geen volle buik meer en beetje gevoel van avond.

Eigenlijk precies dit. Alleen eet ik ook regelmatig rond half 6 al. Om 10 uur is het bedtijd.

In de avond eet ik vaak nog een uitgesteld toetje. Iets met kwark en fruit. Slaap ik heel prima op!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.