Huis, tuin en keuken
TessyTess
09-07-2021 om 21:19
Het grote minimalisme topic
Hier kletsen we, delen we ervaringen en geven we tips over de weg naar minimalisme!
Veldbloemen
17-08-2021 om 19:09
Ik ben een tijdje van huis geweest.
Nu weer aan de slag. Ik heb al weer 3 zakken troep van zolder verzameld die weg kunnen en wat grote kartonen dozen platgestampt voor de oud papierbak.
Veldbloemen
17-08-2021 om 19:16
MissBobby schreef op 17-08-2021 om 09:48:
sterkte voor Groentetuintje!
Ik ga vandaag verder met mijn berging. Daar kan ik niet eens meer in. Het is een kleine ruimte maar staat helemaal vol. Met ik weet niet goed wat…….
Morgen is mijn washok aan de beurt. En dan moet ik nog wat gereedschap uitzoeken en dan ben ik denk ik klaar. Ik ben van plan om twee keer per jaar een grote opruimronde te doen. Tot nu toe echt heel veel weggedaan. Best trots op mezelf!
Goed gedaan zeg!
Veldbloemen
17-08-2021 om 19:17
GroenTuintje schreef op 17-08-2021 om 12:40:
ze is overleden
ik heb de ogen uit mijn kop gejankt, en zit in de intratuin voor de kinderen ( ballenbak).
Gecondoleerd!
GroenTuintje
17-08-2021 om 19:45
Mlah! schreef op 17-08-2021 om 16:42:
[..]
Is heel normaal, zeker voor iemand die zoveel voor je betekend heeft. Hoe gaat het met je moeder? Ze had bij je oma gewaakt, toch?
Ja klopt. Het doet mijn moeder goed dat ze al die weken tijdens ziekte en haar sterfbed erbij is geweest. Ik heb haar helaas niet meer kunnen zien, dat was al weken terug toen ze nog niks had.
Mijn moeder is al van alles aan het regelen met haar zussen. Ik denk dat straks de echte klap nog moet komen, het rouwen.
GroenTuintje
17-08-2021 om 19:46
verder bedankt voor alle condoleances.
qua opruimen probeer ik de draad weer op te pakken. Ik heb vandaag wel ter ontspanning een muurtje geschilderd.
GroenTuintje
17-08-2021 om 19:50
MissBobby schreef op 17-08-2021 om 16:22:
gecondoleerd. Ik zou zeker een plant uit de tuin halen. Ik word ook elk jaar weer blij als de plant van mijn vader weer gaat bloeien.
Wat een mooie herinnering
Loulou39
17-08-2021 om 20:00
GroenTuintje schreef op 17-08-2021 om 19:45:
[..]
Ja klopt. Het doet mijn moeder goed dat ze al die weken tijdens ziekte en haar sterfbed erbij is geweest. Ik heb haar helaas niet meer kunnen zien, dat was al weken terug toen ze nog niks had.
Mijn moeder is al van alles aan het regelen met haar zussen. Ik denk dat straks de echte klap nog moet komen, het rouwen.
Misschien moet het wel zo zijn dat je haar niet meer hebt gezien, ik denk echt dat dingen gebeuren met een reden (ja misschien zweverig, maar ik geloof dat toch) zij weet dat je van haar houdt en jij herinnert je haar zoals ze was.
Één van mijn beste vriendinnen is 2 jaar geleden onverwachts overleden en als ik aan haar denk, dan zie ik altijd als eerste het akelige beeld zoals ze in haar kist lag en daarna pas hoe ze echt was.
Ik vind het heel verdrietig voor je en ik wens je veel sterkte komende tijd 🌸
Loulou39
17-08-2021 om 20:06
GroenTuintje schreef op 17-08-2021 om 19:46:
verder bedankt voor alle condoleances.
qua opruimen probeer ik de draad weer op te pakken. Ik heb vandaag wel ter ontspanning een muurtje geschilderd.
En nu weer on-topic: wat goed 👍🏻
Hebben we vandaag samen staan schilderen, want ik moest vijf muren weer wit maken 😝 (mis mijn donkerblauwe muur nu zo…)
En het is inderdaad geestelijk best ontspannend, maar ik merk dat mijn linkerhand (ik ben links) al wat moeite heeft met dingen oppakken….. en mijn rug… en iets met mijn arm…spierpijn 😁 hahaha, ik ben ook niets gewend 😝
En ook nog drie vuilniszakken voor de container 👍🏻
Hele productieve dag 💃🏻
Borrelhap
17-08-2021 om 20:52
Groentetuintje gecondoleerd met je verlies. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd
GroenTuintje
17-08-2021 om 20:55
Loulou39 schreef op 17-08-2021 om 20:00:
[..]
Misschien moet het wel zo zijn dat je haar niet meer hebt gezien, ik denk echt dat dingen gebeuren met een reden (ja misschien zweverig, maar ik geloof dat toch) zij weet dat je van haar houdt en jij herinnert je haar zoals ze was.
Één van mijn beste vriendinnen is 2 jaar geleden onverwachts overleden en als ik aan haar denk, dan zie ik altijd als eerste het akelige beeld zoals ze in haar kist lag en daarna pas hoe ze echt was.
Ik vind het heel verdrietig voor je en ik wens je veel sterkte komende tijd 🌸
Dat klinkt ook niet fijn voor je
. Ik heb haar als laatste gezien toen ze zwaar ademend een hersenbloeding had in het ziekenhuisbed. Ze was toen al in coma. Was ik een dag eerder geweest dan had ik haar nog wel kunnen spreken
. Maar goed ik heb haar wel nog kunnen zien en spreken 4 weken geleden toen ze nog gewoon thuis was.
GroenTuintje
17-08-2021 om 20:55
Loulou39 schreef op 17-08-2021 om 20:06:
[..]
En nu weer on-topic: wat goed 👍🏻
Hebben we vandaag samen staan schilderen, want ik moest vijf muren weer wit maken 😝 (mis mijn donkerblauwe muur nu zo…)En het is inderdaad geestelijk best ontspannend, maar ik merk dat mijn linkerhand (ik ben links) al wat moeite heeft met dingen oppakken….. en mijn rug… en iets met mijn arm…spierpijn 😁 hahaha, ik ben ook niets gewend 😝
En ook nog drie vuilniszakken voor de container 👍🏻
Hele productieve dag 💃🏻
Hier van wit naar blauw
GroenTuintje
17-08-2021 om 20:56
Borrelhap schreef op 17-08-2021 om 20:52:
Groentetuintje gecondoleerd met je verlies. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd
Bedankt, ik probeer veel afleiding te zoeken, al gaat dat niet altijd met kleine kinderen. Die snappen gelukkig wel waarom mama verdrietig is.
Loulou39
17-08-2021 om 21:53
GroenTuintje schreef op 17-08-2021 om 20:55:
[..]
Dat klinkt ook niet fijn voor je
. Ik heb haar als laatste gezien toen ze zwaar ademend een hersenbloeding had in het ziekenhuisbed. Ze was toen al in coma. Was ik een dag eerder geweest dan had ik haar nog wel kunnen spreken
. Maar goed ik heb haar wel nog kunnen zien en spreken 4 weken geleden toen ze nog gewoon thuis was.
Oh joh, wat erg 🌸
ik heb de ogen uit mijn kop gejankt, en zit in de intratuin voor de kinderen ( ballenbak).