Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het grote minimalisme topic

Hier kletsen we, delen we ervaringen en geven we tips over de weg naar minimalisme!

Wilgenkatje- schreef op 17-08-2021 om 12:49:

Ach, wat verdrietig GroenTuintje, veel sterkte! Wat verdrietig, iemand die je je leven lang kende verdwijnt uit je zicht...

Nu je toch bij Intratuin bent... koop een mooie struik ter gedachtenis aan oma. Mooie witte rozen...

Ja dankje. Ik zat daar ook aan te denken, want ze was zelf ook gek op tuinieren ♥️. Het gen heb ik weer overgenomen van mijn moeder en zij dus weer van haar moeder.

GroenTuintje schreef op 17-08-2021 om 12:52:

[..]

Ja dankje. Ik zat daar ook aan te denken, want ze was zelf ook gek op tuinieren ♥️. Het gen heb ik weer overgenomen van mijn moeder en zij dus weer van haar moeder.

Wat naar, GroenTuintje. Heel veel sterkte gewenst. 

Inderdaad een hele mooie gedachte om een bloem/struik voor haar in je tuin te planten. Had ze zelf een favoriet?

Sterkte Groentuintje 🌹

Wat verdrietig, Groentuintje, gecondoleerd.

Gecondoleerd

Gecondoleerd Groentuintje, en heel veel sterkte. 

Trek (of stek) een favoriete plant uit haar tuin als ze zo'n enthousiast tuinierster was? Hier staat een dubbelbloemige eikenbladhortensia waar ik warme herinneringen aan heb.

gecondoleerd 
Mooi idee om juist nu een plant ter herinnering mee te nemen. 

Ja ze had een enorme tuin veel bloemen en planten. Ik denk dat ik een plant meeneem uit de tuin, dat had ze zelf ook gewild. Ik weet niet precies wat haar favoriet was, maar de had nog een hortensia van haar moeder.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-08-2021 om 15:14

Ach lief GroenTuintje, virtuele knuffel . Gecondoleerd met dit verlies.

GroenTuintje schreef op 17-08-2021 om 12:40:

ze is overleden ik heb de ogen uit mijn kop gejankt, en zit in de intratuin voor de kinderen ( ballenbak).

Dankje dames, ik moet telkens janken... het lijkt niet op te houden. Ik heb dit niet eerder met andere dierbare gehad. Ze was dus wel echt heel dierbaar voor mij. Ze heeft mij ook gedeeltelijk opgevoed ( ik had een hele jonge moeder)

gecondoleerd GroenTuintje 

gecondoleerd. Ik zou zeker een plant uit de tuin halen. Ik word ook elk jaar weer blij als de plant van mijn vader weer gaat bloeien. 

GroenTuintje, gecondoleerd met het verlies van je oma. Wat een naar nieuws voor je. Veel sterkte de komende tijd. 

GroenTuintje schreef op 17-08-2021 om 15:19:

Dankje dames, ik moet telkens janken... het lijkt niet op te houden. Ik heb dit niet eerder met andere dierbare gehad. Ze was dus wel echt heel dierbaar voor mij. Ze heeft mij ook gedeeltelijk opgevoed ( ik had een hele jonge moeder)

Is heel normaal, zeker voor iemand die zoveel voor je betekend heeft. Hoe gaat het met je moeder? Ze had bij je oma gewaakt, toch?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.