Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het grote minimalisme topic

Hier kletsen we, delen we ervaringen en geven we tips over de weg naar minimalisme!

Haha, lieve reacties! 3 dingen vanmiddag alvast op marktplaats gezet en 2 worden er als het meezit morgen al afgehaald. Lekker zo'n regenachtig dagje. 

Morgen een paar goede foto's maken van m'n DSLR camera's dan gaan die er ook op.

SuperCow schreef op 31-07-2021 om 19:46:

Haha, lieve reacties! 3 dingen vanmiddag alvast op marktplaats gezet en 2 worden er als het meezit morgen al afgehaald. Lekker zo'n regenachtig dagje.

Morgen een paar goede foto's maken van m'n DSLR camera's dan gaan die er ook op.

Goed bezig!! 😁💃🏻💃🏻💃🏻

Loulou39 schreef op 31-07-2021 om 20:57:

[..]

Goed bezig!! 😁💃🏻💃🏻💃🏻

Het moet nog worden opgehaald hoor. Eentje is nu al een bijzondere marktplaats ervaring...

(Eerst vage vragen stellen over product, dan zichzelf (!) met een paar tientjes overbieden (???), vervolgens vragen wanneer ik in zijn woonplaats 70 km verderop ben (ehm, nooit) want het is toch wel ver, daarna proberen halverwege af te spreken omdat zijn auto in de garage staat (???) en nu komt ie 'm toch wel ophalen..... zegt ie.....)

Gelukkig zijn er meer geïnteresseerden dus ik wacht maar even af.

Ik ga jouw goede voorbeeld volgen  en afscheid nemen van mijn laatste grote knuffelbeer die ik al tig verhuizingen heb meegesleept om 'm steeds weer ergens op zolder of achterin een kast te proppen (waarom???).

En nu ik hier zo zit vooruit te staren (mentale voorbereiding voor Marktplaatsronde 2) zie ik ineens m'n DVD speler staan. Waarom heb ik eigenlijk een DVD speler als ik geen DVD's meer heb? 

SuperCow schreef op 01-08-2021 om 09:46:

[..]

Het moet nog worden opgehaald hoor. Eentje is nu al een bijzondere marktplaats ervaring...

(Eerst vage vragen stellen over product, dan zichzelf (!) met een paar tientjes overbieden (???), vervolgens vragen wanneer ik in zijn woonplaats 70 km verderop ben (ehm, nooit) want het is toch wel ver, daarna proberen halverwege af te spreken omdat zijn auto in de garage staat (???) en nu komt ie 'm toch wel ophalen..... zegt ie.....

En nu ik hier zo zit vooruit te staren (mentale voorbereiding voor Marktplaatsronde 2) zie ik ineens m'n DVD speler staan. Waarom heb ik eigenlijk een DVD speler als ik geen DVD's meer heb?

Soms heb je inderdaad rare snuiters op marktplaats rondhangen.
Haha, ik heb het omgekeerde bedenk ik me nu, nog wel dvd's, geen dvd speler meer 🤔

Myrdal schreef op 01-08-2021 om 10:17:

[..]

Soms heb je inderdaad rare snuiters op marktplaats rondhangen.
Haha, ik heb het omgekeerde bedenk ik me nu, nog wel dvd's, geen dvd speler meer 🤔

Kom maar halen!

NippyDunlin42

NippyDunlin42

01-08-2021 om 12:11

Ik heb "a slob comes clean" gevonden op youtube. Wel inspirerend maar het blijft moeilijk. 
Het "container" begrip was nieuw voor mij. Heel verhelderend! 

SuperCow schreef op 01-08-2021 om 11:27:

[..]

Kom maar halen!

Je mag mijn dvd's wel hebben! 😇

SuperCow schreef op 01-08-2021 om 09:46:

[..]

(Eerst vage vragen stellen over product, dan zichzelf (!) met een paar tientjes overbieden (???), vervolgens vragen wanneer ik in zijn woonplaats 70 km verderop ben (ehm, nooit) want het is toch wel ver, daarna proberen halverwege af te spreken omdat zijn auto in de garage staat (???) en nu komt ie 'm toch wel ophalen..... zegt ie.....)

Gelukkig zijn er meer geïnteresseerden dus ik wacht maar even af.

Ik ga jouw goede voorbeeld volgen en afscheid nemen van mijn laatste grote knuffelbeer die ik al tig verhuizingen heb meegesleept om 'm steeds weer ergens op zolder of achterin een kast te proppen (waarom???).

Hmmm vreemde man. Niet binnenlaten hoor! (Maar dat was je waarschijnlijk ook niet van plan 😁)

Jeugdsentiment met die beren 😊. Goed van jou dat je de knoop hebt doorgehakt 💪🏼
Gisteren had ik er nog zo’n moeite mee en was ik bang dat ik spijt zou krijgen, maar eigenlijk was ik het vandaag alweer vergeten 😁

Wel vandaag weer twee nieuwe vuilniszakken uit een kast kunnen vullen. Stop er ook meteen weer mee voor vandaag, want nu heb ik zo’n dag dat het niet echt lukt (die 2 vuilniszakken waren makkelijk 😁)

Zo de spullen zijn opgehaald! Waren 2 grote dingen dus ik heb meteen veel meer ruimte, jeeej!

Ik moet me wel even inhouden om Weird Guy niet nog een Tikkie na te sturen van 50 cent. Hij wilde even gebruik maken van het toilet na z'n lange reis maar die heeft hij niet heel erg netjes achtergelaten.     

Echt goed bezig Loulou, dat komt vast goed met je verhuizing straks! Gefeliciteerd, jij hebt de DVD speler gewonnen! Ik ga wéér je goede voorbeeld volgen en nog een zak vullen met textiel. 

O ja, was een goed idee om de kabelbox weg te zetten, want een paar kunnenvastwelwegwantgeenideewaarvoorzezijn kabeltjes horen dus bij de camera. Ik heb nog één intrigerend watisditnouweervoor-kabeltje???, zo even Google Image searchen denk ik.

SuperCow schreef op 01-08-2021 om 14:24:

Zo de spullen zijn opgehaald! Waren 2 grote dingen dus ik heb meteen veel meer ruimte, jeeej!

Ik moet me wel even inhouden om Weird Guy niet nog een Tikkie na te sturen van 50 cent. Hij wilde even gebruik maken van het toilet na z'n lange reis maar die heeft hij niet heel erg netjes achtergelaten.

Echt goed bezig Loulou, dat komt vast goed met je verhuizing straks! Gefeliciteerd, jij hebt de DVD speler gewonnen! Ik ga wéér je goede voorbeeld volgen en nog een zak vullen met textiel.

O ja, was een goed idee om de kabelbox weg te zetten, want een paar kunnenvastwelwegwantgeenideewaarvoorzezijn kabeltjes horen dus bij de camera. Ik heb nog één intrigerend watisditnouweervoor-kabeltje???, zo even Google Image searchen denk ik.

Fijn dat je van de spullen af bent!

Wat een engerd zeg! aso van de wc,.............

Veldbloemen schreef op 01-08-2021 om 20:09:

[..]

Fijn dat je van de spullen af bent!

Wat een engerd zeg! aso van de wc,.............

Nou, zeg dat! Jammer dat er zulke rare mensen soms op MP afkomen hè. 
toen ik in een stad woonde in een wijk met veel rare snuiters, sprak ik voor kleinere dingen altijd af bij de supermarkt waar ik toch al heen moest. Dan hoefde ik mijn adres niet te geven. Werkte prima. 
inmiddels woon ik alweer jaren in een dorp en geef ik wel gewoon mijn adres als mensen iets willen komen ophalen. Sinds ik hier woon ook geen rare of iig geen grvaarlijk overkomende snuiters meer aan de deur gehad. 

SuperCow schreef op 01-08-2021 om 14:24:

O ja, was een goed idee om de kabelbox weg te zetten, want een paar kunnenvastwelwegwantgeenideewaarvoorzezijn kabeltjes horen dus bij de camera. Ik heb nog één intrigerend watisditnouweervoor-kabeltje???, zo even Google Image searchen denk ik.

😁

Moet heel erg lachen om hoe je dingen omschrijft, lekker droge humor!

Blij dat de engerd weg is en wat smerig van je wc 😱

vandaag een dagje overgeslagen qua opruimen, wel weer een paar schoenen verkocht op Vinted dat morgen op de post gaat. 
Komende week hoop ik nog even flink te kunnen doorzetten met opruimen voordat de vakantie begint, zou lekker zijn als dan iig de slaapkamer en werkkamer helemaal klaar zijn en misschien nog 1 doos van de zolder. Eens kijken hoe ver ik kom. 

Ik moet eigenlijk weer wat dingen op de foto zetten en posten op Vinted, maar kan de motivatie totaal niet vinden. Verder eigenlijk nooit meer wat om te declutteren. Die fase is 3 jaar geleden begonnen en mede door corona in het afgelopen jaar vrij weinig meer bij gekomen. 

Misschien dat ik maandag of dinsdag nog even naar de platenzaak ga om wat platen te verkopen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.