Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Adventskalenders 2022

Wie heeft er al leuke adventskalenders gekocht of gezien voor dit jaar ? Nav een link op viva heb ik voor onze jongens allebei al den kalender gekocht. 1 van Pokemon en 1 van Super Mario. Bonusdochter krijft denkt ik die van Myjewellery maar voor man en mezelf weet ik het nog niet.


ik heb er een gekocht van de notenshop. Ben benieuwd.
Zoek er nog een met chocolade 

ik heb er ook eentje voor de hond gekocht bij Welkoop. Ben benieuwd wat de hond ervan vind.

Dit jaar voor het eerst gekocht. Omdat ik die van lego City zo leuk vond voor mijn zoon! 
Lego Friends voor dochter en eentje van Pickwick voor mezelf.
Ben heel erg benieuwd. 

Het is wel drukke cadeautjes maand zo haha. Eerst zoon jarig, dan starten met adventskalender, Sinterklaas, kerst en dan mijn verjaardag. 

Ik heb de 3D kalender van rituals vandaag in elkaar gezet. Ziet er mooi uit en brengt wat kerstsfeer.

PriceyRook54

PriceyRook54

02-12-2022 om 14:12

Oke het is pas dag 2, maar hoe bevallen de eerste twee vakjes jullie tot nu toe?

Ik ben blij met mijn L'Occitane-kalender, oliedouchegel op dag 1 en een travel size dagcreme vandaag (die mooi mee kan voor mijn weekendje weg volgende week met handbagage).
Man is ook blij met zijn bierkalender, maar goed, dat is geen verrassing

Ik ben blij. Gister had ik twee niederegger chocolaatjes met marsepein vulling. Vandaag moet nog open 😊

Mijn porridge van MyMuesli is echt heel erg lekker!

Due-scimmie

Due-scimmie

02-12-2022 om 15:46 Topicstarter

Ik mocht vandaag mijn eerste shampoobar openmaken. Ruikt heel lekker. Kinderen zijn erg blij met hun mario en Pokemon calenders. Liefste maken ze hem meteen helemaal open.  

hier de eerste waterdrop smaken op snow en flair beide erg lekker 

Ik heb een koffiecup advent van kaffekapslen. Zo kan ik andere smaakjes uittesten van verschillende koffiemerken. Gisteren een grande en vanmorgen een café au lait. Lekker maar gelukkig weet ik dat de smaakjes wat spannender worden dan dit 😜

Dochter heeft een zelf te vullen kalender met allerlei dingen er in. Iets voor in bad, nieuwe stiften, sokken, snoepjes, zadeltjes van schleich, kaartje dat ze mag kiezen wat we eten, etc. Verder heeft ze deze van de minder chocolade 🥰

Kinder-chocolade-adventskalender-kersthuis-2022-3D.webp



Ik heb deze van Milka

335x840.jpg

Man heeft een bierkalender van Mr. Hop. En ik heb zelf nog deze kalender van Villeroy & Boch. Heb hem nu voor het 2e jaar staan. Vorig jaar voor een mooie prijs kunnen kopen in Mettlach. 

818OHKk+-YL._AC_SX679_.jpg

Eerst hadden we altijd een houten met laatjes. Die gebruikten de kinderen vooral om af te tellen naar hun verjaardag (jongste is met kerst jarig). Manlief wilde dat ook wel zei hij. Nu heeft oudste dochter een beauty kalender met cremepjes en weet ik het (tot nu toe een spiegeltje en een zeepje). Jongste dochter heeft een sieradenkalender van Six (tot nu toe oorbellen en een ear cuff). Manlief heeft om te plagen eentje van de Lidl van Paw Patrol met elke dag een chocolaatje hahaha. 

Dochter was erg blij met haar Minions kalender van de Lidl. Alleen scheurde ze bij het eerste vakje bijna een heel stuk van voorkant van de kalender af, maar met wat plakband is het weer gemaakt. Maar ja dat heb je met een peuter. Hij staat in de boekenkast. Morgen weer een chocolaatje. 

PriceyRook54

PriceyRook54

02-12-2022 om 17:59

Hier ook een kerstkind (nou ja, kersttiener), Netherfield! Leuk hè 

Ainne schreef op 02-12-2022 om 17:59:

Hier ook een kerstkind (nou ja, kersttiener), Netherfield! Leuk hè

Is ook leuk, al vindt ze dat zelf niet altijd. Wel roept ze altijd heel vrolijk IK! als je ergens er is een kindeke geboren op aard hoort 😀

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.