Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Adventskalenders 2022

Wie heeft er al leuke adventskalenders gekocht of gezien voor dit jaar ? Nav een link op viva heb ik voor onze jongens allebei al den kalender gekocht. 1 van Pokemon en 1 van Super Mario. Bonusdochter krijft denkt ik die van Myjewellery maar voor man en mezelf weet ik het nog niet.


Ik heb die van De buurvrouw en Lievelings, maar vind ze beide tegenvallen. Het is allemaal echt mooi ingepakt, maar er staat nergens bij waar de producten vandaan komen. Het kan dus net zo goed Ali express zooi zijn als handgemaakt door mensen in Nepal. Ik had er meer van verwacht en er liggen al meerdere dingen in de prullenbak.. Er zitten wel een paar leuke dingetjes bij gelukkig die ik wel gebruik. Maar beetje jammer voor €70 per kalender. Houd het volgend jaar maar weer bij een simpele theekalender ofzo.

Bailey26 schreef op 19-12-2022 om 16:21:

Die van de notenshop klinkt goed!

Ik heb een adventskalender van yankee candle en vind hem tegen vallen.
Ik vond de geur van de eerste kaars het lekkerst.
Over het algemeen vind ik weinig geur van de kaarsen komen.
En de grotere kaarsen branden niet mooi op. Hierdoor moet ik iedere keer de restjes uit het bijgekregen glaasje bikken waardoor die beschadigd.
AL met al vind ik het een tegenvaller en koop ik volgend jaar een ander.

Ik ben ontzettend groot fan van yankee candle, maar koop de kalenders nooit. Ik brand sowieso geen theelichten met geur, maar daar komt ook gewoon te weinig geur vanaf om een woonkamer te laten ruiken. Die zijn meer bedoeld voor een kleine ruimte, anders ruim je ze niet. Hetzelfde met de votives. Neem aan dat je die bedoeld met de grotere kaarsen? Die gebruik ik op mijn kantoortje in het kleinste kamertje van ons huis. Dan ruiken ze goed, maar voor de woonkamer zijn ze te klein om goed geur te verspreiden. Wat brand er niet mooi op aan die? Branden de randen niet mee op? Want dan zou je hem per brandbeurt wat langer aan moeten laten. Bij mij branden ze bijna helemaal schoon op, als ik ze maar lang genoeg aan heb. En als ze niet te koud staan. Ik had er afgelopen week 1 op de vensterbank en dat was te koud. Dan wordt hij niet warm genoeg om de rand helemaal mee op te branden inderdaad. Heb dat bij de gewone jars soms ook, daar doe ik dan een gebreid “jasje” omheen. 

Bailey26 schreef op 19-12-2022 om 16:21:

Die van de notenshop klinkt goed!

Ik heb een adventskalender van yankee candle en vind hem tegen vallen.
Ik vond de geur van de eerste kaars het lekkerst.
Over het algemeen vind ik weinig geur van de kaarsen komen.
En de grotere kaarsen branden niet mooi op. Hierdoor moet ik iedere keer de restjes uit het bijgekregen glaasje bikken waardoor die beschadigd.
AL met al vind ik het een tegenvaller en koop ik volgend jaar een ander.

Ik ben geen fan van Yankee Candle. Voor een volgende keer: Village Candle. Zien er een beetje vergelijkbaar uit, heerlijke geuren en die branden wel goed op.

Duufje schreef op 20-12-2022 om 09:43:

[..]

Ik ben geen fan van Yankee Candle. Voor een volgende keer: Village Candle. Zien er een beetje vergelijkbaar uit, heerlijke geuren en die branden wel goed op.

Ik vind village candle en ook goose creek vaak toch te chemisch ruiken helaas. Dat heb ik met yankee echt nooit, maar bij die 2 merken wel regelmatig. Woodwick heeft dan wel weer heerlijke geuren vind ik die nooit chemisch ruiken. Maar daarbij vind ik die knetterende lont heel irritant.

BlairW schreef op 20-12-2022 om 12:57:

[..]

Ik vind village candle en ook goose creek vaak toch te chemisch ruiken helaas. Dat heb ik met yankee echt nooit, maar bij die 2 merken wel regelmatig. Woodwick heeft dan wel weer heerlijke geuren vind ik die nooit chemisch ruiken. Maar daarbij vind ik die knetterende lont heel irritant.

Oh wat grappig, dat vind ik juist van Yankee Candle. Die ruik ik nauwelijks en wat ik ruik vind ik chemisch. Zo zie je maar hoe persoonlijk dat is. Knetterend lontje van Woodwick vind ik wel gezellig, maar man wordt er helemaal iebel van dus die komen er hier ook niet meer in. 

De adventskalenders zijn er weer voor dit jaar! Heb de eerste alvast besteld van Mymuesli, zijn snel uitverkocht volgens mij altijd toch?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.