Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Adventskalenders 2022

Wie heeft er al leuke adventskalenders gekocht of gezien voor dit jaar ? Nav een link op viva heb ik voor onze jongens allebei al den kalender gekocht. 1 van Pokemon en 1 van Super Mario. Bonusdochter krijft denkt ik die van Myjewellery maar voor man en mezelf weet ik het nog niet.


heb de advend kalender van waterdrop besteld de small variant

Hier hoop ik dit jaar een thee kalender te kunnen kopen. Vorig jaar ook gehad en dat beviel goed. Voor één van de kinderen al één van lego besteld.

Ik denk dat ik weer gewoon voor Lindt ga. Vorig jaar had ik die van Van Soest, omdat ik mijzelf eens echt luxe chocola gunde. Ik betaalde er toen 35 euro voor, als ik de prijs van de inhoudt moest schatten kwam ik hooguit op 20. Vooral een erg dure verpakking dus.

Nu hij weer op hun site staat, heb ik dus maar eens mijn review geplaatst. Ik ben zeer benieuwd of ze hem ook gaan plaatsen, ik verwacht van niet, want vorig jaar hebben ze ook niet op mijn klachtenmail gereageerd.

Lievelings kalender lijkt me trouwens ook leuk, maar ik wil geen extra spullen in huis waar ik vervolgens weinig mee doe. Heb al te veel spullen Dus gewoon iets dat op kan

Het is deze geworden
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07T388VPW/ref=sr_1_9?crid=D6RJTCNC017C&keywords=niederegger+adventskalender+2022&qid=1667316168&qu=eyJxc2MiOiI0LjI3IiwicXNhIjoiMy44NyIsInFzcCI6IjMuNjkifQ%3D%3D&sprefix=Nie%2Caps%2C118&sr=8-9

Ik wilde eigenlijk deze, maar die was bijna 10 euro verzendkosten naar NL en dat werd me iets te gortig
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0B3JFWM51/ref=sr_1_11?crid=D6RJTCNC017C&keywords=niederegger+adventskalender+2022&qid=1667316168&qu=eyJxc2MiOiI0LjI3IiwicXNhIjoiMy44NyIsInFzcCI6IjMuNjkifQ%3D%3D&sprefix=Nie%2Caps%2C118&sr=8-11

Ik had wel gelezen dat de verpakking niet heel stevig is en dat de chocolaatjes kunnen gaan verschuiven, maar als ik die begin november allemaal weer goed stop, ben ik tegen december wel weer vergeten wat waar in zat 😂

En voor mijn familie kleintjes van Lindt die krijgen ze als ze hier op visite komen.

Zijn jullie er al uit?

ik heb waterdrop besteld maar wil meer  maar kan niet kiezen 

Nog een tip voor wie wat leuks zoekt. Bij Lindt kun je tegenwoordig ook je eigen kalender vullen

En ik zag dat veel Lindt kalenders nu bij de Duitse amazon in de aanbieding zijn. Met verzendkosten ben je dan net zo duur uit als hier een kalender zonder de verzendkosten.

Ik heb mezelf failliet gekocht geloof ik...
Rituals voor mezelf
CocaCola Truck 3d puzzel voor man
Playmobil voor kind
Lego voor neefje
Sieraden voor nichtje

En dan nog voor ons alle 3 1 met chocolade (kinder voor kind, Milka voor man en Lindt voor mij).

Dan weet je weer waar je voor werkt

Ik heb het gehouden bij de Alverde kalender van de Dm. Vond ik vorig jaar echt erg leuk. 

Vorig jaar had ik nog een thee adventskalender van een website met losse thee, maar die viel erg tegen. 

PriceyRook54

PriceyRook54

15-11-2022 om 12:05

Ik heb deze voor mijzelf gekocht van L'Occitane:

10CACLA22.png?sw=500&sh=500

En deze voor mijn man:

thebeerclub-ie-craft-beer-advent-calendar-2022-order-by-9am-25th-nov-for-delivery-before-1st-dec-thebeerclub-ie-www-thebeerclub-ie-thebeerclub-ie-craft-beer-advent-calendar-2022-order_1024x1024@2x.jpg?v=1663774616


En voor de tieners heb ik deze, al jaren inmiddels, ooit eens op Etsy gekocht. Hoef hem alleen maar bij te vullen elk jaar. Enige nadeel is dat die ballen er tig keer uitvallen!

il_fullxfull.3309022187_d5uj.jpg

Ik heb voor mezelf nu 3 kalenders liggen:

Kusmi thee
Hema nagellak (10 dagen)
HappySoaps (12 dagen)

Bij HappySoaps vonden ze data tellen blijkbaar wel erg lastig. Ik mag vakjes openen op , 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 19, 21, 21, 24.. 🧐 

En ben nu nog aan het twijfelen voor een Gin-kalender, maar misschien dat ik die koop voor het nieuwe jaar. Had al berekend dat ik dan in januari dry january kan doen en daarna elke week een vakje openen, dan ben ik precies klaar als mijn vakantie begint! Dus dat is ook wel leuk aftellen   

Mijn twee kalenders zijn gisteren en vandaag bezorgd. Eentje van De buurvrouw en eentje van Lievelings. Ben erg benieuwd, hoop op veel afwisselende dingetjes De kadootjes zijn allemaal mooi ingepakt. Ik weet van beide al de kadootjes van dag 1. Bij de een is dat de tas waar ze inzaten en bij de ander een mini kerstboompje die natuurlijk niet nog een week ingepakt kan blijven.

Klinkt leuk. Ik ben heel benieuwd wat er in zit

Rituals om te geven!!

Beerlover schreef op 24-11-2022 om 18:13:

Rituals om te geven!!

Geheel offtopic, maar heb je je zwarte kousen wel aan? Anders eerst omkleden voordat je hier verder schrijft

Due-scimmie

Due-scimmie

24-11-2022 om 18:36 Topicstarter

Ik heb mijne vandaag ook binnengekregen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.