Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Adventskalenders 2022

Wie heeft er al leuke adventskalenders gekocht of gezien voor dit jaar ? Nav een link op viva heb ik voor onze jongens allebei al den kalender gekocht. 1 van Pokemon en 1 van Super Mario. Bonusdochter krijft denkt ik die van Myjewellery maar voor man en mezelf weet ik het nog niet.


Rituals tot nu toe geen verzorgingsproducten.
Geurkaarsje
Geurstokjes
Geurtje voor in de was

April2021 schreef op 03-12-2022 om 08:28:

Rituals tot nu toe geen verzorgingsproducten.
Geurkaarsje
Geurstokjes
Geurtje voor in de was

Ik heb een andere Rituals denk ik, want wel al verzorgingsproducten gehad. En 2 geurkaasjes.

De CocaCola 3D puzzel is onwijs leuk, man geniet als een kind... Ziet er ook echt leuk uit. 
De Playmobil wordt ook gewaardeerd. Het is wel een drukke bedoening in huis met al die grote dozen, maar het is ook wel gezellig. 

Hond heeft er ook 1 trouwens, met koekjes. Gekregen van vrienden uit Duitsland. Hond is nogal een zatvreter, maar deze eet hij tot nu toe allemaal, dus ik denk dat hij ook blij is met z'n adventkalender
Wij hebben er zelf ook alle 3 een met chocolade trouwens, die bevallen altijd.

April2021 schreef op 03-12-2022 om 08:28:

Rituals tot nu toe geen verzorgingsproducten.
Geurkaarsje
Geurstokjes
Geurtje voor in de was

Heb je de 2D versie of de 3D versie. Ik heb de 3D. Ik hang elk geopend doosje weer terug, want het staat zo gezellig.

Due-scimmie

Due-scimmie

15-12-2022 om 18:39 Topicstarter

Ik denk dat ik volgende keer niet dezelfde zou doen als nu. Het is prima wat er in zit, maar als ik de producten los zou kopen zou ik veel de dingen niet kiezen.

Zusterclivia schreef op 15-12-2022 om 14:38:

[..]

Heb je de 2D versie of de 3D versie. Ik heb de 3D. Ik hang elk geopend doosje weer terug, want het staat zo gezellig.

Ik heb ook de 3D maar m’n boom is inderdaad wat kaal nu. Het is ook de enige kerstboom die ik heb


Ben wel tevreden. Best grote verpakkingen en afwisseling tussen verzorging en geurtjes, kaarsen etc. 

Ik heb ook die van l’occitane en die vond ik tegenvallen. Allemaal mini verpakkingen en hij was bijna even duur als rituals.

ik heb die van de notenshop en die is erg leuk. elke dag wat anders:
- zakje pepita noten
- zakje borrelnoten
- zakje noten mix
- zakje chocoladepepernoten
- blok noga
- kortingsbon
- doosje met chocolade/biscuit/caramel rotsjes
- zakje pretzels
- zakje dipsticks
- zakje mini marsmallows
- chocolademelk bom

enzovoort

Pepita noten? Nooit van gehoord 😁 ik denk dan aan dat hondje van mw Neuteboom uit Flodder

Maar de kalender klinkt leuk en lekker! Geniet ervan!

Due-scimmie

Due-scimmie

16-12-2022 om 12:25 Topicstarter

mikado123 schreef op 16-12-2022 om 08:31:

ik heb die van de notenshop en die is erg leuk. elke dag wat anders:
- zakje pepita noten
- zakje borrelnoten
- zakje noten mix
- zakje chocoladepepernoten
- blok noga
- kortingsbon
- doosje met chocolade/biscuit/caramel rotsjes
- zakje pretzels
- zakje dipsticks
- zakje mini marsmallows
- chocolademelk bom

enzovoort

Klinkt leuk! Ga ik volgend jaar op azen denk ik

@Mikado : is 'de notenshop'  een landelijke winkel?  Of specifiek in jouw woonplaats?

in ieder geval een webshop. Even googlen op de notenshop

Ik heb er voor het eerst één, de Yogi Tea, en die bevalt super goed. Twee nieuwe soorten ontdekt die ik nog nooit had gehad en verder nog maar 1 die ik echt niet lekker vind (Turmeric Chai, alsof je thee zet van currypasta).

die noten klinken erg lekker

Die van de notenshop klinkt goed! 

Ik heb een adventskalender van yankee candle en vind hem tegen vallen. 
Ik vond de geur van de eerste kaars het lekkerst.
Over het algemeen vind ik weinig geur van de kaarsen komen. 
En de grotere kaarsen branden niet mooi op. Hierdoor moet ik iedere keer de restjes uit het bijgekregen glaasje bikken waardoor die beschadigd. 
AL met al vind ik het een tegenvaller en koop ik volgend jaar een ander. 

Ik had een theekalender van de Xenos. Niet echt veel voor betaald, maar het valt tegen. Ooit een Clipper adventskalender gehad en die smaakte beter. Ik heb nu de indruk dat er 4 smaken inzitten.

Bailey26 schreef op 19-12-2022 om 16:21:


En de grotere kaarsen branden niet mooi op. Hierdoor moet ik iedere keer de restjes uit het bijgekregen glaasje bikken waardoor die beschadigd.
AL met al vind ik het een tegenvaller en koop ik volgend jaar een ander.

Even in een bakje met heet water zetten. laat het zo los

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.