Gezondheid en welzijn
Mick87
22-05-2026 om 10:34
Wie heeft er nog meer een grafhekel aan de zomer?
oké, kom maar door.
Wie heeft er nog meer een hekel aan de zomer? Nu de zomerse dagen weer voor ons liggen kan ik er niet omheen: ik HAAT het.
Die kutzon de hele dag, inclusief hoge zonkracht. Het lange licht. De hitte. En dan nog alle prikkels: schreeuwende kinderen in een zwembadje, barbecues, feestjes en dan nog het gejubel over het heerlijke weer waar je van MOET genieten. Echt sodemieter op. Gelukkig is het over 15 weken alweer september.
Medestanders ?
DeOnbekende
25-06-2026 om 08:06
stokstaart schreef op 23-06-2026 om 21:02:
‘s ochtends is het nog lekker koel. Dus meer koelte is een groot voordeel.
Een uurtje noem ik geen "groot voordeel". Lekker zo laten, voor ieder wat wils (ik ♥️ zomertijd).
CharlieB
25-06-2026 om 08:27
DeOnbekende schreef op 25-06-2026 om 08:06:
[..]
Een uurtje noem ik geen "groot voordeel". Lekker zo laten, voor ieder wat wils (ik ♥️ zomertijd).
Wie is 'ieder' dan?
Ik zie heel veel voordeel in een uurtje eerder donker. Dat maakt mijn zomer een stuk draaglijker. Ik zie geen voordeel in zomertijd. Dus schaf maar lekker af.
Maar op individueel niveau komen we nooit uit deze discussie.
Yumi
25-06-2026 om 08:36
Jujubee gefelicteerd, ondanks dat je moet werken met dit warme weer een fijn dag!
🎂🥳
Roos57
25-06-2026 om 09:00
Yumi schreef op 25-06-2026 om 08:36:
Jujubee gefelicteerd, ondanks dat je moet werken met dit warme weer een fijn dag!
🎂🥳
Ook van mij 😊
ToetieToover
25-06-2026 om 09:01
Fijne verjaardag Jujubee! Van harte gefeliciteerd met deze mooie dag. Veel plezier met je moeder en eet smakelijk 