Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Wie heeft er nog meer een grafhekel aan de zomer?


stokstaart schreef op 23-06-2026 om 21:02:

‘s ochtends is het nog lekker koel. Dus meer koelte is een groot voordeel.

Een uurtje noem ik geen "groot voordeel". Lekker zo laten, voor ieder wat wils (ik ♥️ zomertijd). 

DeOnbekende schreef op 25-06-2026 om 08:06:

[..]

Een uurtje noem ik geen "groot voordeel". Lekker zo laten, voor ieder wat wils (ik ♥️ zomertijd).

Wie is 'ieder' dan? 

Ik zie heel veel voordeel in een uurtje eerder donker. Dat maakt mijn zomer een stuk draaglijker. Ik zie geen voordeel in zomertijd. Dus schaf maar lekker af. 

Maar op individueel niveau komen we nooit uit deze discussie.

Jujubee gefelicteerd, ondanks dat je moet werken met dit warme weer een fijn dag!

🎂🥳

Yumi schreef op 25-06-2026 om 08:36:

Jujubee gefelicteerd, ondanks dat je moet werken met dit warme weer een fijn dag!

🎂🥳

Ook van mij 😊

Fijne verjaardag Jujubee! Van harte gefeliciteerd met deze mooie dag. Veel plezier met je moeder en eet smakelijk 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.