Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Wie heeft er nog meer een grafhekel aan de zomer?


stokstaart schreef op 23-06-2026 om 21:02:

‘s ochtends is het nog lekker koel. Dus meer koelte is een groot voordeel.

Een uurtje noem ik geen "groot voordeel". Lekker zo laten, voor ieder wat wils (ik ♥️ zomertijd). 

DeOnbekende schreef op 25-06-2026 om 08:06:

[..]

Een uurtje noem ik geen "groot voordeel". Lekker zo laten, voor ieder wat wils (ik ♥️ zomertijd).

Wie is 'ieder' dan? 

Ik zie heel veel voordeel in een uurtje eerder donker. Dat maakt mijn zomer een stuk draaglijker. Ik zie geen voordeel in zomertijd. Dus schaf maar lekker af. 

Maar op individueel niveau komen we nooit uit deze discussie.

Jujubee gefelicteerd, ondanks dat je moet werken met dit warme weer een fijn dag!

🎂🥳

Yumi schreef op 25-06-2026 om 08:36:

Jujubee gefelicteerd, ondanks dat je moet werken met dit warme weer een fijn dag!

🎂🥳

Ook van mij 😊

Fijne verjaardag Jujubee! Van harte gefeliciteerd met deze mooie dag. Veel plezier met je moeder en eet smakelijk 

Gefeliciteerd Jujubee! 

Wat rot dat je flauwviel Toetie. Gelukkig voel je je weer wat beter las ik. 

Ik heb hoofdpijn die niet meer wil vertrekken, mijn buik rommelt al dagen. Een vriend zei gister; je bent ook niet de meest tropisch uitgeruste. 
Morgen een sollicitatiegesprek met 39 graden en nu al hoofdpijn.

Morgen code rood. 

Ik zag het net. Het concert waar ik morgen naartoe zou gaan, gaat vooralsnog door maar kan me niet voorstellen dat gemeente Tilburg daar geen stokje voor steekt. Totaal onverantwoord vind ik het. Ik ga dan ook niet.
verder heb ik een coolinghanddoek gekocht, wat een uitvinding! Het is 29 graden in huis maar met die doek om mn schouders en de ventilator aan is het nog best te doen. M’n schouders en nek voelen zelfs fris.

Yumi schreef op 25-06-2026 om 08:36:

Jujubee gefelicteerd, ondanks dat je moet werken met dit warme weer een fijn dag!

🎂🥳

En gefeliciteerd van mij!

Mick87

Mick87

25-06-2026 om 17:59 Topicstarter

MissBobby schreef op 25-06-2026 om 16:44:

Ik zag het net. Het concert waar ik morgen naartoe zou gaan, gaat vooralsnog door maar kan me niet voorstellen dat gemeente Tilburg daar geen stokje voor steekt. Totaal onverantwoord vind ik het. Ik ga dan ook niet.
verder heb ik een coolinghanddoek gekocht, wat een uitvinding! Het is 29 graden in huis maar met die doek om mn schouders en de ventilator aan is het nog best te doen. M’n schouders en nek voelen zelfs fris.

Ik heb ook kaarten voor Spoorpark live waar jij het denk ik ook over hebt. Vind het ook onverantwoord. Ga denk ik ook niet. Dacht eerst, dan doe ik alleen oscar en the wolf later op de avond. Maar gisteren rond die tijd was het buiten ook niet te harden. Laat staan morgen met 39 graden.

Ik dacht gelezen te hebben dat evenementen niet door mógen gaan bij code rood. Maar ik kan dat nu even niet zo snel meer terugvinden. 

In mijn zoektocht lees ik overigens over Spoorpark: Onduidelijk of Spoorpark LIVE en Bij Ons in Brabant doorgaan - Het is donderdagmiddag onduidelijk of Spoorpark LIVE in Tilburg vrijdag en zaterdag doorgaat. Een woordvoerder geeft aan dat de organisatie het advies van de veiligheidsregio en GHOR afwacht. 

Bedankt voor de felicitaties, allemaal. 
Ik voel me best wel jarig nu. Op werk niet echt. Ik had taart meegenomen, maar er werd niet echt aandacht aan besteed. Maar ja, ik werk er ook nog maar net. Mijn lieve mama was door de hitte gegaan om me een klein cadeautje te brengen toen ik op mijn werk was. Heel lief. 
Ik heb me kapot gewerkt en barst van de koppijn. Ik ben blij dat ik thuis ben. Al is het hier binnen niet te harden. Was het maar alvast maandag. Bleh. 

Mick87 schreef op 25-06-2026 om 17:59:

[..]

Ik heb ook kaarten voor Spoorpark live waar jij het denk ik ook over hebt. Vind het ook onverantwoord. Ga denk ik ook niet. Dacht eerst, dan doe ik alleen oscar en the wolf later op de avond. Maar gisteren rond die tijd was het buiten ook niet te harden. Laat staan morgen met 39 graden.

Klopt. Ik ga vanavond rond 21:00 even voelen hoe het buiten dan is  en dan beslissen maar eigenlijk weet ik het antwoord wel…..

Coulanceregeling zou wel op z’n plaats zijn! Wel heel jammer want wil Oscar & The wolf heel graag zien. 

stokstaart schreef op 23-06-2026 om 21:02:

‘s ochtends is het nog lekker koel. Dus meer koelte is een groot voordeel.

Precies,  lang leve de zomertijd!

Jujubee schreef op 25-06-2026 om 18:46:

Bedankt voor de felicitaties, allemaal.
Ik voel me best wel jarig nu. Op werk niet echt. Ik had taart meegenomen, maar er werd niet echt aandacht aan besteed. Maar ja, ik werk er ook nog maar net. Mijn lieve mama was door de hitte gegaan om me een klein cadeautje te brengen toen ik op mijn werk was. Heel lief.
Ik heb me kapot gewerkt en barst van de koppijn. Ik ben blij dat ik thuis ben. Al is het hier binnen niet te harden. Was het maar alvast maandag. Bleh.

Gefeliciteerd!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.