Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Dank voor dit ontroerende bericht Millieman.
Ik hoop dat monstertje een beetje wijs kon worden aan wat op mijn kaart stond! Ik zag pas nog op Mastodon een mooi eikelmannetje langs komen dat als ik die eerder had gezien, beslist op de kaart had gezet. Helaas kan ik het nu niet weervinden, anders had ik het hier gepost.
Heel veel sterkte met het er wat van te maken zo zonder Millie. Die gemengde gevoelens bij een fijne belevenis met monstertje, er zelf van te kunnen genieten, maar Millie niet meer, dat zal niet meevallen.

Lieve Millieman, wat een cadeautje, deze update met foto.

Ik wens jou, samen met jullie monstertje, alle goeds voor de toekomst.

Tranen bij het zien van de foto van jou en zoon samen. Wat fijn dat alle post een steun is. Ik hoop zo dat jullie samen een weg vinden om met het verdriet om te gaan. 

Lieve Millieman, dankjewel voor je update. Fijn dat de kaarten je steun geven. Moest vandaag extra aan jullie denken, het is nu twee maanden. 
Mooie foto van jullie twee, maar ook hartbrekend.
Heel veel sterkte en liefs. Ooit, wordt het donkerste zwart lichter. 

♥️

Wat een mooie foto's. Millie's woorden hebben mij vaak ontroerd en nu doe jij dat ook weer met mij. Ik wens jullie alle geluk en sterkte toe in het leven. 

🌻

Wat een ontroerend bericht Millieman. Prachtig de foto's en tegelijkertijd ineens zo echt. Dapper hoe jullie samen met geliefden het beste ervan proberen te maken ondanks het enorme gemis van Millie ♥️

wat een mooie foto, vooral de tweede. Hij ontroert me 
Sterkte samen. 

Wat een ontroerend bericht en wat een mooie sprekende foto. De tranen staan in mijn ogen. Ik denk nog steeds heel veel aan jullie, en natuurlijk aan Millie ♥️

Hartelijk dank Millieman. Wat een mooi bericht en ontzettend ontroerende foto’s. Ik liet het aan mijn man zien en toen had hij ook natte ogen. 🥺. Zo lief dat je hier iets van jullie liet horen. Zet hem op. Het zal niet meevallen en je hoeft niet altijd sterk te zijn.
Millie wordt niet vergeten. 

Wat fijn dat onze kaarten goed bij jullie terecht zijn gekomen! Moet toch gek zijn te lezen van volstrekt vreemden. 
Heel lief dat je hier nog wat schrijven wil en ontroerend dat je foto’s plaatst. De laatste raakt me diep in mijn hart.
Heel veel sterkte! 

Wat een mooie mensen had Millie om zich heen ❤️ Het doet me goed van je te horen Millieman (en heel gek, ook fijn om een beeld bij je te hebben). Ik ben er zeker van dat ze onwijs trots op jullie zou zijn geweest.

Veel liefde voor jullie! 

Dat lieve kleine kereltje met al die kaarten en samen met zijn grote papa....
Brok in mijn keel!
Lieve man van Millie, wat zal je het zwaar hebben zo zonder je lieve vrouw.
Niets meer kunnen delen als jullie monstertje iets nieuws heeft geleerd of heerlijk ondeugend is.
Ze was zo trots op hem en op zijn papa.

Heel hartelijk bedankt voor je berichtje en een beeld van jullie samen.

Weet dat jullie in mijn gedachten zijn!



ook ik ben geraakt door bericht en foto’s. Ik wens jullie veel sterkte met het leven zonder Millie. Ooit gaan de scherpe randjes eraf.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.