Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Zilver_gray
25-07-2022 om 09:01
Ik weet eigenlijk niks zinnigs te zeggen, maar denk continu aan jullie.
Mijn God, wat hoop ik op een wonder 
SuzyQFive
25-07-2022 om 09:16
Mammoet schreef op 24-07-2022 om 22:37:
[..]
Wat naar Suzy dat je een gen-afwijking hebt! Ik heb zelf ‘gewoon’ borstkanker gekregen, net als mijn moeder. Mijn jongste was toen ik het kreeg 9. Wil Millies topic niet misbruiken maar hoop dat je bewust durft te kiezen, hoe heftig ook. Ik had geen keuze, maar het lijkt me zo zwaar om met zo’n zwaard van Damocles boven je hoofd te leven. Ze kunnen ook zo veel wat betreft reconstructies met eigen weefsel, hoewel ook veelal (fysiek) heftig. Ik hoop dat het je lukt om écht te kiezen. En helaas sterven er echt nog veel mensen aan borstkanker…
Sterkte!
Er sterven nog wel veel mensen aan bk, zeker. Ik heb alleen het ‘grote voordeel’ dat ik elk half jaar controle heb. De kans dat het voor mij zo zal gelden is daardoor een stuk kleiner. Maar veel erger vind ik dat mijn kinderen ook nog het hele proces nog door moeten later.
Voor mij is ook de enige optie reconstructie met eigen weefsel en dat maakt het ook lastig beslissen (zware 12u operatie). De andere optie met AFT vind ik minder een optie.
TrefleQ
25-07-2022 om 10:06
Sterkte Millie en Millie-man. Dat de uitslag zo gunstig mogelijk mag zijn.🍀
Leslie_Knope
25-07-2022 om 10:55
Millie, heel veel sterkte vandaag!
En Frans, fijn je weer te lezen. Ik denk ook nog regelmatig aan Anna. 
letterkoekje
25-07-2022 om 11:23
Houd jij de warmte onder controle, Millie, of is dat nog een bijkomende belastende factor?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.