Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-07-2022 om 08:08

ik denk aan je 

succes vandaag lieve millie

Vandaag nog een beetje meer 

Succes vandaag Millie! 

💚🍀💚🍀💚🍀

Ik weet eigenlijk niks zinnigs te zeggen, maar denk continu aan jullie.

Mijn God, wat hoop ik op een wonder 

Succes vandaag 

Ook ik denk je. 🍀🍀

Mammoet schreef op 24-07-2022 om 22:37:

[..]

Wat naar Suzy dat je een gen-afwijking hebt! Ik heb zelf ‘gewoon’ borstkanker gekregen, net als mijn moeder. Mijn jongste was toen ik het kreeg 9. Wil Millies topic niet misbruiken maar hoop dat je bewust durft te kiezen, hoe heftig ook. Ik had geen keuze, maar het lijkt me zo zwaar om met zo’n zwaard van Damocles boven je hoofd te leven. Ze kunnen ook zo veel wat betreft reconstructies met eigen weefsel, hoewel ook veelal (fysiek) heftig. Ik hoop dat het je lukt om écht te kiezen. En helaas sterven er echt nog veel mensen aan borstkanker…
Sterkte!

Er sterven nog wel veel mensen aan bk, zeker. Ik heb alleen het ‘grote voordeel’ dat ik elk half jaar controle heb. De kans dat het voor mij zo zal gelden is daardoor een stuk kleiner. Maar veel erger vind ik dat mijn kinderen ook nog het hele proces nog door moeten later. 
Voor mij is ook de enige optie reconstructie met eigen weefsel en dat maakt het ook lastig beslissen (zware 12u operatie). De andere optie met AFT vind ik minder een optie. 

Sterkte Millie en Millie-man. Dat de uitslag zo gunstig mogelijk mag zijn.🍀 

Ik hoop op een wonder vandaag Millie. In gedachte ben ik bij jullie.

Millie, heel veel sterkte vandaag! 
En Frans, fijn je weer te lezen. Ik denk ook nog regelmatig aan Anna.

Sterkte 

♥️

Houd jij de warmte onder controle, Millie, of is dat nog een bijkomende belastende factor?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.