Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Fijn dat je zo genieten kon van de high tea, klinkt heerlijk! En een dutje van drie uur, wat een goede planning van Monstertje.
Veel plezier met het lunchen morgen. En omdat je vandaag en morgen dus in de "niet ziek" stand bent, wens ik je maandag wel weer sterkte.

De laatste alinea's klinken heerlijk en gezellig! 
Ik heb je een pb gestuurd... 

Wat fijn een "niet ziek" weekend! Ik hoop dat er nog vele gaan volgen!

Ikzelf heb een vrij sobere levensstijl. Maar ik geniet zo, Millie, als ik de beschrijvingen lees van hoe je er (met eten bijvb) de moed probeert in te houden. Zoals die beschrijving van de high tea. Ik fantaseer dan en zie jou daar dan zitten met je man, een beetje bekakt doen zoals Hyacinth Buckett. Met jouw rechterpinkje een beetje omhoog als je je kopje thee naar je mond brengt. Heerlijke fantasie! 
En ... dan is het ook vandaag een beetje vandaag-ben-ik-niet-ziek-dag geweest, toch?

Oh, ik gun jou deze situaties zo van harte. En hoop dat ze zich nog dikwijls mogen herhalen.

Tot slot: die warme chocomel (heerlijk woord als de 'k' er niet wordt bijgezet) die ga je toch met een koninklijke toef slagroom laten serveren hé?

Geniet na van je high tea, geniet voor van de familieuitstap en geniet van alles en iedereen (speciaal van je monstertje) die morgen je dag weer zal maken!

Courage voor volgende week hé!

Fijn dat je nu wél iemand aan de lijn kreeg die je serieus nam, Millie, en dat de mri vervroegd kon worden. Ik weet niet helemaal wat nu goed nieuws zou zijn, maar ik hoop er wel hard op voor je!
Moet je nog lang wachten op het aanrechtblad?
Veel plezier morgen, en de high tea klinkt geweldig! 

Fijne dag Millie!

He lieve Millie, hoop dat je dit weekend  je zorgen wat hebt kunnen parkeren. Knuffel.

Lieve Millie, klinkt alsof je een heerlijke niet-ziek-dag had zaterdag, hopelijk was zondag ook een fijne dag voor je. 

Veel sterkte deze week met de ziekenhuisbezoeken!

Je high tea klinkt goddelijk!
Ik hoop dat je een fijne zondag met je familie hebt gehad en je gewoon gewoon hebt kunnen voelen.
Sterkte deze week met de ziekenhuisbezoeken!

Millie91

Millie91

08-02-2022 om 12:36 Topicstarter

Hi allemaal,

Ik heb een heerlijk niet ziek weekend gehad! De storm getrotseerd en toch naar het cafeetje gelopen, en daar heerlijk warme chocomel (met slagroom!) gehad en met familie geweest. Monstertje was lekker aan het lopen, spelend met zijn neefje. Steeds wilder en wilder tot..hij viel. Met zijn wenkbrauw op een naar hoekje, dus heel hard huilen en veel bloed. Ik huilde even hard mee, wat is dat verschrikkelijk om te zien zeg! Op schoot snikte hij nog wat na en begon toen aan mijn tosti, dus toen wisten we dat het niet heel ernstig was. Toen het bloed eenmaal weg was bleek het ook maar een heel klein wondje te zijn. Eind goed al goed dus.

De MRI is verplaatst naar donderdag. Wat nu goed nieuws zou zijn is een hele goede vraag, Agen. Ik denk toch dat ik het liefst heb dat ze vinden dat de zenuw iets in verdrukking ligt, en dat ze dat eenvoudig met een kleine ingreep kunnen verhelpen. Maar dat zou ook inhouden dat er toch groei in de rug is geweest, wat dan weer heel stom nieuws is. Als ze niks vinden is het wel fijn dat de boel daar stabiel is, maar dan is er ook niet echt uitzicht op verbetering. Lastig dilemma. Ik ga er dus redelijk open in.

Fijn dat je een goed wknd hebt gehad Millie ondanks het voorval met het monstertje meestal is de schrik het ergst en gelukkig valt het mee. Spannende dagen weer voor je tot donderdag,hoop dat je een beetje afleiding hebt. Hoe gaat het met de voorbereidingen van je nieuwe huis?

Later gaan de meiden (of jongens, of x-en) dat heel sexy vinden, een geliefde met een litteken, da's stoer. En als er geen littekentje overblijft, des te beter!

Ik denk dat jouw batterijtje toch weer iets beter gevuld is na afgelopen weekend. Goed, dan heb je weer strijdlust om er tegenaan te gaan. En wie weet valt het allemaal veel beter mee dan je denkt. Ik duim in ieder geval voor je. En bedankt voor de update; geen kwestie van nieuwsgierigheid. Of toch wel: nieuwsgierig dat het nog altijd goed tot redelijk met je gaat. En daar gaan we voor. Samen met jou. Je strijdt niet alleen hoor, Millie, je hebt (hier) een heel leger soldaten die klaar staan om jouw vijand mee aan te vallen. Nietwaar dames?

Hou je haaks!

O ja, da’s zo sneu altijd, die ukken die zo hard vallen  Ik heb er ook weleens naast staan huilen…! Gelukkig viel het mee. 

Sterkte donderdag! 

Ik wilde allerlei grapjes maken over monsters en hun eerste val. Iets bemoedigends schrijven over je MRI. 

Maar het lukt me niet. Donderdag wandel ik weer langs het lokale ‘mariagrotje’ en zal een succeswenskaarsje voor je aansteken. Sws om de dag door te komen, maar ook dat er maar iets uit mag komen waar je wat mee kunt. 

Maar eigenlijk wil ik je bedanken omdat je me een nieuwe term geleerd heb, de ‘IkBenNietZiek’-dag. Met warme chocolademelk én slagroom, lieve mensen om je heen en waar het vooral gaat over het stelpen  van het wondje in monsters gezicht. Een dag waarop je al het medische en de mentale impact daarvan gewoon even buitensluit of in elk geval niet op de voorgrond zet. 
Ik heb hem voor mezelf ook gepland, komende zaterdag. Met een optie om het een maand later gewoon te herhalen. Even IkBenNietZiek-en, maar gewoon weer Biebelen. 
Al heb ik natuurlijk niet zo’n schattig monster om me heen! 

Biebel schreef op 08-02-2022 om 17:04:

Ik wilde allerlei grapjes maken over monsters en hun eerste val. Iets bemoedigends schrijven over je MRI.

Maar het lukt me niet. Donderdag wandel ik weer langs het lokale ‘mariagrotje’ en zal een succeswenskaarsje voor je aansteken. Sws om de dag door te komen, maar ook dat er maar iets uit mag komen waar je wat mee kunt.

Maar eigenlijk wil ik je bedanken omdat je me een nieuwe term geleerd heb, de ‘IkBenNietZiek’-dag. Met warme chocolademelk én slagroom, lieve mensen om je heen en waar het vooral gaat over het stelpen van het wondje in monsters gezicht. Een dag waarop je al het medische en de mentale impact daarvan gewoon even buitensluit of in elk geval niet op de voorgrond zet.
Ik heb hem voor mezelf ook gepland, komende zaterdag. Met een optie om het een maand later gewoon te herhalen. Even IkBenNietZiek-en, maar gewoon weer Biebelen.
Al heb ik natuurlijk niet zo’n schattig monster om me heen!

Wat verwoord je het toch prachtig. Ik sluit me weer aan.. 

Veel sterkte lieve Millie de komende dagen. Weer spannend as donderdag. Dikke kus op de hoofdwond van het monstertje. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.