Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

18-08-2021 om 07:17

Mijn vader

Mijn moeder belde eind vorige week dat mijn vader met spoed naar de seh moest. Ik ben meteen daarheen gegaan. Na allerlei onderzoek bleek dat zijn lever niets meer deed. Opname volgde. Mijn vader was toen nog wel helder. Dag erna gingen we weer samen naar hem toe en we schrokken enorm. Sliep bijna comateus, enorm verward. Maandag bleek dat eten en drinken niet meer ging, slikken kan hij niet meer. En de kans is te groot op een longontsteking met sterven tot gevolg, dus nu heeft hij een neus-maagsonde. Die hij er steeds probeert uit te trekken. Wat gister lukte. Dus moest de sonde opnieuw geplaatst worden. En zo makkelijk als dat de eerste keer ging zo moeilijk ging het gisteren. Mijn vader geeft nooit pijn aan, nu schreeuwde hij het halve ziekenhuis bij elkaar… 
De situatie is enorm kritiek. Kijken per 4 uur naar zijn waarden door bloedprikken. Mijn lieve  vader, wat enorm naar is dit duimen jullie mee voor hem?


Sterkte!

Wat verdrietig 
Heel veel sterkte, ik duim mee! 

Wat verschrikkelijk, Poison. Ik duim met je mee

Sterkte!

Sophia_!

Sophia_!

18-08-2021 om 07:52

Wat vreselijk! Veel sterkte, ik duim zeker mee 

Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte! Ook ik duim mee.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

18-08-2021 om 08:01

Dank jullie wel lieve forummers. Het is fijn hier te kunnen schrijven

Ach jeetje heel veel sterkte 

Wat naar als zoiets zo plotseling optreedt, heel veel sterkte. Het is zo naar om je ouders zo te zien lijden 

Wat heftig, heel erg veel sterkte!

Wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte. 

Heel veel sterkte! Ik hoop dat het goed komt met je vader

heftig dit zeg, lijkt me vreselijk om dat mee te moeten maken - zeker ook als omgeving. Heel veel sterkte Poison  💐

Wat naar dit! Ik heb dezelfde situatie met mijn opa meegemaakt, die had het ook aan zn lever en schreeuwde het bij elkaar😔ik duim voor je vader!🧡🙏🌸

Ach Poison wat beangstigend en verdrietig! Ik hoop voor je vader en voor jullie dat ze hem snel kunnen helpen en dat ze zijn pijn en angst snel kunnen verminderen. Sterkte! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.