Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Leuk je weer te lezen Fleurette!

Fleurette schreef op 22-09-2023 om 09:34:

Bonjour Mary en Ambra, dat is lang geleden he.
Met mij is alles ok, met de familie in Nederland wat minder vandaar dat ik hier ben. Vanmiddag rij ik naar huis, fijn naar mijn lief en de zon.
Als ik thuis ben zal ik weer regelmatig schrijven. Fijne dag🍀

Wij zijn net een week terug uit Frankrijk. Een heerlijk vakantieland maar denk altijd wel, zou er niet willen wonen. Hoe bevalt jou dat?

Leuk om weer wat van jullie te lezen Ambra en Fleurette!

Fleurette schreef op 22-09-2023 om 08:57:

[..]

Hier is Tut🥳🥳. Altijd meegelezen, nu toch account aangemaakt. Door omstandigheden ben ik in Nederland.
Een knuffel voor jou Lientje, die kun je vast wel gebruiken. 🍀

Wat leuk! Welkom terug Fleurette. Dank je voor je knuffel ! Nare omstandigheden  waardoor je in Nederland  bent? Hoop het niet..

Lees nu je volgende  post Fleurette, wel nare omstandigheden  dus. Sterkte met de familie,  goede reis naar huis en leuk als je af en toe meeschrijft.

MrsMary,  dank voor je kaartje!  

Vanmorgen  toch weer een ritje ziekenhuis  gehad. Dochter verging  van de pijn. Zo erg dat ze ervan overgaf. Nu zit het dus toch in het gips.

Ik ga dus nu helaas  weer een drukke  tijd tegemoet.  Veel zorgen en veel autorijden. Was eerst niet heel blij met een hele week in Italië,  ( stad trekt mij niet , vind 4 dagen dan al heel wat ) maar denk nu dat het toch wel fijn is.
Kan ik af en toe ff bijkomen, eens een middagje niks. 
Want de komende  7 weken  ben ik dus chauffeur  en paardenverzorgster. 

nou succes komende tijd lientje. Hopelijk lukt het om alles te combineren. 

Broodjebrie schreef op 22-09-2023 om 15:34:

nou succes komende tijd lientje. Hopelijk lukt het om alles te combineren.

Vast wel. En als het niet gaat of kan, dan mag een ander inspringen. Heb vanmorgen  ook gelijk  een  rolstoel  opgehaald, is ze iets mobieler. Scheelt  ook weer.

En mijn motto is, als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Dus niet teveel piekeren,  ik zie wel hoe het loopt. ( of niet  )

Gaan jullie komende week Lientje?

Ik werd weer wakker met migraine vanochtend. Gelukkig hoef ik niets te doen vandaag. Man is er ook niet dus ik heb het huis voor mezelf. Helaas zijn mijn buren weer terug van vakantie, dus dat gekrijs moet ik wel aanhoren helaas.
Ik ben benieuwd hoe het komende week gaat met ons tripje. Of ik dan niet veel migraine krijg. Ik ben vrij nuchter en vind het niet meteen spannend of eng of zo en ik ben ook geen doemdenker Maar het ging juist zo goed met de medicatie dus nu moet ik weer even omschakelen naar een situatie die ik dacht achter me gelaten te hebben (hoe naïef).

Jeetje Alcedo, alweer migraine. Het houdt niet op. Hopelijk heb je voldoende kans om leuke dingen te gaan doen op het tripje. 

Lientje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt! 

Alcedo: je moet het maar gewoon over je heen laten komen. Frustrerend is het wel natuurlijk, weer een nieuwe zoektocht naar balans.
Ik gun je een paar ontspannen dagen, het weer zit in ieder geval mee!

oh ik heb iets gemist geloof ik. Hopelijk kun je even lekker ontspannen alcedo. 
Gefeliciteerd met je verjaardag lientje!

Gefeliciteerd met je verjaardag Lientje 

Dank voor de felicitaties!
Ik ben werken , de  bewoners  hebben  voor me gezongen.

Alcedo , 2 oktober gaan we weg voor een week.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.