Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Heerlijk  Picunia! Voor hoelang  gaan jullie?  
Ik zit  te knikkebollen op de bank. Zit te wachten tot  dochter  thuis  komt  van  haar avonddienst.  Dat duurt nog even,  ze is half 12 pas klaar 

Ik heb een uur lang ruzie gemaakt met mijn PC. Ik heb gewonnen, soort van.
Nu lekker op de bank met een kop koffie en laptop, de laatste vervang ik zo door een boek

Gefeliciteerd  Alcedo!  
Geniet van je koffie en boek.
Ik ben er net uit, dochter was laat. Er stond een bed in brand. Mét patiënt  erin nog wel! Ze heeft heel snel en goed gehandeld, maar moest het toch even kwijt.

Bij mij draait de eerste was. Ga straks  nog even de tuin in. En verder laat ik de dag afhangen van hoeveel  pijn ik vandaag  krijg. Zus gaat naar moeder vandaag, dus ik heb vrijaf.

Wat een rotweer  vandaag  zeg. Wel even goed voor de natuur. Bij uitstek een dag om me op mijn huishouden  te storten. Vanmorgen  al wat kleine dingen  gedaan  en nu eerst een broodje eten. Pijn is te doen, heb de cbdolie  wat opgehoogd de  laatste dagen , omdat ik naast mijn werk veel bezig  ben met andere dingen en wat minder rust hou.( zoals de tuin)

Hoe gaat het met jullie allemaal? MrsMary, ben je nog op vakantie? Lukt het om nog wat leuke dingen te doen?

Picunia,  jij ging ook weer op vakantie  toch? Veel plezier!

ik heb vanavond een bbq dus het zou fijn zijn als het droog is haha. En het bizarre is, vorig jaar was er bij deze persoon ook een bbq en heeft het ook de hele dag geregend! Maar volgens de weersverwachting schijnt het vanavond droog te blijven. We gaan het zien.

Verder gaat het hier wel oké. Ik heb nu vakantie, ik ga niet weg, blijf gewoon lekker thuis. Beetje bijkomen van de afgelopen tijd. 

Hoelang  heb je vakantie  broodjebrie?  Het is hier inmiddels  droog, maar nog niet bepaald  barbecue weer. Hoop voor jullie dat het straks nog wat minder winderig en warmer wordt, maar vrees het ergste. Veel plezier  en  gezelligheid  gewenst in elk geval!

Veel plezier BB! En geniet van je vrije dagen.

lientje69 schreef op 01-07-2023 om 14:01:

Hoelang heb je vakantie broodjebrie? Het is hier inmiddels droog, maar nog niet bepaald barbecue weer. Hoop voor jullie dat het straks nog wat minder winderig en warmer wordt, maar vrees het ergste. Veel plezier en gezelligheid gewenst in elk geval!

2 weken. 

Dank jullie wel lientje en alcedo!

Ik lig hier in de camper in een Duits stadje. Man ligt al te slapen. Het is weer fijn om met ons campertje op stap te zijn en even relaxen met zijn twee.
BroodjeBrie, ook een fijne vakantie. Even niets hoeven, geniet ervan.
Lientje, af en toe toch maar rust houden!

Picunia schreef op 01-07-2023 om 22:29:

Ik lig hier in de camper in een Duits stadje. Man ligt al te slapen. Het is weer fijn om met ons campertje op stap te zijn en even relaxen met zijn twee.

Precies, ik heb wel wat dingen gepland staan maar 90% van mijn vakantie doe ik niets. Heerlijk vooruitzicht. Jullie ook een fijne vakantie!

Picunia en broodje brie, geniet van jullie vakantie!

Layka.12 schreef op 02-07-2023 om 00:10:

Picunia en broodje brie, geniet van jullie vakantie!

Dank je wel

Fijne vakantie  beide nog!

Hier zijn de nachten niet zo goed. Dochter heeft weer de nodige paniekaanvallen.  En ik ben degene  die  haar rustig  moet  zien te krijgen. 
Vanmorgen  dus maar  iets langer  in bed blijven liggen.  Het weer valt me vies tegen  ,waar is de beloofde zon? En nog steeds veel wind helaas hier.

Picunia schreef op 01-07-2023 om 22:29:

Geniet ervan!

Slechte nacht gehad vannacht.  Erge hoofdpijn  en daardoor steeds wakker. Helaas  is vandaag wel een werkdag, avonddienst,  dus maar een beetje rustig  aan doen vanochtend.  Heb wat administratie  gedaan en een wasje gedraaid,  die ik nog moet ophangen.  Verder nog niet veel, zou nog even naar de dierenwinkel.  Maar poes heeft zich zojuist op mijn schoot genesteld,  en ik vind het zielig die eraf te gooien.   dus blijf nog maar even  zitten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.