Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
22-08-2026 om 17:34
Leatje schreef op 22-08-2026 om 16:33:
wat een leuk vooruitzicht Lientje....jaloers 🐱 leuk om al het een en ander voor te bereiden voor de komst van de katjes. Jammer dat de prikkels nog vaak te veel zijn. Hopelijk brengen de diertjes je straks wat plezier.
Hier ben ik eigenlijk weer mijn uren aan het werk in een nieuwe functie. Heel erg wennen om weer 'gewoon' mee te draaien. Erg welkom voel ik me overigens niet. De meeste collegas die ik heb gesproken hadden mijn uren willen hebben. Dus erg lastige opstart na een lange periode van ziek zijn. Maargoed ik bijt me er wel doorheen, maar af en toe staat het huilen me nader dan het lachen...hopelijk wordt dat beter..
Oh wat rot dan leatje op die manier aan een nieuwe baan beginnen. Sowieso al lastig, ergens anders starten. Is het ook heel ander werk? Trek je het fysiek een beetje? Hoop echt dat ze bijdraaien en vriendelijker worden. Werksfeer doet zó veel, zeker als je fysiek niet helemaal lekker gaat.
Leatje
22-08-2026 om 21:07
zelfde werkgever, andere plek en andere functie. Ik hoop dat het beter zal gaan, ik werk wel veel alleen, dus dat is wel prettigmaar ik hou ook erg van sparren met collega's of even een praatje aan het bureau of een pauze delen...het zou mooi zijn als dat wel zou komen in de toekomst. Veel keuze heb ik ook niet op dit moment dus we maken er maar het beste van. Fysiek kan ik dit wel doen omdat ik dus niet meer hoef te tillen of trekken of duwen of sjouwen oid...
lientje69
22-08-2026 om 21:16
Gelukkig dat het fysiek meevalt. En hopelijk worden ze snel wat aardiger voor je.
Ik kreeg een kaartje van oud- collega's. Zou lief. Ben daar al ruim 2 jaar weg. Maar ben nog niet vergeten. Heb ik toch wat goeds gedaan blijkbaar.
lientje69
23-08-2026 om 09:40
Noglangnietjarig schreef op 23-08-2026 om 08:26:
Geen kaartje, maar ik denk heel vaak aan je, Lientje ♥️
Roos57 schreef op 23-08-2026 om 08:41:
ik ook 💜
Wat ontzettend lief van jullie
lientje69
23-08-2026 om 13:25
Ik heb een stuk gewandeld. En had bekijks op de dijk. Wel leuk. Sorry, kan nu plaatjes plakken dus dat vind ik wel leuk.😄