Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Alcedo schreef op 14-03-2024 om 19:21:

Ik moet zaterdag naar de verjaardag van mijn moeder en daar zie ik tegenop vanwege het inmiddels wel bekende verhaal.
Man heeft al tegen mijn moeder gezegd dat ik waarschijnlijk later kom. Soms is dat lijf toch een goed excuus

Kan je ze dan ontlopen  Alcedo? Zijn zij altijd  vroeg? Of ga je dan sneller  op in de drukte zodat je niet zo opvalt en de andere kant  van de kamer  kunt kiezen? 

Picunia, wat onwijs balen  van je heup zeg. Maar Zumba lijkt mij best wel intensief  toch? Of vergis  ik me daarin?

Ik heb morgen  weer eens een afspraak bij de homeopaat  om me door te meten. Ben benieuwd.  Op zich gaat het vrij goed nu. Op mijn slapen na. Heb nu een proefverpakking droomsap besteld, kijken of dat wat doet. Ben nu gestopt met mijn bloeddrukverlager  dus nu is de contra indicatie  verdwenen. Start wel op een lage  dosis. Eerst  maar eens voorzichtig  uitproberen. 

lientje69 schreef op 14-03-2024 om 19:27:

[..]

Kan je ze dan ontlopen Alcedo? Zijn zij altijd vroeg? Of ga je dan sneller op in de drukte zodat je niet zo opvalt en de andere kant van de kamer kunt kiezen?

Nee, ik kan ze niet ontlopen. 

Ik zou maar niet te lang blijven en niet te vroeg komen, Alcedo. Dan kan je gezondheid ineens helpend zijn. Vervelend dat je moeder geen begrip voor je heeft over die situatie.

Lientje, Zumba is inderdaad best intensief. Maar ik had ter plekke een vergadering van 10 tot 12 en Zumba is van 12 tot 13 uur. Ik was dus een beetje te laat en heb daardoor de warming up gemist. Ik denk dat het daardoor is gekomen.

Het feestje was klein en daardoor was het lastig om de olifant in de kamer te negeren. Best pijnlijk allemaal. 

Dat snap ik, Alcedo. Ik hoop dat je er niet te lang mee bent geconfronteerd.

Alcedo schreef op 17-03-2024 om 16:30:

Het feestje was klein en daardoor was het lastig om de olifant in de kamer te negeren. Best pijnlijk allemaal.

Alcedo 

lientje, je ligt vast te ronken😁

ik heb net 2 hele leuke films gezien, maar nu 💤 

Wat was jij laat noglangnietjarig!
Ik lag inderdaad  te ronken  
Wel veel wakker  geweest  en nu zenuwachtig  voor mijn rondleiding  bij een nieuwe  potentiële  werkgever.  

Wij hebben  gisteren  de verjaardag  van dochter gevierd,  het was een drukke  dag. Vandaag, woensdag en donderdag  moet ik werken, en morgen nog vergadering  op het werk en een  open dag bij een andere instelling  om daar ook even de sfeer te proeven. Ik blijf het moeilijk vinden hoor. Ben zo onzeker...

@Lientje: ik denk dat je echt wat meer op jezelf mag vertrouwen. Je hebt heel wat te bieden en de werkgever waar je uiteindelijk voor kiest mag in zijn handjes knijpen en zal dolblij met je zijn. Succes vandaag! 

ik was laat door 2 films achterelkaar te kijken, voor vanavond zag ik zelfs alweer een film die ik wil zien, begint gelukkig al om 20.20 uur.

Maar dat ronken sloeg op de droomsap.
Of heb je die nog niet geprobeerd?
Ik kon van dat proefsetje 3 x SLAPEN als een marmot!
Tis wel prijzig verder en als je besteld moet je in 1 keer voor een smak aanschaffen anders rekenen ze verzendkosten.

ik heb de ingrediënten een keer helemaal uitgezocht en het klopt dus dat dat ‘ene stofje’ ook wordt voorgeschreven aan zwangere vrouwen bij/tegen misselijkheid.

Droomsap heeft tot nu toe nog niet het gewenste  effect  bij me helaas  
Zit inmiddels  op 4 ml en nog veel wakker
 Heb nog voor één  keer denk, dat ga ik morgen  proberen en eerder innemen.  Laatste deel van de nacht slaap ik nl wel door lijkt t nu. Ik reageer traag op medicijnen , misschien  dat  eerder innemen  dan de oplossing  is.
Of nog wat extra bestellen  zodat ik het nog wat langer  kan proberen. 

De meeloop vanmorgen  was hem niet. Of wordt hem niet. Van mijn kant, zij waren erg enthousiast.  Vrijdag ga ik een ochtend  meelopen  bij een andere  organisatie  in een héél  andere tak van sport. Ouderen maar dan revalidatie.  Ben benieuwd. 

Vandaag nog wezen  kijken  bij een organisatie  die een open dag  had.  Leuke organisatie, goede kanshebber. 
Vrijdag de revalidatie meelopen en dan beslissen  denk ik. Er is nog één andere organisatie  iets dichterbij  die op mijn lijstje staat om eventueel  te gaan kijken.  Blijft lastig kiezen  hoor...

lientje69 schreef op 19-03-2024 om 17:47:

Vandaag nog wezen kijken bij een organisatie die een open dag had. Leuke organisatie, goede kanshebber.
Vrijdag de revalidatie meelopen en dan beslissen denk ik. Er is nog één andere organisatie iets dichterbij die op mijn lijstje staat om eventueel te gaan kijken. Blijft lastig kiezen hoor...

Heb je tijd om ook bij die van vandaag mee te lopen? En die andere, die wat dichterbij zit? Ik zou zoveel mogelijk proberen van binnenuit te zien.. ( ze moeten maar even wachten op je besluit)

Ambra schreef op 19-03-2024 om 19:18:

[..]

Heb je tijd om ook bij die van vandaag mee te lopen? En die andere, die wat dichterbij zit? Ik zou zoveel mogelijk proberen van binnenuit te zien.. ( ze moeten maar even wachten op je besluit)

Die dichterbij zit ben ik maandag geweest. Daar voelde ik het niet echt.  Of echt niet liever gezegd. Zij zei nog: je moet  als je ergens komt er gelijk energie  van krijgen.. nou dat had ik helemaal  niet.

De organisatie  waar ik vandaag  was vond ik wel erg leuk. Voelde goed en gezellig.   Niet meegelopen verder nog. Zal misschien  wel mogelijk zijn, maar ik ken de structuur  al wel ( somatiek, heb ik stage gelopen ) Geen nachtdiensten, alleen 8 uursdiensten. Ook erg fijn. Nu ook vaak  korte dienstjes.

Vrijdag  loop/ werk ik wel echt mee in de ouderenrevalidatie.  Echt een héél  andere tak van sport maar misschien  ook wel leuk  en ik denk ook wel heel goed voor mijn ontwikkeling.  Hier ook alleen maar 8 uursdiensten. Persoonlijk  wil ik eigenlijk  voor eind van de maand een beslissing  te hebben genomen als dat lukt zodat ik voor 1 april op kan zeggen. Maar weet niet of dat zo gauw nog gaat lukken. Dus waarschijnlijk  wordt het pas per 1 mei opzeggen. Vrijdag  besluit ik in elk geval waar mijn sollicitatiebrief heen gaat en mijn cv. Die moet ik nog wel even updaten, de laatste dateert van vóór  mijn opleiding 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.