Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
03-03-2024 om 17:24
Picunia schreef op 03-03-2024 om 13:59:
Geniet ervan, Lientje! Ik hoop dat je inmiddels op de bestemming bent.
Iets later. 16 uur kwamen we aan. Zo lekker eten, het hotel verkennen. Misschien nog ff sporten of zwemmen.
lientje69
04-03-2024 om 19:15
Alcedo schreef op 04-03-2024 om 17:10:
Ik heb morgen de gastroscopie. Ik zie er toch best wel tegenop
Snap ik Alcedo. Lijkt me niet fijn. Geen roesje?
Ik heb ook ooit zoiets gehad om met een camera achter mijn hart te kunnen kijken. Moest ik ook zo'n slang inslikken. Ook zonder roesje. Werd er niet heel vrolijk van.
Heel veel sterkte voor morgen!
Picunia
04-03-2024 om 19:18
Blijven jullie de hele vakantie in dit hotel, Lientje? Neem het ervan, nu even geen werk en andere verplichtingen.
lientje69
04-03-2024 om 19:19
Vandaag flink gewandeld, gezwommen. We zijn omhoog gegaan met een bergbaan en naar de sneeuw geweest. Niet gaan skiën want man zit nog met zijn rug en ik met mijn heup. Wel jammer want het kriebelde wel tussen al die skieende mensen. Heerlijke dag gehad dus. Alleen het slapen blijft drama bij me. Hoop dat het vannacht beter gaat. Aan de hoeveelheid beweging kan het niet liggen.
Alcedo
04-03-2024 om 19:49
Bedankt Lientje en Picunia 
Ik heb het zonder roesje. Ik wil wel een keelverdoving. Blijkbaar is dat geen standaard maar een optie.
lientje69
04-03-2024 om 21:35
Picunia schreef op 04-03-2024 om 19:18:
Blijven jullie de hele vakantie in dit hotel, Lientje? Neem het ervan, nu even geen werk en andere verplichtingen.
Tot vrijdag. Vrijdag gaan we naar kennissen in de omgeving van Salzburg. Daar overnachten we en zaterdag gaan we nog Salzburg in, ik wil graag nog eens naar Haus der Natur. Daar ben ik 40 jaar terug geweest en ik vond dat toen zó mooi. Daarna reizen we terug via Luxemburg, waar we wellicht ook nog één of 2 overnachtingen pakken.
De 13e heb ik fysio , de 14e cursus en de 15e de homeopaat. Dus dan moet ik terug zijn. 16 ga ik naar een jarige vriendin en de 17e vieren we dochters verjaardag. En dan moet ik weer werken. Dus ik geniet er nog even van. Moet ook nog knopen doorhakken na de vakantie, waar zal ik gaan solliciteren? Moeilijk hoor, waar zou ik passen en me op mijn plek voelen? Opties te over, ze vragen overal personeel. Maar wat is de juiste plek voor mij?
lientje69
04-03-2024 om 21:39
Alcedo schreef op 04-03-2024 om 19:49:
Bedankt Lientje en Picunia
Ik heb het zonder roesje. Ik wil wel een keelverdoving. Blijkbaar is dat geen standaard maar een optie.
Die keelverdoving was bij mij toen wel standaard. Goor spul. Maar vooral dat slikken van die slang vond ik vervelend. Je lichaam probeert het er weer uit te werken want het hoort er niet. Gelukkig is het niet zo'n heel erg lang onderzoek. Maar vervelend genoeg. Veel tegen jezelf zeggen; het is zo voorbij, het is zo voorbij.
Alcedo
04-03-2024 om 21:52
lientje69 schreef op 04-03-2024 om 21:39:
[..]
Die keelverdoving was bij mij toen wel standaard. Goor spul. Maar vooral dat slikken van die slang vond ik vervelend. Je lichaam probeert het er weer uit te werken want het hoort er niet. Gelukkig is het niet zo'n heel erg lang onderzoek. Maar vervelend genoeg. Veel tegen jezelf zeggen; het is zo voorbij, het is zo voorbij.
Ik heb het dus al eens eerder gehad. Dat ging goed. Maar juist daarom zie ik er nu tegenop.