Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Hier heb ik vandaag  de 10000 stappen  weer gehaald. Morgen  wordt nog drukker want dan sta ik alleen.  Gelukkig  wel een stagiaire  erbij, dat neemt de druk wat weg. Laatste  dagje, daarna vakantie. Al heb ik nog veel te doen eer we kunnen  vertrekken  

lientje69 schreef op 28-02-2024 om 21:00:

Moet je zo lang van te voren al laxeren Alcedo? Wat heftig zeg!

Nee, dat is los van de gastroscopie. 

Wat naar, Alcedo, dat je steeds migraine hebt. En dan ook nog dat vieze spul slikken, waar je blijkbaar niet goed tegen kan. Veel sterkte!

Lientje, vandaag nog en dan vakantie! Gaan jullie morgen al gelijk weg? Dan heb je vast nog veel te doen. Hopelijk blijven de oudjes vandaag rustig.

Hier in Frankrijk gaat het zijn gangetje. Zoon en ik lopen om de beurt, soms samen, met de hondjes. Het weer is prima, zelfs regelmatig zon, dus dat is geen straf.

Picunia schreef op 29-02-2024 om 12:53:

Wat naar, Alcedo, dat je steeds migraine hebt. En dan ook nog dat vieze spul slikken, waar je blijkbaar niet goed tegen kan. Veel sterkte!

Lientje, vandaag nog en dan vakantie! Gaan jullie morgen al gelijk weg? Dan heb je vast nog veel te doen. Hopelijk blijven de oudjes vandaag rustig.

Hier in Frankrijk gaat het zijn gangetje. Zoon en ik lopen om de beurt, soms samen, met de hondjes. Het weer is prima, zelfs regelmatig zon, dus dat is geen straf.

We hadden  vandaag  dus geen helpende  maar wel een  stagiaire.  Dus prima gelukt gelukkig.  We gaan zaterdag weg. Morgen nog wassen, de hoefsmid  komt bij het paard, met moeder boodschappen  doen en het laminaat / pvc ophalen. Ook wil ik nog naar de bibliotheek.  Zaterdag nog naar de stort en naar de acupuncturist.  En koffer inpakken  en dan in de loop van de middag vertrekken.  Nog even druk dus

Maar goed, gaat vast goedkomen. Nu eerst eens ff lekker bijkomen  van de ontzettend  pittige werkdagen de afgelopen week.

Klinkt heerlijk picunia! Geniet ervan!

Wat lekker Picunia, zon!
Ik kijk al reikhalzend  uit naar het  voorjaar!

Het is complimentendag vandaag!

Dus bij deze : voor jullie allemaal  een compliment. Zo volhardend, doorzettend, de moed niet laten zakkend jullie je allemaal  door jullie pijn en beperkingen heen slaan, toch wat moois van elke  dag proberen te maken enondanks het verdriet soms toch de positieve  en leuke kanten van het leven proberen te blijven zien, chapeau!

@Lientje: wat lief! Geldt natuurlijk ook allemaal voor jou.

Als er iemand een doorzetter is ben jij het volgens mij wel! Daarnaast lijk je me zorgzaam, lief, sociaal en hulpvaardig. Je staat altijd voor iedereen klaar. Ik gun het je om soms ook iets meer aan jezelf te denken, dat verdien je.

Succes met de vakantie-voorbereidingen, goede reis en alvast veel plezier in Oostenrijk. Geniet ervan! 

Dank je Hinde, ook lief van jou!
Ik heb het gierend druk. De afgelopen  week is er zó veel blijven liggen . Vandaag had ik de hoefsmid, mantelzorg moeder, de vierde was draait. Zo naar de stort en de pvcvloer nog ophalen.  En ik moet nog naar de kaasboer en wil nog  naar de bibliotheek.  Morgen ook nog acupunctuur  en de koffer inpakken.  Geen idee hoe en wanneer we vertrekken  want de auto stast ook nog bij de garage, onderdeel was nog niet binnen. Gelukkig  niet onze enige auto, wel de meest prettige  reisauto. Dus vervelend.  We zien het allemaal  wel, ik probeer  me maar niet te druk te maken. 

Ik bruis van de energie de laatste dagen. Heb relatief  weinig pijn. Wel ben ik bang dat ik komende  week compleet instort/ veel pijn krijg / of ziek word op vakantie  door de onverwachte  rust. Hoop maar  dat dat meevalt.

Goede reis Lientje!

fijne vakantie lientje 

Wat een drukte, Lientje, voor je kunt vertrekken! Maar als het dan zover is, wens ik je een goede reis en een fijne vakantie in Oostenrijk.

fijne vakantie Lientje 

Dank jullie wel!
Ik heb alles af kunnen krassen vxn mijn lijstje. Nu alleen  nog naar de acupuncturist.
En dan maar zien hoe laat we gaan vertrekken. Weet nog niet of de auto klaar is, in dat geval gaan we met de pick-up.  Ik vind zelf onze gezinsauto ( Mercedes) een hele fijne reisauto, maar als hij niet goed is of nog niet klaar , wil ik er liever niet zo'n lange reis mee maken. Nj zijn al onze auto's  best ouwe meuk, dus de kans dat we stranden is er altijd. Maar goed, ik heb tegenwoordig  de financiën  om ergens iets te huren dus probeer  me maar niet te druk te maken.  Zwemspullen  mee, handwerkjes mee en een stapel boeken. Ik vermaak me wel. Even een paar dagen niks. Heerlijk!

Geniet ervan, Lientje! Ik hoop dat je inmiddels op de bestemming bent.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.