Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

maar weer afwachten dus alcedo. Hopelijk komen ze er snel achter wat het is.

Hier vandaag  druk bezig geweest met slopen voor  de verbouwing.  Ging niet bepaald soepel bij me. Kreeg een steenstrip in mijn gezicht. Neus dik en blauw en bloedend, glazen van mijn bril beschadigd.  Naast  de diverse sneetjes in handen en arm door scherpe stukjes ( en glas want ik heb vandaag nog flink meer laten sneuvelen  ) ben ik niet in topvorm. 
Morgen en overmorgen  werken.  Hopelijk  richt ik daar geen schade aan.

Goedemorgen  allemaal.  We gaan weer verder met de verbouwing.  Werk dit weekend viel me zwaar. Ook is er iets voorgevallen waar ik me niet helemaal  senang bij voel. Verder sluimert de blaasontsteking  nog en ben ik moe en slaap slecht.  Kortom, het gaat hier niet helemaal  soepel. 

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, Lientje.

Vrijdag zijn we naar Amsterdam geweest, naar Rijksmuseum en Paleis op de Dam. Zoon moest elders in Amsterdam solliciteren (helaas afgewezen). Heel veel gelopen uiteraard.
Zaterdag met vrienden naar Bremen in Duitsland geweest, naar de Kunsthalle. Prachtig museum met spraakmakende, vooral moderne, kunst. Was gezellig en weer heel veel gelopen. 
‘s Avonds kregen we een vervelende mail van schoonzus. Daar erg slecht van geslapen. Zondag bijna de hele dag in de stoel geslapen of gedommeld.
We gaan nu een pittige mail aan schoonzus schrijven, dat we niet meer pikken, hoe zij zich opstelt (uiteraard in fatsoenlijke, maar wel duidelijke, bewoordingen). Wat kosten dit soort dingen een energie!

Wat een druk weekend  Picunia! Jammer  dat  zoon het niet geworden is.  En naar die mail van schoonzus, dat soort dingen  kosten  zóveel  energie.

Reactie van schoonzus was alleen maar dat ze mijn man wantrouwen en woede verweet. Zijn mail was neutraal opgesteld, maar wel duidelijk. Er is geen sprake van woede of wantrouwen. En er inhoudelijk niet op in gaan. Pfff. Ik ben er heel erg klaar mee.

Picunia schreef op 13-02-2024 om 14:10:

Reactie van schoonzus was alleen maar dat ze mijn man wantrouwen en woede verweet. Zijn mail was neutraal opgesteld, maar wel duidelijk. Er is geen sprake van woede of wantrouwen. En er inhoudelijk niet op in gaan. Pfff. Ik ben er heel erg klaar mee.

Snap ik, dat soort dingen geven veel frustratie. Moeten jullie  nog vaak contact hebben over dingen of is het mogelijk  meer afstand  te nemen? 

Het verbouwen ligt hier vandaag  stil omdat man pijn in zijn rug heeft.. Dus ik heb , op wat huishouden  ns, mezelf een rustdag gegeven. Lekker wat lezen.Morgen en overmorgen weer werken  en ik kan fysiek  wel wat rust gebruiken  dus ik neem het er even van.

wat naar Picunia!

mooi dat je een rustdag had vandaag Lientje.

Ik heb weer een blaasontsteking. Morgen even laten checken en dan weer antibiotica. De derde keer al dit jaar

Oeh , dat is al best veel zeg Alcedo. Het jaar is nog maar 1,5  maand oud...

lientje69 schreef op 13-02-2024 om 21:29:

Oeh , dat is al best veel zeg Alcedo. Het jaar is nog maar 1,5 maand oud...

Ik had het niet helemaal goed. De eerste van de drie was nog in december. Maar evengoed wel veel binnen de termijn.

Jeetje Alcedo, dat is wel veel. Is er een reden voor of gewoon ‘toeval’?

Lientje, gaat het weer beter met je man? (En moet je weer aan de bak?)

Met man gaat het nog niet goed. We hebben al 5 fysio's gebeld  maar niemand  heeft tijd. 

En ja, ik was weer werken  vandaag.  Het was druk.  Morgen weer een avonddienst. 

Picunia schreef op 14-02-2024 om 13:02:

Jeetje Alcedo, dat is wel veel. Is er een reden voor of gewoon ‘toeval’?

[…]

Ik heb wel een verhoogd risico maar het blijft gewoon pech hebben. Het is ook een hele tijd wel goed gegaan.

Ik heb inmiddels antibiotica in huis. Het begint aardig te zeuren in de nierstreek.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.