Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Alcedo, het is ook om moedeloos van te worden. Ik hoop dat er duidelijkheid komt over de B12 en dat de huisarts die injecties gaat geven.
Ik hoop dat je weer de weg omhoog vindt. Het is zo naar om steeds weer met iets vervelends geconfronteerd te worden. Sterkte!

Hier gaat het wel redelijk. Ik eet niet meer door een rietje en ik snij het eten in steeds grotere stukjes. Toch blijven mijn kaken pijnlijk, ook al gaat het beter. Ook heb ik nog wel eens hoofdpijn. Sporten doe ik dus nog maar niet.

Dat trekt dan ook langzaam bij maar Picunia.  Klinkt niet fijn.  

Alcedo , wat een gedoe  altijd  zeg, kan ook nooit eens lekker soepel  gaan.

Ik ben naar de fysio  geweest. Er ligt een laag sneeuw hier en er gebeuren ongelukken. Nog geassisteerd  bij een ongeluk op de terugweg, gelukkig meer blikschade dan lichamelijk  letsel, al ging het niet helemaal  lekker met de bestuurder . Airbag was uit , dus die reed geen 20...

Heb je baat bij de fysio, Lientje? Ik moet straks nog de deur uit. Zit er niet op te wachten na jouw verhaal.

Picunia schreef op 16-01-2024 om 11:59:

Heb je baat bij de fysio, Lientje? Ik moet straks nog de deur uit. Zit er niet op te wachten na jouw verhaal.

Het ging heel goed. Tot hij vorige week mij even een soort van gekraakt heeft. Afgelopen  week was vreselijk. Dus nu alleen  oefeningen  nog. Er zat vooruitgang  in, nu weer even terug naar het niveau  van anderhalve  week  geleden. 

Picunia,  pas op, het is nog steeds glad.  Net weer een ongeluk  hier vlak voor de deur, jonge brommerrijder onderuit.

Picunia schreef op 16-01-2024 om 08:45:

Alcedo, het is ook om moedeloos van te worden. Ik hoop dat er duidelijkheid komt over de B12 en dat de huisarts die injecties gaat geven.
Ik hoop dat je weer de weg omhoog vindt. Het is zo naar om steeds weer met iets vervelends geconfronteerd te worden. Sterkte!

[...]

Ik heb dus al injecties gehad en de volgende serie al in huis. Ik moet alleen de dosering weten, maar het meisje vanochtend wist niet eens wat ze aan moest vinken dus daar kon ik niks mee. 

Ik overleg donderdag meteen wel met de huisarts als ik haar toch aan de lijn heb. Mijn eigen huisarts is ruim een maand vrij, niet handig. 

Picunia schreef op 16-01-2024 om 08:45:

[...]

Hier gaat het wel redelijk. Ik eet niet meer door een rietje en ik snij het eten in steeds grotere stukjes. Toch blijven mijn kaken pijnlijk, ook al gaat het beter. Ook heb ik nog wel eens hoofdpijn. Sporten doe ik dus nog maar niet.

Klinkt wel heftig allemaal hoor. Is er toen wel gekeken of er geen fractuur zit of andere schade?

Jazeker! Ik ben gelijk de volgende dag naar een tandarts gegaan en een week later naar mijn huisarts. De tandarts zei dat ik zes weken moest wachten, in de hoop dat de tand uit zichzelf zou zakken. Gebeurt dit niet, dan moet er een stukje op de tand gezet worden, zodat ik weer een ‘normaal’ gebit heb. Nog twee weken te gaan.

Nou, het is drie weken. Ik denk dat ik toch maar eerder naar de tandarts ga, want het duurt nog wel lang. En ik heb een bobbel onder mijn tand. Ontsteking?

Picunia schreef op 17-01-2024 om 06:47:

Nou, het is drie weken. Ik denk dat ik toch maar eerder naar de tandarts ga, want het duurt nog wel lang. En ik heb een bobbel onder mijn tand. Ontsteking?

Lijkt me slim ja. Is er toen ook gekeken of je geen kaakfractuur hebt?

Ja, daar is naar gekeken, zowel door tandarts als door huisarts.

Picunia schreef op 17-01-2024 om 18:00:

Ja, daar is naar gekeken, zowel door tandarts als door huisarts.

Heb je je tandarts inmiddels nog gebeld?

Ik had vandaag zowaar een goede dag. Hopelijk is dit een teken dat ik op weg ben naar herstel.

Klinkt  positief  Alcedo!
Picunia,  hopelijk  gaat het met jou ook snel weer goed.

Ik heb gewerkt vandaag  en uiteraard  de 10000 stappen  weer aangetikt.
Dus ik heb pijn. Morgen  kan ik uitslapen  want dan heb ik avonddienst 
Ook wel weer lekker. Het uitslapen  dan. Avonddienst  ben ik niet zo'n fan van.

Alcedo, Picunia ik hoop echt dat het wat beter mag gaan met jullie.

Lientje, heerlijk even uitslapen morgen.
Heb je nodig.

Met mij gaat het even niet zo lekker.
Veel stress privé, dus ook veel exceem.
Mijn rug doet ook waar hij zin in heeft.
Veel pijn en last van mijn benen.
Ik probeer ook echt gas terug te nemen maar soms heb je het niet in de hand.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.