Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Ik wens iedereen een fijne Kerst!

Voor jullie allemaal: fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2024!

fijne dagen!

Ambra   fijne dagen!
En uiteraard ook  voor alle andere schrijvers en meelezers!

Ik heb vandaag  helaas weer meer last  van mijn heup. Denk toch dat ik weer teveel zit. Of te weinig beweeg , dat kan ook. Dat maak ik vanaf morgen  weer goed, drie dagen werken. Daarna  heb ik 5 dagen  vrij, nu al zin in!

Fijne kerstdagen voor iedereen. 

Fijne kerstdagen voor jullie allemaal!

Gezellige Kerstdagen, allemaal!

Dank jullie wel allemaal!

Fijne feestdagen allemaal. De zon schijnt en het is een aangename temperatuur. Prima weer om buiten kerst te vieren ook al is het hier officieel al voorbij. 
Sterkte en warmte voor jullie allemaal💕

Het is mij zwaarder gevallen dan ik dacht. Ik ben echt kapot nu. 

En schoonouders hebben hele leuke plannen met ons voor komend voorjaar, maar dat zet mij wel voor een heel moeilijk dilemma. Heel lastig. 

Alcedo schreef op 26-12-2023 om 17:11:

Het is mij zwaarder gevallen dan ik dacht. Ik ben echt kapot nu.

En schoonouders hebben hele leuke plannen met ons voor komend voorjaar, maar dat zet mij wel voor een heel moeilijk dilemma. Heel lastig.

Moeilijk  Alcedo. Goed  over  nadenken  dan.

Heb je de komende  dagen wat meer rustmomenten?

Ik heb er weer een pittige  werkdsg opzitten. Gingpfima, maar mijn bewoners  zijn zó ver  heen in hun dementie  inmiddels  dat er veel tegenwerking , boosheid enz is. Niet te bereiken  dan.
Morgen  nog een avonddienst  dn dan lekker even vrij.
Morgen  komt ook mijn nieuwe  wasmachine, ben benieuwd. 

Nou, ik mag mijn posts wel eens beter gaan nalezen op typfouten zeg...  

Vandaag  nog een avonddienst,  hoop dat het een rustige  gaat worden. 
Mijn nachten zijn erg slecht, ben behoorlijk  moe dus. Gelukkig  na vanavond  even 5 dagen vrij. 
Mijnn  heup gaat op en af, ene dag redelijk,  andere dag slecht. Geen peil op te trekken. Morgen weer naar de fysio. 
En vanmiddag  wordt vlak voor ik moet werken nog even mijn nieuwe  wasmachine  geleverd, net met man de oude naar buiten gesleept. Kan ik morgen weer volop wassen, hopelijk  bevalt hij.

Ik begrijp nog altijd wat je schrijft, Lientje. Ik zie dan gewoon voor me hoe moe je bent. Nog één dienst en dan kun je even bijkomen.

wij hebben net een nieuwe vaatwasser en nu valt me pas op hoe slecht de oude het deed. En toch moest hij eerst helemaal stuk voor ik vind dat er een andere moet komen. Zuinigheid, dat krijg ik er maar niet uit.
Dus ik denk dat jouw nieuwe wasmachine ook een hele verbetering zal zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.