Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

En sterkte met je kat! Dat vergat ik nog. Vreselijk als een huisdier ziek is.

MrsMary schreef op 21-11-2023 om 18:38:

En sterkte met je kat! Dat vergat ik nog. Vreselijk als een huisdier ziek is.

Dank je MrsMary.  Ze is nu achter de bank gekropen. Normaal  wil ze eten om deze tijd, maar denk dat  ze niet erg blij was met het bezoek aan de dierenarts. 

Fijn dat alles goed lijkt Picunia!

Hoe was de kerstshow Lientje?

Alcedo schreef op 21-11-2023 om 20:19:

Fijn dat alles goed lijkt Picunia!

Hoe was de kerstshow Lientje?

Leuk, maar minder imposant dan andere jaren. Andere jaren  was er een grote hal geheel met allerlei kerstdogpjes. Nu stonden er drie of 4. Voor de kinderen was het wel erg leuk, het thema was  kermis/ pretpark en er waren dus allemaal gratis dingen waar kinderen in konden. Zoals een treintje, vliegtuigjes enz.

Evengoed wel weer ( uiteraard ) schandalig te veel geld uitgegeven  . Samen met de dierenarts  en het alvast inkopen  van  de  chocolade letters voor de Sint had ik een mega dure dag. Dat was iets minder dus.

Maar gelukkig  kreeg  ik  vandaag  mijn 13e maand gestort. En bleef er nog wat over voor mijn spaarrekening.   
Ook vandaag  weer werken en morgen ook. Vermoeiend, zal blij zijn als het morgen half 4 is. Hopelijk  werkt dan mijn internet  en  televisie  ook weer,  morgen  komt de monteur.

hopelijk kan de monteur het snel fixen lientje. Werk ze!
Ik kom net terug van mijn eerste therapie sessie. Daarna gelijk gestemd, heb ik dat ook meteen gehad. Merk dat de therapie wel vermoeiend is, vandaag doe ik niets meer.

Therapie  is altijd  erg vermoeiend  broodjebrie.  Sterkte!

Hier  deed mijn tv en internet het opeens  weer toen ik thuis kwam. Ze zijn hier nog  aan  het  graven, waarschijnlijk  hebben ze nu alles  aan elkaar  weten te knopen. Monteur afgebeld  dus.
Morgen  nog werken  en morgenavond  condoleance,  er is een familielid overleden.

Zaterdag  ga ik naar de uitvaart  van mijn bewoner  en mogelijk  moet ik zondag weer werken ipv maandag door omstandigheden.   Druk weekje dit.  
Maar goed. Ben erg moe maar verder gaat het redelijk  hier gelukkig. 

lientje69 schreef op 22-11-2023 om 18:07:

Therapie is altijd erg vermoeiend broodjebrie. Sterkte!

Ja daar kom ik nu ook achter.. ik heb het wel onderschat.

Broodjebrie schreef op 22-11-2023 om 18:24:

[..]

Broodjebrie schreef op 22-11-2023 om 18:24:

[..]

Sterkte Broodjebrie,

MrsMary schreef op 23-11-2023 om 13:54:

[..]

Sterkte Broodjebrie,

Dank je wel

Ik ben echt gesloopt. 36 uur gewerkt, waarvan 3 dagen echt héél  zwaar waren. Vanavond  condoleance  bij een overleden  familielid. En druk weekend met ook weer werken en een uitvaart  voor de boeg. Zie het nu even niet meer zitten. Heb rust nodig. Zou morgen  zwemmen  maar de kans is groot dat ik niks doe.

lientje69 schreef op 23-11-2023 om 17:02:

Ik ben echt gesloopt. 36 uur gewerkt, waarvan 3 dagen echt héél zwaar waren. Vanavond condoleance bij een overleden familielid. En druk weekend met ook weer werken en een uitvaart voor de boeg. Zie het nu even niet meer zitten. Heb rust nodig. Zou morgen zwemmen maar de kans is groot dat ik niks doe.

Ik denk dat je echt wel beweging genoeg gehad hebt, morgen rustig aan.

Op de uitvaart van mijn vader was er iemand van de afdeling van het verpleeghuis waar hij zat. Dat had ik niet verwacht en het deed me veel. Het wordt dus gewaardeerd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.