Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
12-10-2023 om 20:24
Slapen gaat helaas weer slecht hier fleurette. Veel wakker, veel naar toilet moeten, mijn draai niet kunnen vinden, door heet , koud, geluid, pijn. Wist ik maar waardoor ik precies zo slecht slaap, en hoe het op te lossen. Heel vervelend. Verder gaat het hier wel goed. Zeker omdat ik nog vakantie heb
Vraag het me volgende week nog maar eens.
.
Picunia
13-10-2023 om 12:45
Mijn schoonmoeder is gisteren overleden, op de manier zoals zij dat wou. We zijn verdrietig, maar ook dankbaar dat ze niet heeft geleden.
MrsMary
13-10-2023 om 13:38
Picunia schreef op 13-10-2023 om 12:45:
Mijn schoonmoeder is gisteren overleden, op de manier zoals zij dat wou. We zijn verdrietig, maar ook dankbaar dat ze niet heeft geleden.
Gecondoleerd Picunia. Fijn dat het naar haar wens is gegaan. Sterkte!
lientje69
13-10-2023 om 14:17
Gecondoleerd Picunia, heel veel sterkte met de afhandeling van alles en het verwerken van het verdriet erna. Fijn dat ze niet heeft moeten lijden, dat geeft wat troost.
Moyrrie
13-10-2023 om 14:30
Gecondoleerd Picunia. Fijn dat ze niet heeft hoeven lijden. Heel veel sterkte 
Fleurette
13-10-2023 om 17:53
Wat naar voor je Picunia. Veel sterkte de komende tijd en met de verwerking.
Heet, koud, lijkt wel de overgang Lientje🤓
Wat het ook is, zo vervelend als je slecht slaapt en vooral als je een drukke werkdag en/of pijn hebt.
Picunia
13-10-2023 om 23:29
Dank jullie wel. Het was duidelijk dat dit eraan stond te komen, maar nu ze er werkelijk niet meer is, is het toch niet te bevatten.
lientje69
14-10-2023 om 10:38
Picunia schreef op 13-10-2023 om 23:29:
Dank jullie wel. Het was duidelijk dat dit eraan stond te komen, maar nu ze er werkelijk niet meer is, is het toch niet te bevatten.
Nee , dat kan ik me voorstellen Picunia. En je hoofd weet dat het goed is, maar je hart huilt.
Layka.12
14-10-2023 om 12:42
Picunia, gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder.
Ook al wist je dat het overlijden er aan zat te komen, het verdriet is er niet minder om!
Ik wens je heel veel sterkte met alles wat er nu op je afkomt.

Fleurette
14-10-2023 om 15:24
Picunia schreef op 13-10-2023 om 23:29:
Zo herkenbaar. Mijn moeder is maandag 3 weken geleden gestorven en ook ik dacht dat het makkelijk zou zijn omdat ze oud was en niet meer wilde…
Mijn hart zegt echter wat anders😥
Alcedo
14-10-2023 om 16:29
Picunia schreef op 13-10-2023 om 12:45:
Gecondoleerd 
lientje69
14-10-2023 om 18:59
Ik heb afgelopen nacht echt heel slecht geslapen. Zonder aanwijsbare oorzaak. Het ging de laatste maanden eigenlijk net wat beter. Ik vraag me af of dit komt doordat ik diverse medicijnen aan het afbouwen ben of dat het gewoon toeval is. Of omdat ik doordat ik vrij ben van werk minder moe ben.
Vandaag iets meer gedaan dan aanvankelijk gepland, maar ook tv gekeken en gelezen. Man heeft het vanmorgen op zich genomen toen, enstraks weer , met dochter naar het paard te gaan. Vanwege een paardenziekte op stal gaan we tijdelijk 2 maal per dag heen om te temperaturen.
Ik hoop dat ik de komende nacht, maar vooral zondagnacht goed slaap. Maandag begint om 7 uur mijn dienst weer en dan moet en wil ik wel fit zijn.
Moyrrie
14-10-2023 om 19:35
Ik weet niet welke medicijnen je aan het afbouwen bent, maar het kan verband houden met slechter slapen.