Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Slapen  gaat helaas  weer slecht hier fleurette.  Veel wakker,  veel naar toilet  moeten, mijn draai niet  kunnen  vinden,  door heet  , koud, geluid, pijn. Wist ik maar  waardoor  ik precies  zo slecht slaap,  en hoe het op te lossen. Heel vervelend.  Verder  gaat het  hier wel goed. Zeker  omdat ik nog vakantie  heb  
Vraag het me volgende week nog maar eens.

Mijn schoonmoeder is gisteren overleden, op de manier zoals zij dat wou. We zijn verdrietig, maar ook dankbaar dat ze  niet heeft geleden.

Picunia schreef op 13-10-2023 om 12:45:

Mijn schoonmoeder is gisteren overleden, op de manier zoals zij dat wou. We zijn verdrietig, maar ook dankbaar dat ze niet heeft geleden.

Gecondoleerd Picunia. Fijn dat het naar haar wens is gegaan. Sterkte!

Gecondoleerd  Picunia, heel veel sterkte met de afhandeling van alles en het verwerken  van het verdriet  erna. Fijn dat ze niet heeft moeten lijden, dat geeft wat troost.

Gecondoleerd Picunia. Fijn dat ze niet heeft hoeven lijden. Heel veel sterkte 

gecondoleerd Picunia 

Wat naar voor je Picunia. Veel sterkte de komende tijd en met de verwerking. 
Heet, koud, lijkt wel de overgang Lientje🤓 
Wat het ook is, zo vervelend als je slecht slaapt en vooral als je een drukke werkdag en/of pijn hebt. 

Dank jullie wel. Het was duidelijk dat dit eraan stond te komen, maar nu ze er werkelijk niet meer is, is het toch niet te bevatten.

Picunia schreef op 13-10-2023 om 23:29:

Dank jullie wel. Het was duidelijk dat dit eraan stond te komen, maar nu ze er werkelijk niet meer is, is het toch niet te bevatten.

Nee , dat kan ik me voorstellen  Picunia.  En je hoofd weet dat het goed is, maar je hart huilt.

Precies, zo is het, Lientje.

Picunia, gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder.
Ook al wist je dat het overlijden er aan zat te komen, het verdriet is er niet minder om!
Ik wens je heel veel sterkte met alles wat er nu op je afkomt.

Picunia schreef op 13-10-2023 om 23:29:

Zo herkenbaar. Mijn moeder is maandag 3 weken geleden gestorven en ook ik dacht dat het makkelijk zou zijn omdat ze oud was en niet meer wilde…

Mijn hart zegt echter wat anders😥

Picunia schreef op 13-10-2023 om 12:45:

Mijn schoonmoeder is gisteren overleden, op de manier zoals zij dat wou. We zijn verdrietig, maar ook dankbaar dat ze niet heeft geleden.

Gecondoleerd

Ik heb  afgelopen nacht  echt heel slecht  geslapen.  Zonder aanwijsbare oorzaak.  Het ging de laatste  maanden  eigenlijk  net wat beter. Ik vraag  me af of dit komt  doordat  ik diverse  medicijnen  aan het afbouwen  ben of dat het gewoon  toeval is. Of omdat ik doordat ik vrij ben van werk minder moe ben. 

Vandaag  iets meer gedaan  dan aanvankelijk  gepland, maar ook tv gekeken  en gelezen. Man heeft het vanmorgen  op zich genomen  toen, enstraks weer , met dochter naar het paard te gaan. Vanwege een paardenziekte op stal gaan we tijdelijk  2 maal per dag  heen om te temperaturen. 
Ik hoop dat  ik de komende  nacht,  maar vooral zondagnacht  goed slaap. Maandag begint om 7 uur mijn dienst weer en dan moet en wil ik wel fit zijn.

Ik weet niet welke medicijnen je aan het afbouwen bent, maar het kan verband houden met slechter slapen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.