Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Ik heb inderdaad  lekker  uitgeslapen.  Sliep als een blok. Hoop dat er vanavond  vervanging  is  op die afdeling,  anders wordt het weer aanpoten. We hebben  gisteren de ene afdeling  extra laten koken voor de andere afdeling.  En verder om de beurt gezamenlijk  mensen naar bed gebracht. Zodat er toch toezicht overal was én iedereen in bed kwam. Maar het was pittig.  Het gaat. Dat wel gelukkig. Maar dan moeten er een paar sterke verzorgenden of verpleegkundigen staan op de andere afdelingen.   Het is echter verre van ideaal.
Dus fingers crossed voor vanavond. 

Een paar dagen niet online geweest dus ik heb vluchtig gelezen, maar het zijn veel berichten

Sterkte Broodjebrie Verstandige beslissing om even tot rust te komen.

Sterkte met schoonmoeder Picunia!

Verder een voor iedereen.

Verjaardag achter de rug. Het viel mee, behalve de inspanning dan. Vandaag dus migraine maar ik hoef toch niet zoveel te doen. Ook komende week is rustig, met alleen zondag een verjaardag. Daar zie ik ook tegenop, maar dat duurt nog even, zullen we maar zeggen
Dan is het voorlopig weer even gedaan met feestjes gelukkig. 

Sterkte met de migraine  Alcedo! Gelukkig  heb je een  rustige  week  voor de boeg.

Fijn Lientje dat je goed geslapen hebt!!
Succes vanavond. 

Picunia fijne dag vandaag, ik hoop dat je schoonmoeder mee kan en zoals Lientje opmerkte, eventueel met rolstoel. Spaart haar energie.

Alcedo sterkte met je migraine. Fijn dat je je rust kunt pakken deze week.

Ik heb vandaag een rustig warm bij kom dagje. Voor dat er weer een drukke week losbarst.

Net terug van Kröller Müller. Schoonmoeder was ook mee, met rollator. Prachtige tentoonstelling over futurisme, mijn nagels mooi blauw (met kunst) laten lakken en een persoonlijk gedicht gekregen van een aanwezig dichtersduo. Man, schoonmoeder en ikzelf hebben genoten. Schoonmoeder is nu bekaf, maar ze heeft het toch maar gedaan. Nu zit ze in de stoel te slapen. Ik denk dat wij onze spullen gaan pakken en in de loop van de middag naar huis gaan. Maandag wordt er bij schoonmoeder bloedgeprikt. Hopelijk komt daar uit, waarom ze nog steeds zo weinig energie heeft ( laag HB, ijzertekort?). Helaas is het niet uit te sluiten dat de tumor hieraan debet is.  We zullen het zien.

Fijn  dat het toch gelukt is vandaag Picunia.

Layka, rust lekker  uit vandaag. Jij ook al een drukke  week voor de boeg dus.

Klinkt als een fijne dag Picunia, en een mooie herinnering!

Dat was het ook, Alcedo en Lientje. Vandaag het sporten maar weer eens afgezegd. Nog steeds last van mijn voet. Gelukkig begint de zwelling nu beduidend af te nemen.

Gelukkig  dat je voet langzaam beter wordt Picunia. 

Ik heb me vandaag op het onkruid tussen de tegels  gestort. Heb het meeste klaar, maar moet  de komende  drie dagen weer werken ( had alleen vandaag vrij )  dus kon niet alles afkrijgen. Of nou ja,  had wel gekund maar was fysiek  niet verstandig,  Moet  nog wat kracht  overhouden  voor mijn werkweek. 

Mijn werkdag was bijna niet te doen.  En toen kreeg ik nog een " leuk " berichtje na thuiskomst,  mijn dochter heeft schade gereden met mijn auto.  Nu ben ik een beetje  verdrietig.  Ik was zo blij en trots op mijn autootje,  duurste die ik ooit gehad heb. ( 3000 euto ) Snik..

Ach wat jammer Lientje. Kan de auto worden gerepareerd?

lientje69 schreef op 22-08-2023 om 19:13:

Mijn werkdag was bijna niet te doen. En toen kreeg ik nog een " leuk " berichtje na thuiskomst, mijn dochter heeft schade gereden met mijn auto. Nu ben ik een beetje verdrietig. Ik was zo blij en trots op mijn autootje, duurste die ik ooit gehad heb. ( 3000 euto ) Snik..

Oh nee toch...

Picunia schreef op 22-08-2023 om 20:55:

Ach wat jammer Lientje. Kan de auto worden gerepareerd?

Ja daar ga ik wel van uit

Zijn flinke diepe krassen in mijn spatbord. Mag dochter gaan regelen  en  betalen. 

Echt rot voor je Lientje! Heel jammer van je auto.

Net terug van een gezellig avondje bij het plaatselijke festival met oud-collega’s. Weer ouderwets gezellig. Lekker gegeten en een beetje veel gedronken, maar dat gaf niets, ik was op de fiets.
 Ik lig nu in bed na te genieten. Er waren wel ellendige stoeltjes, dus heb wel rugpijn.
Morgen naar een open lucht theaterspectacel. Daar verheug ik me erg op.
Maar nu eerst slapen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.