Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Broodjebrie schreef op 19-08-2023 om 13:13:

werk ze lientje. Ik ben net even naar de winkel geweest, wat is het benauwd zeg.
Ik heb me ziekgemeld op werk. Donderdag naar de huisarts. Nu ik even niet hoef te werken heb ik het idee dat ik wat meer rust krijg. Komende tijd maar eens goed uitrusten.

Sterkte ermee broodjebrie!

lientje69 schreef op 19-08-2023 om 13:26:

[..]

Sterkte ermee broodjebrie!

Dank je

Van mij ook sterkte Broodjebrie! Pas goed op jezelf. Verhuizen is stressvol, er is veel veranderd in je leven. Het komt wel goed!

Goed dat je je hebt ziekgemeld, BroodjeBrie. Even bijtanken!
Beterschap!

MrsMary schreef op 19-08-2023 om 14:45:

Van mij ook sterkte Broodjebrie! Pas goed op jezelf. Verhuizen is stressvol, er is veel veranderd in je leven. Het komt wel goed!

Doe ik. Ik ben iets te snel aan het werk gegaan denk ik. Plus hoge werkdruk dus alles bij elkaar is het even tevee dank jullie wel

Broodjebrie, ook van mij sterkte. Heel goed dat je op de rem trapt.

Hier ook weer een hoge werkdruk.  Nieuwe  bewoner  is ook weer een zware zorgvrager
Bovendien  missen we 2 collega's  vanavond op de andere afdeling en moeten we dus daar ook bijspringen. Pfff.
Mijn mantra, het wordt vanzelf 23 uur maar vaak herhalen  vanavond denk.

Succes Lientje, het valt niet mee om in de zorg te werken.

Moyrrie schreef op 19-08-2023 om 16:07:

Broodjebrie, ook van mij sterkte. Heel goed dat je op de rem trapt.

Dank je wel ♥️

TanSwallow86

TanSwallow86

19-08-2023 om 18:36

afwezig hier tot geen idee

Broodje brie,  goede beslissing van je.
Sterkte!

Is allemaal  weer gelukt. Wel vliegen  en draven maar iedereen in het huislag om 23 uur in zijn bedje op 2 na  , die altijd laat zijn.
Helaas  lopen  we waarschijnlijk  morgen,  of liever  gezegd vanavond,  weer tegen hetzelfde  probleem  op.
Ik ga nu dus maar  eens  mijn bed in. En straks  eerst eens lekker  uitslapen. 

Je bent een bikkel, Lientje! Ik hoop dat je kunt uitslapen.
Hier gaat het niet zo goed met schoonmoeder, al lijkt het iets beter te gaan dan gisteren. Hopelijk kan ze even mee naar Kröller Müller. Daar heeft ze in de jaren vijftig gewerkt en daar geweldige anekdotes van.

Picunia: ik hoop dat het lukt om naar Kröller Müller te gaan. Het is prachtig, wat bijzonder om daar gewerkt te hebben!

Het gaat wel langzaam  achteruit met schoonmoeder  hè Picunia? Niet zo leuk. Hopelijk  lukt het uitje jullie, misschien  met behulp  van een rolstoel? Zulke herinneringen maken is gewoon zó kostbaar!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.