Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
MrsMary
06-08-2023 om 18:02
Moyrrie: ik wist niet (meer) dat jij een sepsis hebt gehad. Ik dacht aan rugklachten. Het is nogal wat, sterkte!
Picunia: op haar leeftijd dit nog meemaken. En vorige week nog zelfstandig met de trein. Sterkte!
Moyrrie
06-08-2023 om 19:45
Mrs. Mary, dank je. Ik had een sepsis met een infectie in mijn rug. Daar komt mijn pijn vandaan. Later ben ik geopereerd, maar dat heeft voor de pijn niet veel gedaan.
Picunia
06-08-2023 om 21:13
Ach Moyrrie, wat akelig dat je dat er allemaal aan hebt overgehouden. Ik houd me hart vast voor schoonmoeder, maar tot nu toe gaat het redelijk. Ja, onvoorstelbaar dat ze vorige week nog zelf met de trein ging. Half september gaat ze een reisje maken en daar heeft ze haar zinnen op gezet. Haar kennende zou het me niet verbazen…
TanSwallow86
07-08-2023 om 20:38
gvd, ik liep net de keuken uit met waterfles voor de chins, zegt mijn rechterknie knap, pijn. Knie zegt bekijk jij het maar.
De zetpillen werken goed, ben nog niet misselijk geweest, alleen of die Omeprazol voor de ontsteking in slokdarm helpt, geen idee
lientje69
07-08-2023 om 21:50
Dat is balen Harley.
Ik heb zo'n beetje de hele dag op de bank gehangen. Dat was dan mijn vrije dag. Wel lekker wat boeken gelezen. Tijd terug dat dit me gebeurd is, mijn werk begint me nu echt een beetje teveel te worden. Drie dagen werken en dan eindelijk weer eens een paar dagen vrij,ik kijk er echt naar uit. Lang weekend, ben er erg aan toe .
Picunia
09-08-2023 om 16:52
Wat is het hier stil! Ik ben een paar dagen bij schoonmoeder, gisteren uit het ziekenhuis gehaald. Het gaat weer veel beter met haar. De antibiotica slaan aan. Hoewel ze lijfelijk niet aanwezig is, word ik toch veel met mijn schoonzus geconfronteerd en vaak niet in positieve zin. Ik hoop dat ik alle ergernissen voor me kan houden, want ik wil niet dat mijn schoonmoeder merkt dat het niet allemaal soepel verloopt. Maar soms komt de stoom uit mijn oren en loop ik maar even weg.
Morgenavond komt schoonzus om voor haar moeder te zorgen. Ik zorg dat ik voor die tijd weg ben.
lientje69
09-08-2023 om 17:06
Herkenbaar Picunia! Maar wat fijn dat het met schoonmoeder beter gaat! Had heel anders kunnen aflopen.
Ik heb het erg druk. Loop op mijn tenen op het werk. Morgen nog een avonddienst en dan 4 dagen vrij, heerlijk. Kijk er echt naar uit. Waren een paar pittige dagen en diensten de afgelopen anderhalve week. Heb het vol weten te houden maar was op het randje hoor.
lientje69
09-08-2023 om 17:09
Vanavond naar de bibliotheek nieuwe boeken halen en nog even op verjaardag bij neefje. Morgen eerst uitslapen en dan dus nog een avonddienst. Vrijdag mantelzorg moeder. Man komt dit weekend thuis, en gaat maandag weer voor 2 weken weg. Dat wordt dus wassen dit weekend, alles moet weer schoon in de koffer terug.
Alcedo
09-08-2023 om 18:36
Ik ben even afwezig geweest. Gelukkig dat je schoonmoeder er goed doorheen is gekomen Picunia!
Heftig Moyrrie, de schade die je hebt opgelopen door de sepsisinfectie.
Alcedo
09-08-2023 om 18:38
Ik heb meer pijn, best karakteristieke pijn ook, maar iets weerhoud me ervan om naar de dokter te gaan. Ik zou ook niet weten bij wie ik nu aan moet kloppen eerlijk gezegd. Ik probeer dus maar rust te houden maar dat is door omstandigheden soms ook weer lastig.
Man is nu twee nachten weg dus dat geeft in elk geval rust qua prikkels in huis. Niet dat ik hem niet mis, maar af en toe alleen zijn vind ik best lekker 
Picunia
09-08-2023 om 19:14
Sterkte met alles, Lientje. Ik hoop dat je ook nog even rust kunt pakken.
Picunia
09-08-2023 om 19:17
Alcedo, als de pijn je beperkt, zou je kunnen beginnen bij de huisarts. Die weet wel waar je het best terecht kan. Ellendig weer! Hopelijk knapt het snel op.