Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Alcedo
05-07-2023 om 17:28
Veel plezier op vakantie Picunia! Een rustdag klinkt wel verstandig.
Succes met de napijn van de behandeling Layka.
Met knie gaat het weer wat beter gelukkig. Scheelt misschien ook dat ik vandaag geen moer heb uitgevoerd 
lientje69
05-07-2023 om 18:20
Haha, jij ook al niet Alcedo? Heb ook de hele dag niks gedaan. Had me er zo op verheugd dagje weg te gaan, dat ik nergens anders zin in had toen het niet doorging. Terwijl het ideaal weer was om het huis schoon te maken of te klussen. Tsja...
TanSwallow86
05-07-2023 om 19:51
viel vannacht pas na 3 uur in slaap, word je wakker met een knallende migraine en moet je de schoonmaak hulp voor de 2e keer afzeggen en straks heeft ze vakantie.
Ben nu echt gesloopt
MrsMary
05-07-2023 om 21:53
Beterschap Harley! Migraine is verschrikkelijk. Jammer dat je de hulp moest afzeggen, ik begrijp dat je dat niet kon verdragen.
TanSwallow86
05-07-2023 om 22:58
MrsMary schreef op 05-07-2023 om 21:53:
Beterschap Harley! Migraine is verschrikkelijk. Jammer dat je de hulp moest afzeggen, ik begrijp dat je dat niet kon verdragen.
De migraines komen nu ook vaker en heftiger. Ik ben nog niet bij een neuroloog voor geweest. Eerst moed verzamelen om naar huisarts te gaan. Tot nu toe gebruik ik Ibuprofen liquid caps 400 mg. En af en toe Exedrin als het echt flink is,
Alcedo
06-07-2023 om 08:36
lientje69 schreef op 05-07-2023 om 18:20:
Haha, jij ook al niet Alcedo? Heb ook de hele dag niks gedaan. Had me er zo op verheugd dagje weg te gaan, dat ik nergens anders zin in had toen het niet doorging. Terwijl het ideaal weer was om het huis schoon te maken of te klussen. Tsja...
Maar jij kunt wel wat rust gebruiken.
Alcedo
06-07-2023 om 08:37
Ik heb vanochtend de koffieautomaat al schoongemaakt, kamerplanten water gegeven en de was opgevouwen. Nu aan mijn eerste kop koffie.
Vanochtend komt de monteur voor de kozijnen, er zijn wat probleempjes met ramen en deuren, en de schoonmaakster komt ook. Vanmiddag gelukkig wel rust.
Layka.12
06-07-2023 om 13:30
HarleyQuin schreef op 05-07-2023 om 22:58:
[..]
De migraines komen nu ook vaker en heftiger. Ik ben nog niet bij een neuroloog voor geweest. Eerst moed verzamelen om naar huisarts te gaan. Tot nu toe gebruik ik Ibuprofen liquid caps 400 mg. En af en toe Exedrin als het echt flink is,
Heel veel sterkte Harley, het lijkt me vreselijk!
Lientje, zoals Alcedo al zei een dagje rust kon je wel gebruiken.
Ik voel me beroerd van de pijn en medicatie die ingespoten is. Slechte nacht gehad. Als het maar gaat helpen, daar doe ik het voor.
Vanmorgen is de hulp geweest, ook fijn de hond uitgelaten. De kinderen zijn lief, bieden hulp aan indien nodig.
lientje69
06-07-2023 om 16:13
Sterkte vandaag Harley.
Layka, ik duim ook dat het gaat helpen. Hoe snel merk je dat wel of niet?
Hier is de rust voorbij,man is weer thuis van zijn werk. Pas in augustus gaat hij weer voor langere tijd weg . En man is net een wervelwind, die bruist van de energie altijd en trekt alles en iedereen daarin mee.
lientje69
06-07-2023 om 16:14
Alcedo, jouw dag klinkt ook niet bepaald rustig, hopelijk heb je wat kunnen rusten vanmiddag nog.
Alcedo
06-07-2023 om 18:43
Sterkte Layka. Bij mij duurde het altijd een paar weken voordat ik er wat van merkte.
@Lientje, ik heb vanmiddag de hele middag op bed gelegen. Gelukkig was de monteur vanochtend voor 12:00 klaar. Duur grapje, maar goed.
TanSwallow86
06-07-2023 om 20:08
moest net weer flink overgeven, dus zal niet lang meer duren voordat hoofdpijn erger word.
Jammer genoeg val ik in het overgeven klassement betreffende migraines, en nog meer shit.
Ben dus ook niet blij met het slechte weer, dat zorgt ook voor problemen.
Layka.12
06-07-2023 om 23:33
lientje69 schreef op 06-07-2023 om 16:13:
Sterkte vandaag Harley.
Layka, ik duim ook dat het gaat helpen. Hoe snel merk je dat wel of niet?
Hier is de rust voorbij,man is weer thuis van zijn werk. Pas in augustus gaat hij weer voor langere tijd weg . En man is net een wervelwind, die bruist van de energie altijd en trekt alles en iedereen daarin mee.![]()
Dank je Lientje! Dat is heel wisselend te merken. De napijn en beroerd voelen duurt minimaal een week. Dan weer rustig opbouwen.
Je moet het maar bij kunnen houden die wervelwind in huis. 😅😅
Layka.12
06-07-2023 om 23:36
Alcedo schreef op 06-07-2023 om 18:43:
Sterkte Layka. Bij mij duurde het altijd een paar weken voordat ik er wat van merkte.
@Lientje, ik heb vanmiddag de hele middag op bed gelegen. Gelukkig was de monteur vanochtend voor 12:00 klaar. Duur grapje, maar goed.
Dank je Alcedo.
Ik hoop dat de rust vanmiddag je goed gedaan heeft.