Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Werken ging goed.  Hoef volgfnde week  minder te werken dan ik dacht. Verkeerde maand gekeken Ben een beetje van het padje door de omstandigheden  met dochter.

Wat fijn dat je niet zoveel hoeft te werken als je dacht. Maar wat naar dat je zo van slag bent door de toestand rond je dochter. Hoe gaat het met haar? Goed dat ze aangifte heeft gedaan!

Man en ik zijn inmiddels een week bij schoonmoeder. Ze woont in een prachtige omgeving, dus al hele mooie fietstochten gemaakt.Schoonmoeder bleek (nog, alweer) een blaasontsteking te hebben. Nieuwe medicijnen en ze knapt nu wat op. Gisteren met ons naar een museum geweest. Met rollator best een stukje lopen. En ‘s avonds voor ons gekookt! Volgende week gaan man en ik een nachtje in een hotel in Duitsland. Kunnen we kijken of ze zich zelf kan redden.

Picunia schreef op 25-06-2023 om 10:31:

Wat fijn dat je niet zoveel hoeft te werken als je dacht. Maar wat naar dat je zo van slag bent door de toestand rond je dochter. Hoe gaat het met haar? Goed dat ze aangifte heeft gedaan!

Nu de aangifte  achter de rug is, gaat het weer wat beter. Dat zal tzt rond  de rechtzaak  wel weer verergeren vrees ik. Maar heb begrepen dat dit wel een jaar op zich kan laterln wachten. Vanwege grote drukte.

Picunia schreef op 25-06-2023 om 10:37:

Man en ik zijn inmiddels een week bij schoonmoeder. Ze woont in een prachtige omgeving, dus al hele mooie fietstochten gemaakt.Schoonmoeder bleek (nog, alweer) een blaasontsteking te hebben. Nieuwe medicijnen en ze knapt nu wat op. Gisteren met ons naar een museum geweest. Met rollator best een stukje lopen. En ‘s avonds voor ons gekookt! Volgende week gaan man en ik een nachtje in een hotel in Duitsland. Kunnen we kijken of ze zich zelf kan redden.

Veel plezier  in Duitsland  Picunia!

En fijn dat jullie  ondanks  de  zorgen ook nog wat  kunnen  genieten. Blaasontsteking  kan echt een grote impact  hebben  bij ouderen, fijn dat ze wat opknapt. 

Picunia schreef op 24-06-2023 om 21:49:

Moet je met fysio stoppen, Alcedo?

De chronische indicatie wordt niet meer verlengd. Ik krijg nog wel wat vanuit de aanvullende verzekering, maar dat is niet afdoende. Ik moet daar komende week nog even achterheen bellen, kijken of ik toch nog iets kan regelen. 

lientje69 schreef op 25-06-2023 om 00:08:

Kan je bijvoorbeeld als verjaardag/ sintcadeau ( ik noem maar wat geks ) niet een of twee fysio behandelingen vragen Alcedo? Ik wil er ook wel 1 of 2 sponsoren voor je !
Dan kan je toch nog af en toe heen.

Dat is ontzettend lief aangeboden! 

Ik ga er eerst maar eens een telefoontje aan wagen en anders moeten we maar kijken hoe het loopt. In het ergste geval mag de pijnpoli in actie komen aangezien er toch een structurele oplossing moet komen. Met mijn aanvullende verzekering kan ik twee keer per maand ongeveer, en dat is een beetje dweilen met de kraan open. 

Veel plezier in Duitsland Picunia!

Ik ben goed gaar van gisteren. Vanochtend desondanks de noodzakelijke dingen in huis gedaan en nu zit ik op de bank met koffie te wachten tot de droger klaar is. Dan bed opmaken en dan kan ik erin gaan liggen. De logeerkamer is geen optie want de buren vieren nogal luidruchtig een verjaardag in de tuin. 

Morgenochtend naar de psycholoog. De vorige keer verliep het gesprek niet helemaal lekker, dus ik zie er een beetje tegenop. 

even snel een zwaai, wat is er veel geschreven zeg! Ik ben inmiddels ook thuis, heb zowat half Nederland gezien gisteren en vandaag. Festival was wel erg leuk en gezellig dus het was de moeite waard. Wel een hele korte nacht gehad dus ik doe het rustig aan.

TanSwallow86

TanSwallow86

25-06-2023 om 15:09

Deze week verloopt niet echt soepel, afgelopen week niet en aankomende week heb ik het druk. Woensdag naar spver, donderdag jaarlijkse oogmeting, vrijdag word de cv ketel nagekeken en word dinsdag ook nog de tuin gedaan. Heb geloof ik alleen morgen niks. Zal blij zijn als deze maand voorbij is

Gelukkig  schiet de maand al op Harley!

Ik ben werken. En de bewoners  zijn niet goed gestemd. Heb mijn handen vol vandaag. Ik zal dus blij zijn als het 23.00 uur is

Broodjebrie  je hebt een pb.

Fijn dat het wel leuk was BB. Was het weer een beetje goed?

Geniet  van je rustige dag vandaag  Harley!

Ik heb net man ondersteund, dwz de ladder vastgehouden  en pannen aangegeven. Kon hij het dak op klauteren om een kapotte  pan te vervangen. Die waarschijnlijk  de lekkage veroorzaakte bij de buu van afgelopen  week.  Zeker weet ik dat niet, want hij zat een stuk hoger en meer naar links, maar het is wel aannemelijk. Gelukkig   heeft man geen hoogtevrees.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.