Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Sterkte  iedereen  met de pijn.
Hier heb ik vandaag  een rustdag, zit lekker te lezen. Ben weer alleen  thuis dus  kan doen wat ik wil. Dochter was vannacht  elders , kwam net even in en uit rennen om zich om te kleden en is weer weg. Pleegzoon kwam net ff in en uit, die had batterijen  nodig. En winkeltjelientje is 24 uur per dag geopend  en heeft alles.😉
Man komt dinsdagavond weer thuis voor een weekje. Als het goed is tenminste.  Kan zó weer veranderen,  geen peil op te trekken bij het werk dat hij doet.

Picunia schreef op 18-06-2023 om 15:48:

Dat is ook wat, BroodjeBrie, op de werkplek, waar je nog maar kort werkt (toch?). Heeft dat er mee te maken? Wat fijn, dat je er goed met je werkgever en omgeving over kunt praten.
Alcedo, wat naar dat je zoveel pijn hebt. En er dan ook nog migraine erbij. Sterkte!
Met mijn rug wil het maar niet goed gaan. Het voelt alsof ik weer terug bij af ben. Daarom besloten niets meer te tillen of anderszins te doen, wat mijn rug belast.

Ja, er is iets gebeurd op een adres waar ik moest zijn. Maar werkgever heeft heel snel gehandeld, echt fijn.

Gelukkig  maar  broodjebrie. 

Ik ben er echt niet  bij met mijn hoofd hoor de laatste tijd
Is nu al de tweede keer in een maand tijd dat ik mijn ochtendmedicijnen in de avond inneem in plaats van de  avondmedicatie..🤦zo dom!
Dus ik heb mijn ochtendmedicatie vandaag in dubbele  dosis gehad.
Gelukkig  geen heel gevaarlijke medicatie, zal er niet aan doodgaan. Maar wel dom.

Slimme beslissing Picunia. 

Hier gaat het weer iets beter. Slecht geslapen vannacht. Vanochtend een afspraak met de psycholoog gehad maar dat liep niet zo lekker. Dat zit dus nu nog in mijn hoofd. Gelukkig de rest van de dag geen afspraken of andere verplichtingen. 

Sterkte  Alcedo! Gelukkig  heb je verder geen afspraken  staan. 

Ik ben werken. Ben erg moe, vannacht  weinig  geslapen  door omstandigheden. 

Wat heftig, Broodjebrie! Veel sterkte, kan me goed voorstellen dat het niet zomaar even uit je hoofd is.. Heel fijn van je werkgever, dat wel

Iedereen met pijn en/of slechte nachten, sterkte!
Mijn laatste nachten worden gekenmerkt door kramp. Op plekken waarvan ik niet wist dat je kramp kunt krijgen (enkels, heupen, bil). Ik weet niet waar het door ontstaat, al een tijd geen last gehad. Misschien (nog) meer drinken.

Picunia schreef op 19-06-2023 om 21:19:

Mijn laatste nachten worden gekenmerkt door kramp. Op plekken waarvan ik niet wist dat je kramp kunt krijgen (enkels, heupen, bil). Ik weet niet waar het door ontstaat, al een tijd geen last gehad. Misschien (nog) meer drinken.

Heb je sunlight zeep in je bed liggen?

Nee, heb ik niet. Is dat juist goed (als in: die zeep veroorzaakt kramp) of juist niet (als in: die zeep help ertegen)?

Zeep helpt ertegen. Ook magnesium  slikken kan helpen tegen de pijn.

Ik ga weer werken. Goed geslapen  maar  blijf vreselijk  moe. Geen idee waarom.

Picunia schreef op 20-06-2023 om 00:25:

Nee, heb ik niet. Is dat juist goed (als in: die zeep veroorzaakt kramp) of juist niet (als in: die zeep help ertegen)?

De zeep helpt ertegen. Ik ken meerdere  mensen die kramp hadden, sinds ze dat stuk zeep in bed hebben liggen hebben ze er geen last meer van gehad 

Picunia schreef op 19-06-2023 om 21:19:

Kramp kan heel veel oorzaken hebben, dat is het lastige

Ik ga Sunlightzeep proberen. Magnesium durf ik niet, want dat moet worden geslikt. Ik neem geen middelen als het niet hoeft. Dan is die zeep een mooi alternatief, hoef ik niet in te nemen. Bedankt voor de tip!
Alcedo, je hebt gelijk dat er veel oorzaken zijn voor kramp. Veel uitgesloten en dan is het er ineens weer. Zo pijnlijk!  Vannacht ging goed.

Het  was een zware  dag  op mijn  werk  vandaag.  En dat voel ik nu behoorlijk.  Gelukkig  morgen vrij.

Rustig aan doen dan vandaag Lientje.
Hopelijk helpt dit dan Picunia.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.