Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

oei lientje69, hoe komt het dat je man zo is? Door de situatie met jullie dochter?

Broodjebrie schreef op 31-05-2023 om 17:32:

oei lientje69, hoe komt het dat je man zo is? Door de situatie met jullie dochter?

Broodjebrie: hoe is het met jou? Al een beetje gewend?

MrsMary schreef op 31-05-2023 om 18:14:

[..]

Broodjebrie: hoe is het met jou? Al een beetje gewend?

Jawel, het begint te komen. Inmiddels ook al aan het werk zelfs! Kan ik gelijk de omgeving verkennen 

Broodjebrie schreef op 31-05-2023 om 18:29:

[..]

Jawel, het begint te komen. Inmiddels ook al aan het werk zelfs! Kan ik gelijk de omgeving verkennen

Goed zo!

TanSwallow86

TanSwallow86

31-05-2023 om 19:10

ben doodmoe. Moest naar ziekenhuis, bloeddruk meten voor een half uur. 1x ging alarm af, hartslag was ineens 125. Heb tachycardie en ook gemeld. Toen naar dvk. Ondanks de Ozempic wil mijn blds niet zakken, ben al wel 8 kilo afgevallen. En krijg nu een tabletje voor de hoge bloeddruk. Irbertesan of zoiets. Moet nog even doorgaan met de Ozempic, sowieso tot september, dan weer terug.

[..]

Wat leuk! Succes!

Sterkte thuis Lientje. Moeilijke periode zo.

Broodjebrie schreef op 31-05-2023 om 17:32:

Beetje alles tesamen  denk ik. We hebben vele jaren  zoveel narigheid  over ons heen gehad, dat dit de druppel  is denk ik.

[..]

Stuur je nog ff een adreswijziging?

Ik ben bij de arts geweest en sta nu op de wachtlijst voor operatie. Indicatie is zo'n drie maanden, wat ik erg snel vind, gezien de drukte. Ik heb geen haast.
De kans dat het gaat werken is klein, maar als ik het niet zou doen, blijf ik me denk ik toch afvragen of het wel geholpen zou hebben. Dus toch maar wel doen dan. 

Wat goed HarleyQuin  dat je al 8 kilo afgevallen  bent! Wel balen dat het voor je schommelende bloedsuiker waardes niks lijkt te doen.

lientje69 schreef op 31-05-2023 om 19:46:

[..]

Beetje alles tesamen denk ik. We hebben vele jaren zoveel narigheid over ons heen gehad, dat dit de druppel is denk ik.

Zou goed kunnen

lientje69 schreef op 31-05-2023 om 19:46:

[..]

Stuur je nog ff een adreswijziging?

Heeft alcedo die niet doorgegeven?

Alcedo schreef op 31-05-2023 om 19:45:

[..]

Wat leuk! Succes!

Dank je!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.