Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

lientje69 schreef op 25-05-2023 om 21:11:

Sneller dan verwacht Harley , wat fijn!

Wij zijn vandaag toch naar dat kasteel geweest, echt prachtig. Het geboortehuis van onze koningin Emma. Voor de liefhebbers, google maar eens naar Schloss Arolsen.
Heb er van genoten. Daarna zijn we nog naar de skiskans waar de worldcup wedstrijden gehouden worden geweest en net nog een rondje gewandeld.

Gisteren waren we in een auto/ curiosa museum. Zelden zo'n bijzonder museum gezien, er kwam geen eind aan. Zulke leuke aparte dingen gezien, echt een museum met humor ook. Erg gelachen, fijn, in de omstandigheden waarin we nu zitten toch nog even lachen.

Ennik heb man vanmorgen in het zwembad gekregen, bijna drie kwartier gezwommen. Mijn beweging voor vandaag weer gehad.

Daar zijn wij ook ooit geweest Lientje! Ik vond het ook prachtig.              
Veel plezier nog verder!

Klinkt goed, Lientje. Veel plezier nog!

TanSwallow86

TanSwallow86

26-05-2023 om 17:18

mijn vader is nu tot en met maandagmiddag thuis. Met proef verlof.
Maandagmiddag weer terug naar revalidatie centrum 

Spannend  Harley! Is hij helemaal  alleen  of is een van je zussen er ook?

TanSwallow86

TanSwallow86

26-05-2023 om 17:23

lientje69 schreef op 26-05-2023 om 17:19:

Spannend Harley! Is hij helemaal alleen of is een van je zussen er ook?

Mijn oudste zus woont naast hem. Mijn middelste zus is nu op vakantie.

Het ging allemaal goed volgens mijn oudste zus, en het is in overleg gegaan

HarleyQuin schreef op 26-05-2023 om 17:23:

[..]

Mijn oudste zus woont naast hem. Mijn middelste zus is nu op vakantie.

Het ging allemaal goed volgens mijn oudste zus, en het is in overleg gegaan

Klinkt goed!

Wat fijn, Harley, dat je vader even thuis is.

Ik ben vanmiddag bij de therapeut geweest. Nu enorme rugpijn. Maar dat hoort ook zo. Hij hoopt dat ik na de volgende behandeling een stuk beter ben. En hij heeft me oefeningen gegeven.
De vorige keer ben ik er drie keer geweest en ging het daarna beter. Ik heb dus goede hoop.

TanSwallow86

TanSwallow86

26-05-2023 om 18:52

mijn linkerknie zegt nu ook, bekijk het maar. Loop ik met 2 knappende knieën. Ik hoef er pas woensdag weer uit, naar ziekenhuis. Is ook een rot end lopen naar de afdeling. Maar hier en daar staan tenminste stoeltjes waar ik even kan zitten

Hopelijk krijgt de therapeut gelijk Picunia!

Fijne vakantie Lientje. Hopelijk kunnen jullie toch een beetje ontspannen. 

@BB, veel plezier in je nieuwe woning. Hopelijk ben je toch snel gewend!

Vakantie  is al bijna  weer voorbij  Alcedo. Morgen weer naar huis. Heb vanmiddag  gerodeld, ging echt hard naar beneden! Zojuist gezwommen en nu zit ik op het balkon in de zon met een boek en borduurwerk. 
Helaas  pas vanaf vandaag  mooi weer hier, dat is jammer.

Wij zijn  weer thuis van vakantie. Zoveel mooie dingen gezifn , met op de valreep nog een hertje dat me recht aankeek toen ik de foto maakte. Daarna rende hij of zij snel het bos weer in. 
De dag afgesloten  met een lekkere barbecue.

lientje69 schreef op 28-05-2023 om 19:33:

Wij zijn weer thuis van vakantie. Zoveel mooie dingen gezifn , met op de valreep nog een hertje dat me recht aankeek toen ik de foto maakte. Daarna rende hij of zij snel het bos weer in.
De dag afgesloten met een lekkere barbecue.

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten!

Fijn Lientje dat jullie zo genoten hebben.
Ik hoop dat je er wat van opgeknapt bent.

Wat fijn dat het zo leuk was, Lientje! Nu nog wat dagen vrij of moet je binnenkort weer aan de bak? Hoe is het met dochter?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.