Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Goed idee, Blauwetrui, eerst verhuizen en dan een paar dagen weg! Hopelijk heb je dan lekker weer. Succes met verhuizen en veel plezier in je nieuwe woonplaats.

Ik praat Lientje gewoon na, BroodjeBrie, en noemde je Blauwetrui. Terwijl ik, toen ik het las dacht, klopt dat wel? Sorry 😞

Picunia schreef op 18-05-2023 om 09:31:

Ik praat Lientje gewoon na, BroodjeBrie, en noemde je Blauwetrui. Terwijl ik, toen ik het las dacht, klopt dat wel? Sorry 😞

Oeps

Iets met verleden enzo

Zie dat de fout al meer gemaakt is. Niet alleen door mij. Vandaar dat mijn hersens het overnamen.

. Sorryyyyy.....

Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 21:51:

[..]

Nee, zoutelande

Leuk! Daar ben ik pas nog geweest.

Succes met verhuizen BB!

Fijne vakantie Lientje!

Ik ben echt helemaal  van slag doordat ik nu opeens  vrij heb na zoveel  werken . En helemaal  alleen thuis ben. Weet gewoon  ff niet wat ik moet, moet mijn draai nog vinden denk ik. Raar gevoel is dit. Heb ik normaal  toch nooit last van.

Slecht geslapen  ook vannacht,  veel over mijn werk gedroomd. Mijn hoofd staat  duidelijk  nog niet in de vakantie modus
Ik ga zo eerst maar  eens naar de  bibliotheek,  met nieuwe  boeken  om te lezen gaat het ontspannen  me vast sneller lukken.   

Ja, dit lijkt op afkicken, Lientje. Geef het de tijd, komt goed!

Ik voelde me ook al 2 dagen rottig, alsof er wat naars ging gebeuren. Nu net bericht  dat ons adoptie ezeltje  is  overleden. Misschien  dat dat ook meespeelde. Daarnaast zit dochter nu even in een lastig parket waarin ze moeilijke keuzes moet maken die veel narigheid  gaan oprakelen bij haar uit  haar jeugd.  Pffff. Ik vind het leven even best lastig vandaag.

Lientje: wat een ellende weer bij jullie! Was het ezeltje al ziek?
En je dochter heeft ook al genoeg meegemaakt in haar leven. Sterkte!

MrsMary schreef op 19-05-2023 om 15:46:

Lientje: wat een ellende weer bij jullie! Was het ezeltje al ziek?
En je dochter heeft ook al genoeg meegemaakt in haar leven. Sterkte!

Nee, ezel was kerngezond. Maar kreeg een slokdarmblokkade en darmkoliek. De dierenarts kreeg hem niet meer opgeknapt. Dus de enige optie was inslapen.    Je weet natuurlijk  dat het kan gebeuren.  Oudere ezel al, maar kon nog best wat jaren mee.  Het was zo'n knuffelkont, als we kwamen  was hij niet bij je weg te slaan. We hadden echt een klik met hem. 

Dat met dochter is wel een dingetje  ja. Ik snap waarom ze dit wil doen. Maar het gaat heel veel oprakelen  bij haar. Hoop dat ze stevig genoeg  nu in haar schoenen staat. Dit had jaren terug eigenlijk  al moeten gebeuren, maar toen was ze te kwetsbaar en durfden we het niet aan.  Kan er verder zo niet te veel over uitweiden. Blijft een publiek forum natuurlijk.  Maar het is niet bepaald  een kleinigheidje  zeg maar. PB maar als je meer wilt weten.

Je hebt een PB, Lientje.

MrsMary schreef op 19-05-2023 om 16:14:

Je hebt een PB, Lientje.

Bericht terug

lientje69 schreef op 19-05-2023 om 16:30:

[..]

Bericht terug

En terug.

Heftig Lientje, maar vooralsnog gaat ze er wel goed mee om, maak ik op uit wat je schrijft. Sneu van het ezeltje.

We kunnen inmiddels wel concluderen dat wat ze maandag in het ziekenhuis nog geprobeerd hebben, ook niet werkt. Maar goed dat ik de afspraak niet heb laten annuleren, zoals de verpleegkundige wel wilde. 
Mans humeur is wel weer verbeterd, nu het mijne nog. 

Vanavond krijgen we visite voor onze trouwdag (die is a.s. maandag). Druk, maar wel gezellig. Vandaag overdag geen verplichtingen, dus ik kan het rustig aan doen gelukkig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.