Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Picunia
18-05-2023 om 09:28
Goed idee, Blauwetrui, eerst verhuizen en dan een paar dagen weg! Hopelijk heb je dan lekker weer. Succes met verhuizen en veel plezier in je nieuwe woonplaats.
Picunia
18-05-2023 om 09:31
Ik praat Lientje gewoon na, BroodjeBrie, en noemde je Blauwetrui. Terwijl ik, toen ik het las dacht, klopt dat wel? Sorry 😞
lientje69
18-05-2023 om 11:09
Picunia schreef op 18-05-2023 om 09:31:
Ik praat Lientje gewoon na, BroodjeBrie, en noemde je Blauwetrui. Terwijl ik, toen ik het las dacht, klopt dat wel? Sorry 😞
Oeps
Iets met verleden enzo
Zie dat de fout al meer gemaakt is. Niet alleen door mij. Vandaar dat mijn hersens het overnamen.
. Sorryyyyy.....
Alcedo
18-05-2023 om 11:47
Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 21:51:
[..]
Nee, zoutelande
Leuk! Daar ben ik pas nog geweest.
lientje69
19-05-2023 om 12:00
Ik ben echt helemaal van slag doordat ik nu opeens vrij heb na zoveel werken . En helemaal alleen thuis ben. Weet gewoon ff niet wat ik moet, moet mijn draai nog vinden denk ik. Raar gevoel is dit. Heb ik normaal toch nooit last van.
Slecht geslapen ook vannacht, veel over mijn werk gedroomd. Mijn hoofd staat duidelijk nog niet in de vakantie modus
Ik ga zo eerst maar eens naar de bibliotheek, met nieuwe boeken om te lezen gaat het ontspannen me vast sneller lukken.
lientje69
19-05-2023 om 15:40
Ik voelde me ook al 2 dagen rottig, alsof er wat naars ging gebeuren. Nu net bericht dat ons adoptie ezeltje is overleden. Misschien dat dat ook meespeelde. Daarnaast zit dochter nu even in een lastig parket waarin ze moeilijke keuzes moet maken die veel narigheid gaan oprakelen bij haar uit haar jeugd. Pffff. Ik vind het leven even best lastig vandaag.
MrsMary
19-05-2023 om 15:46
Lientje: wat een ellende weer bij jullie! Was het ezeltje al ziek?
En je dochter heeft ook al genoeg meegemaakt in haar leven. Sterkte!
lientje69
19-05-2023 om 16:07
MrsMary schreef op 19-05-2023 om 15:46:
Lientje: wat een ellende weer bij jullie! Was het ezeltje al ziek?
En je dochter heeft ook al genoeg meegemaakt in haar leven. Sterkte!
Nee, ezel was kerngezond. Maar kreeg een slokdarmblokkade en darmkoliek. De dierenarts kreeg hem niet meer opgeknapt. Dus de enige optie was inslapen.
Je weet natuurlijk dat het kan gebeuren. Oudere ezel al, maar kon nog best wat jaren mee. Het was zo'n knuffelkont, als we kwamen was hij niet bij je weg te slaan. We hadden echt een klik met hem.
Dat met dochter is wel een dingetje ja. Ik snap waarom ze dit wil doen. Maar het gaat heel veel oprakelen bij haar. Hoop dat ze stevig genoeg nu in haar schoenen staat. Dit had jaren terug eigenlijk al moeten gebeuren, maar toen was ze te kwetsbaar en durfden we het niet aan. Kan er verder zo niet te veel over uitweiden. Blijft een publiek forum natuurlijk. Maar het is niet bepaald een kleinigheidje zeg maar. PB maar als je meer wilt weten.
lientje69
19-05-2023 om 16:30
MrsMary schreef op 19-05-2023 om 16:14:
Je hebt een PB, Lientje.
Bericht terug
Alcedo
20-05-2023 om 09:02
Heftig Lientje, maar vooralsnog gaat ze er wel goed mee om, maak ik op uit wat je schrijft. Sneu van het ezeltje.
Alcedo
20-05-2023 om 09:04
We kunnen inmiddels wel concluderen dat wat ze maandag in het ziekenhuis nog geprobeerd hebben, ook niet werkt. Maar goed dat ik de afspraak niet heb laten annuleren, zoals de verpleegkundige wel wilde.
Mans humeur is wel weer verbeterd, nu het mijne nog.
Vanavond krijgen we visite voor onze trouwdag (die is a.s. maandag). Druk, maar wel gezellig. Vandaag overdag geen verplichtingen, dus ik kan het rustig aan doen gelukkig.