Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

SuzyQFive

SuzyQFive

07-04-2023 om 11:32 Topicstarter

Ik ben echt half dood, zeer drukke week gehad en knal nu keihard in een PEM en kan bijna niet lopen nu. Laatste loodjes voor mijn examenleerlingen en gisteren lsd en gala. Heb toch nog best redelijk geslapen gelukkig.
Hier komen ook mijn uitwonende kids met aanhang as zondag en mijn vriend met zijn kids. We gaan gourmetten.
Mijn hoofd reageert altijd heel sterk op luchtdrukveranderingen. Mijn gewrichten vooral op kou. 23 graden is ook mijn perfecte dagtemperatuur.

Picunia schreef op 07-04-2023 om 10:40:

Ik vertrek zo met man naar zijn moeder van in de negentig. Ze is altijd heel fit en doet van alles en zou voor de paasdagen naar ons komen, 150 km verder. Maar ze is niet lekker, gisteren voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest en dinsdag moet ze weer. Wij gaan dus maar een paar dagen naar haar toe. Zondag komen onze kinderen bij ons eten, dan zijn we weer thuis. Zelf heb ik nog steeds hoofdpijn.

Sterkte! Goede reis hopelijk!

Alcedo schreef op 07-04-2023 om 09:37:

Goedemorgen,

Veel plezier Lientje!

Ik heb vrij goed geslapen gelukkig. Ik moet vanmiddag naar de fysiotherapeut en heb verder geen verplichtingen. Lekker rustig dus.

Plezier bij mijn moeder?

Jekent mijn achtergrond toch?

Sterkte, Suzy, ik hoop dat je gezellige paasdagen hebt met weinig/geen pijn.
Dat geldt voor iedereen!
Ik ben inmiddels aan de paracetamol.

Picunia schreef op 07-04-2023 om 10:40:

Ik vertrek zo met man naar zijn moeder van in de negentig. Ze is altijd heel fit en doet van alles en zou voor de paasdagen naar ons komen, 150 km verder. Maar ze is niet lekker, gisteren voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest en dinsdag moet ze weer. Wij gaan dus maar een paar dagen naar haar toe. Zondag komen onze kinderen bij ons eten, dan zijn we weer thuis. Zelf heb ik nog steeds hoofdpijn.

Sterkte met de hoofdpijn  Pucunia. Triest voor schoonmoeder.  Was het ernstig , het ziekenhuis?

Suzy,  het is dat ik lsd door iemand uitgelegd hdb gekregen,  anders zou ik er nog iets van denken.  
Hoop dat je vóór zondag  nog wat bij kunt komen, jullie zijn met een behoorlijk  grote groep als samengesteld gezin. Wij zondag met zijn achten, net mooi vind ik.

SuzyQFive

SuzyQFive

07-04-2023 om 14:06 Topicstarter

lientje69 schreef op 07-04-2023 om 12:01:

Suzy, het is dat ik lsd door iemand uitgelegd hdb gekregen, anders zou ik er nog iets van denken.
Hoop dat je vóór zondag nog wat bij kunt komen, jullie zijn met een behoorlijk grote groep als samengesteld gezin. Wij zondag met zijn achten, net mooi vind ik.

We zijn met 11 dan, valt wel mee

SuzyQFive schreef op 07-04-2023 om 14:06:

[..]

We zijn met 11 dan, valt wel mee

Oh , dat is inderdaad  nog te doen ja. In totaal met aanhang en beide gezinnen  toch meer? Maar niet iedereen is dan dus aanwezig  begrijp  ik.

Fijne paasdagen voor iedereen!

Ik lig weer in bed, het gaat echt slecht de laatste tijd. 

TanSwallow86

TanSwallow86

07-04-2023 om 19:44

Hier knettermoe en nog steeds hoofdpijn. Is een beetje sluimerend 

MrsMary schreef op 07-04-2023 om 19:35:

lientje69 schreef op 07-04-2023 om 11:57:

[..]

Plezier bij mijn moeder?

Jekent mijn achtergrond toch?

Ja sorry, ik dacht niet echt na volgens mij

MrsMary schreef op 07-04-2023 om 19:35:

Sterkte MrsMary en Harley!

SuzyQFive

SuzyQFive

07-04-2023 om 21:35 Topicstarter

lientje69 schreef op 07-04-2023 om 15:08:

[..]

Oh , dat is inderdaad nog te doen ja. In totaal met aanhang en beide gezinnen toch meer? Maar niet iedereen is dan dus aanwezig begrijp ik.

Jawel hoor, alleen oudste dochter heeft aanhang 😅. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.