Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

SuzyQFive

SuzyQFive

17-02-2023 om 22:18 Topicstarter

Veel plezier Picunia! 
Vandaag naar de gyn geweest. Ik heb last van de huid bij mijn vagina. Al een hele poos. Ze dachten eerst aan lichen sclerose maar dat lijkt het toch niet te zijn (geen biopt genomen). Toen hebben ze kweekjes genomen en oa gezocht op herpes ed maar dat is het gelukkig niet. Wel kwam er toen een candida uit. Maar dat was wel heel weinig. Ik heb toen een kuur gekregen maar daarna zijn de klachten alleen maar verergerd 🤷🏼‍♀️. Vandaag weer geweest dus en ze hebben weer nieuwe kweekjes genomen. Een lekkere ouderwetse methode 😅🤣. Met een plakbandje plakken ze op de huid en dat plakken ze dan op een objectglaasje. 😅. 
Nou, we gaan het wel weer horen. 
Daarna naar de stad geweest. Moest mijn nieuwe rijbewijs ophalen, de telefoon van mijn dochter en ik wilde een rugzakje die mee het vliegtuig in kan. Mijn rugzak was toch iets te groot. 

Jeetje Suzy, wat een vervelende manier om kweekjes af te nemen. Ik had daar nog nooit van gehoord. Ik hoop voor je dat het iets relatief onschuldigs blijkt te zijn.
Ik wens je alvast een fijne reis, ik neem aan dat je met vakantie gaat.

TanSwallow86

TanSwallow86

18-02-2023 om 18:22

koppijn van hier tot ginder en er luid een kerk klok. Hier 10 minuten lopen vandaan. En dat begint om 18.00 tot half 7. Om de (Schijn)heiligen op te roepen.

Bij ons luidt de klok een kwartier  voor aanvang van de dienst altijd.

Ik heb gewerkt.  Ging goed maar helaas  wéér  last van duizeligheid. Nou ja, zal wel weer overgaan. Had het druk op mijn werk, door zieke collega's  lag er wat achterstallig  werk. Dat heb ik maar op me genomen  dus, heb er een hekel aan als er veel blijft liggen.
Maar ik zal vast ook  nog eea zijn vergeten. 
Nu lekker  op de bank,  ben moe en heb pijn . Morgen  avonddienst,  in de ochtend eerst afscheid  nemen van een dierbaar huisdier  in de familie.  Die gaat zo hard achteruit, dat het waarschijnlijk  op korte termijn  een spuitje wordt,  erg verdrietig. 

Lientje: een zwaar weekend dus alweer, het houdt niet op.
Jouw duizeligheid, is dat draaiduizeligheid of gewone duizeligheid?
Allebei heel naar, heb helaas veel ervaring. Draaiduizeligheid ken ik meer in periodes, licht in mijn hoofd en onzeker ter been blijft constant aanwezig.

Ik kan het niet precies  benoemen MrsMary, wat is het verschil?
Ben in elk geval blij dat ik morgen pas avonddienst  heb. Kan ik eerst even uitslapen. 
Verder voel ik nu natuurlijk weer alles, hoofdpijn( heb ik vaker), erge pijn in mijn rechterbeen en arm( heb ik ook vaker)
Maar nu denk ik bij alles, zou het iets ergers zijn.? Zucht

Lientje: bij draaiduizeligheid heb je het gevoel dat alles om je heen beweegt en dat je ogen geen vast punt kunnen vasthouden. Normale duizeligheid is meer licht in je hoofd en onzeker te been. Bij draaiduizeligheid moet je liggen.
Ik snap dat je bang bent, het is akelig en onvoorspelbaar. Het idee dat je niet op je lichaam kunt vertrouwen vind ik beklemmend. Uitrusten is in ieder geval een goed idee.

Dan is het normale  duizeligheid MrsMary. Want als ik ga zitten  of liggen trekt het niet weg. Mijn ogen kunnen nog wel een vast punt vasthouden,  wel moet ik mezelf erg forceren daartoe  en ook om op de been te blijven.
Misschien  is het ook wel vermoeidheid ofzo, geen idee. Ik heb me zojuist  wel een tijdje  op een boek  kunnen  concentreren, nu voel ik me echter weer erg raar in mijn hoofd, maar ik heb ook veel normale pijn, in mijn  rechter  arm en been. Ik ga dus nu maar  eens mijn bed in

Slaap lekker Lientje!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-02-2023 om 22:43

Oh oh Lientje,  het gaat niet lekker he. Heb je het niet gewoon veel te druk? Als ik lees wat jij elke dag allemaal doet, zou ik allang omgevallen zijn. 

Ik hoop dat je in ieder geval nu fijn ligt te slapen! 

lijntje,wat vervelend dat je je zo naar voelt.
Google eens op chronische hyperventilatie. Herken je je daarin misschien? 

Mug schreef op 18-02-2023 om 22:43:

Oh oh Lientje, het gaat niet lekker he. Heb je het niet gewoon veel te druk? Als ik lees wat jij elke dag allemaal doet, zou ik allang omgevallen zijn.

Ik hoop dat je in ieder geval nu fijn ligt te slapen!

Zou ook goed kunnen hoor. Dat ik gewoon meer moet rusten

Probleem  is dat als ik weinig doe, ik ook weer heel slecht slaap  en in een vicieuze  cirkel  terecht kom.  Ik heb vannacht goed geslapen.  Hoofdpijn  en  duizeligheid  zijn inmiddels  weg, de pijn in mijn been  is er helaas nog. Vanmiddag  weer werken om kwart over 3 tot 23 uur.

Ik weet hoe je erin staat Lientje, maar ik zou met deze klachten echt teruggaan naar de huisarts, nu met dochter erbij. Ik maak me gewoon zorgen om je.

Hopelijk geven de kweekjes wat meer uitsluitsel nu Suzy.

Ik heb meer pijn vandaag. Volgens man ben ik gisteren te druk geweest, ik vond het wel meevallen. In elk geval heb ik vandaag en morgen rustige dagen, al is mijn klussenlijst nog lang zat. Niet slim dus dat ik nu op het forum zit 

Alcedo: ik ben het met je eens wat betreft Lientje. Met z’n tweeën sta je sterker.

Neem zelf die rustige dagen, klussen blijven echt wel wachten.

TanSwallow86

TanSwallow86

19-02-2023 om 21:32

vanacht toch iets raars. Ik voelde ineens pijn aan de binnenkant van mijn rechter elleboog. Ging voelen, ineens voel ik een bultje. Licht aangedaan, zie ik dat ik een puist(denk ik) in mijn elleboog. Nou dat weer. Heb op gekke plekken een puist gehad, maar nog niet daar

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.