Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Net oudste naar de trein gebracht  en gelijk de boodschappen  gehaald in de stad
Combinatie ritje 
Oudste gaat weer naar haar vriendin voor een poosje. Gelukkig  voel ik me vandaag wat beter. Wel veel pijn helaas, maar niet meer zo intens vermoeid
Pijn ga ik zo maar weer eens te lijf met de doos paracetamol 
Nu eerst een bakkie koffie, heb ik alweer dik verdiend.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

11-03-2022 om 10:31

Al lekker bezig geweest Lientje. Gelukkig ben je niet meer zo moe, dat scheelt een hoop. 

Ik denk weleens dat ik die slopende vermoeidheid erger vind dan pijn hebben. Daar kun je tenminste nog pillen tegen slikken. 

Mijn boodschappen zijn bezorgd en opgeruimd, ik ga nog even een dutje doen. Ik heb vannacht tot 3 uur wakker gelegen door een snurkende man 😖

Peen schreef op 11-03-2022 om 10:31:

Al lekker bezig geweest Lientje. Gelukkig ben je niet meer zo moe, dat scheelt een hoop.

Ik denk weleens dat ik die slopende vermoeidheid erger vind dan pijn hebben. Daar kun je tenminste nog pillen tegen slikken.

Mijn boodschappen zijn bezorgd en opgeruimd, ik ga nog even een dutje doen. Ik heb vannacht tot 3 uur wakker gelegen door een snurkende man 😖

Slaap lekker dan Peen.

Mijn dag maak ik vandaag  verder ook niet te inspannend hoor

Morgen en overmorgen  heb ik weer avonddienst  dus ik moet even wat energie  opsparen nu. De zgn lepeltheorie, misschien  zegt jullie dat wat?

SuzyQFive

SuzyQFive

11-03-2022 om 18:30 Topicstarter

Picunia schreef op 09-03-2022 om 10:09:

Ik wil ook wel mee kletsen. Ik kreeg door de behandeling tegen kanker zeven ruggenwervelfracturen. De laatste kreeg ik ruim twee jaar geleden. Het gevolg is, dat ik chronische rugklachten heb. De orthopeed gaf in december 2020 aan dat ik de rug met beleid moet belasten en dat het wel één tot twee jaar kan duren, voordat het beter wordt. Inmiddels dus ruim een jaar verder. Nog steeds heel veel klachten, waardoor ik ernstig beperkt word. Gisteren een afspraak gemaakt met een acupuncturist. Ik hoop heel erg dat hij mij kan helpen.

Jeetje, dat klinkt echt rot zeg! Heb je kanker gehad, krijg je dat ook nog… 

SuzyQFive

SuzyQFive

11-03-2022 om 19:16 Topicstarter

Bizar eigenlijk dat er gewoon dingen niet verteld worden door artsen… 
Ik hoorde na een mri van mijn arts dat er niets te zien was. Bij een 2nd opinion bleken er kleine laesies in mijn prefrontale cortex te zitten 🤷🏼‍♀️. 

SuzyQFive

SuzyQFive

11-03-2022 om 19:19 Topicstarter

Hier veel te drukke week gehad. Gisteravond lichamelijk compleet ingestort. Op een bad na alleen op de bank gelegen vandaag en beetje breien. 
Woensdag MRI van mijn nek en onderrug gehad. Ik dacht dat ze mijn hele rug zouden doen maar blijkbaar niet… zucht… 

Wanneer  krijg je daar de uitslag  van Suzy?

Ik ga zo weer werken,  heb vandaag en morgen avonddienst 
Dan zit deze pittige  week erop gelukkig.  Volgende week maar 2 diensten werken. Het is slecht  verdeeld vind ik eerlijk gezegd

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-03-2022 om 14:06

SuzyQFive schreef op 11-03-2022 om 19:16:

Bizar eigenlijk dat er gewoon dingen niet verteld worden door artsen…
Ik hoorde na een mri van mijn arts dat er niets te zien was. Bij een 2nd opinion bleken er kleine laesies in mijn prefrontale cortex te zitten 🤷🏼‍♀️.

Belachelijk he! 

Ik blijk een behoorlijk grote afwijking te hebben in mijn hersenen en daar werd in eerste instantie niets over gezegd, omdat niemand wist wat het was. Dus negeerden ze het maar   

Na een tijd kwam ik in een universitair ziekenhuis en pas daar hadden ze het erover. Te idioot voor woorden. Ze weten overigens nog steeds niet wat het is, maar er veranderd al jaren niks aan, dus ik maak me er niet druk om verder 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-03-2022 om 14:08

Succes met je Mri alvast SuzyQFive, ik heb er altijd een hekel aan. 

Laatste loodjes Lientje, gelukkig volgende week beter. Inderdaad raar verdeeld hoor, dat moet toch anders kunnen? Werkze zometeen! 

Hallo allemaal,  hoe is het met jullie?
Ik heb een flinke pijndag, morgen gelukkig  ook nog vrij. Woensdag en donderdag  weer werken en dan weer lekker  3 dagen vrij

TanSwallow86

TanSwallow86

14-03-2022 om 20:33

Hier ook weer veel pijn helaas. Kan amper nog staan soms van de pijn. Dus ik eet nu veel kant en klaar maaltijden wat alleen nog in de magnetron hoeft. Heb ook een zeer slecht weekend achter de rug. Zaterdag zijn er een paar over mijn grenzen gegaan. En dat heeft ook weer een impact. 

Dat is niet leuk dan Harley. Stress heeft ook zeker invloed  op de pijn. Sterkte!

SuzyQFive

SuzyQFive

15-03-2022 om 00:04 Topicstarter

lientje69 schreef op 12-03-2022 om 14:05:

Wanneer krijg je daar de uitslag van Suzy?

Ik ga zo weer werken, heb vandaag en morgen avonddienst
Dan zit deze pittige week erop gelukkig. Volgende week maar 2 diensten werken. Het is slecht verdeeld vind ik eerlijk gezegd

De neuroloog belt dinsdag. We’ll see. Ik verwacht er op voorhand niets van. 

SuzyQFive

SuzyQFive

15-03-2022 om 00:05 Topicstarter

Peen schreef op 12-03-2022 om 14:06:

[..]

Belachelijk he!

Ik blijk een behoorlijk grote afwijking te hebben in mijn hersenen en daar werd in eerste instantie niets over gezegd, omdat niemand wist wat het was. Dus negeerden ze het maar

Na een tijd kwam ik in een universitair ziekenhuis en pas daar hadden ze het erover. Te idioot voor woorden. Ze weten overigens nog steeds niet wat het is, maar er veranderd al jaren niks aan, dus ik maak me er niet druk om verder

Weet je wat voor soort afwijking het is? Hoe het eruit ziet bedoel ik? 

Krijg je de uitslag  vandaag  telefonisch  Suzy? Sterkte!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.