Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


lientje69 schreef op 09-12-2021 om 12:18:

[..]

Wij hebben onze kinderen een rijbewijs beloofd. Dat dit nu langer duurt is vervelend maar ik vind een rijbewijs halen heel belangrijk voor hun toekomst. Het risico bij zelf betalen is dat er geen prioriteit aan gegeven wordt en dat ze straks op haar 30ste nog geen rijbewijs heeft.

Bovendien heeft ze ook nog haar paard dat ze zelf betaalt. En nóg meer werken erbij kan ze fysiek en geestelijk niet aan . Daar wil ik haar dus niet mee belasten verder.

Ah zo. Ja als je iets beloofd heb moet je het ook nakomen uiteraard.

Pijn hier  vanavond. Teveel gestaan en gelopen vandaag denk ik. We waren met school naar de snijzaal. Heel boeiend. Ik had het veel enger verwacht maar het viel erg mee. Heb ook nog mogen voelen hoe bijvoorbeeld huid aanvoelt ( losgesneden) erg bijzonder allemaal. 

Dat is interessant Lientje. 
Ik lees dat je dochter weer gezakt is. Wat ontzettend balen voor jullie. Ik hoop dat ze snel weer een nieuwe poging mag doen.
En kun je vandaag een beetje bijtanken? 

Ik zit weer in een neerwaartse spiraal wat betreft pijn. 

Moyrrie schreef op 14-12-2021 om 11:13:

Dat is interessant Lientje.
Ik lees dat je dochter weer gezakt is. Wat ontzettend balen voor jullie. Ik hoop dat ze snel weer een nieuwe poging mag doen.
En kun je vandaag een beetje bijtanken?

Ik zit weer in een neerwaartse spiraal wat betreft pijn.

Balen Moyrrie van die pijn. 

Nee ik kan niet bijtanken want heb zo avonddienst. Gezien het feit dat dit pas mijn tweede zelfstandige avonddienst is op deze afdeling, is dat nog wat lastig voor me. Heb nog niet echt een ritme erin gevonden helaas

TanSwallow86

TanSwallow86

15-12-2021 om 17:40

De depressie is flink aan het toenemen. Alles is negatief en gitzwart. 
Gister gesprek gehad met spv'er, werd ik ook niet vrolijker van. 
Eten doe ik amper, waarom zou ik eten als ik het er toch weer uit poep. 
Door de depressie schiet mijn blds ook steeds omhoog.
Veel jank buien ook. Veel pijn. 

SuzyQFive

SuzyQFive

15-12-2021 om 19:39 Topicstarter

Har, wel eten hoor, de poep zijn alleen maar de afvalstoffen van je lichaam. Het haalt eruit wat het nodig heeft. Je bloedsuiker swingt juist daarom. 

Goed eten is juist heel belangrijk bij diabetes Harley. Maar voor je depressie zal de tijd van het jaar ook niet helemaal meehelpen vrees ik
Hopelijk kan je spv-er toch nog wat voor je betekenen.

Hier lopen allerlei dingen ook niet helemaal soepel helaas. Op meerdere vlakken. Ik probeer overal maar even het beste van te maken. En zo rustig mogelijk te blijven. Maar het valt niet ( altijd) mee. De gevolgen zijn uiteraard slechter slapen en meer pijn. Knap vervelend dus.

Hier gaat het ook even k*t, dus even een zwaai naar iedereen. 

Blegh. Wakker hier. Stevige pijnnacht helaas. Ik wil zo graag slapen!.

Balen Lientje, ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen 

Harley, gezond eten is heel belangrijk. Dat heeft ook invloed op je stemming! Hopelijk wordt deze dag wat beter voor je. 

Broodjebrie,  en een zwaai terug.

De pijn blijft hier ook volop aanwezig, inclusief zenuwpijn. Ik kan de pijn niet negeren en ben er de hele dag mee bezig. Zo vermoeiend. 

Sterkte Moyrrie. En Harley ook uiteraard! Zou het de tijd van het jaar zijn dat meer pijn hebben?
Bij mij telt het feit dat er dikke mist was ook mee in elk geval. Om een of andere vreemde reden heb ik dan veel meer pijn.

Broodje brie, bedankt voor je kaartje. Ik moet nog beginnen met schrijven helaas.
Ik heb vandaag en morgen nog een dienst en dan lekker een paar dagen vrij. 

Moyrrie, gaat het al wat beter met je?

Graag gedaan Lientje. Ik was een paar keer wat eerder vrij (redenen waren minder) dus vandaar dat ik ze al op tijd kon schrijven.

Bedankt voor je kaartje Broodjebrie (dat zeg ik toch goed?) leuk zo'n onverwachts kaartje 😀

Het gaat hier nog niet beter. 
Gelukkig hoef ik deze week niet zo veel. Het zwemmen, euh, lees als lopen en oefeningen doen in het water, gaat nu met de lockdown niet door. 
Ik ga zometeen wel een stukje wandelen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.