Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Fijn dat het wat rustiger voor je gaat worden broodje brie.

Hier na een slechte dag óók nog een slechte nacht erachteraan. Zit nu aan de melk met pijnstillers. Hopelijk kan ik dan zo nog even slapen. Wekker gaat om half 8 dus dat is een meevaller ( normaal half 6)
Moet ik wel kunnen slapen natuurlijk

TanSwallow86

TanSwallow86

29-11-2021 om 21:28

Vandaag drukke dag gehad, moest naar ziekenhuis voor bloedprikken en naar ouders geweest, mijn vader was gisteren jarig. Ik heb nu zo'n pijn, die bankstel bij mijn ouders is geen bankstel, maar een martel werktuig. Ben ook blijven eten. Net al wat Ibuprofen naar binnen gemikt. 
Gelukkig deze week geen afspraken. Niet eerder dan volgende week naar dvk. 

Sterkte met de pijn Harley.

Hier balen we
Vriend van dochter, die hier de hele week is geweest, heeft corona.
Het wachten is op onze positieve test...
Vrees ik zomaar

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

30-11-2021 om 18:10

Spannend lientje 
Sterkte  

hé Bah, Harley weer veel pijn te hebben in de rug, ik neem aan het het jouw rug is, ook vanwege je schrijven over de bank bij jou ouders.
Hopelijk helpen de pijn stillers goed.
Lientje, sterkte met het wachten, evenals jouw dochter.
Hopelijk loopt het goed af en blijven jullie negatief.

Bij mijn broer gaat het weer achteruit, het lijkt alsof de Corona terug keert, ze knapten alletwee goed op, maar nu is het weer koorts, hoesten,benauwd.
De arts is nu begonnen met het geven van sterkere medicatie.
Wat een @#€&ziekte is het toch.

Wat naar hemke van je broer.
Ik heb de test gehad. Nu wachten op de uitslag. Hopelijk heb ik die een beetje snel. Moet nl morgen en het weekend werken. Als dochter positief getest wordt en il negatief zit ik helemaal met een dilemma.
Dus ik hoop of beide negatief of beide positief. Dat zou het handigste zijn

Heb leidinggevende gesproken en indien negatief moet ik gewoon werken.
Nog steeds in afwachting van de uitslag.

Uitslag is binnen. Zowel dochter als ik zijn negatief. Zaterdag nog een keer testen allebei. En morgen een zelftest vóór ik naar mijn werk ga.

Fijn dat het negatief lijkt Lientje

Hopelijk blijft dat zo broodje brie..
Ik heb vandaag gewerkt. Korte dienst. Ging goed. Nu was draaien en stofzuigen en een beetje opruimen in huis. Verder op mijn kont zitten denk .Voel me gelukkig een stuk beter dan de afgelopen dagen. Zou het psychisch zijn geweest? Heb ik normaal eigenlijk nooit. Ben erg van maar gewoon doorgaan.

Vanmorgen weer getest. Staafje ging tot in mijn hersenen dit keer geloof ik.
Als ik vanavond weer een negatieve uitslag krijg geloof ik het wel

Zowel dochter als ik waren wederom negatief. Heel fijn.
Verder korte avonddienst gehad. Vond het niet meevallen. Zó veel onrust en boosheid. Mensen zijn heel erg verslechterd de afgelopen 10 maanden zeg.

Dochter is helaas wéér gezakt voor haar rijbewijs. Baal er zo van. Elke keer op lollige dingen. Geen enkele ingreep. Maar " niet goed genoeg gekeken. " 
Dochter vroeg nog: heb ik iets of iemand over het hoofd gezien dan? Antwoord: nee je had geluk dat er niks aankwam...
Nou ja zeg. Het valt niet mee tegenwoordig om je rijbewijs te halen. Ik loop er financieel op leeg.

Ach nee Lientje! Maar eh, kan ze dit zelf niet (gedeeltelijk) bekostigen? Ik moest mijn rijlessen/examens etc. grotendeels zelf betalen..

Broodjebrie schreef op 09-12-2021 om 08:09:

Ach nee Lientje! Maar eh, kan ze dit zelf niet (gedeeltelijk) bekostigen? Ik moest mijn rijlessen/examens etc. grotendeels zelf betalen..

Wij hebben onze kinderen een rijbewijs beloofd. Dat dit nu langer duurt is vervelend maar ik vind een rijbewijs halen heel belangrijk voor hun toekomst. Het risico bij zelf betalen is dat er geen prioriteit aan gegeven wordt  en dat ze straks op haar 30ste nog geen rijbewijs heeft.

Bovendien heeft ze ook nog haar paard dat ze zelf betaalt. En nóg meer werken erbij  kan ze fysiek en geestelijk niet aan .  Daar wil ik haar dus niet mee belasten verder.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.