Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


SuzyQFive schreef op 05-09-2021 om 10:45:

[..]

10.000?! Dat is echt veel hoor… Van hoeveel stappen bouw je op?

Vorig jaar haalde ik max 1000 per dag... door telewerk/overuren. Nu max 3000. Ik heb zowel zaterdag als zondag 10.000 stappen gezet en ik voel m'n benen niet meer. Ik ga het voortaan opbouwen. Eerst 5000, later 7000. Ik snap echt niet waarom m'n artsen (verschillende) keer op keer mij over m'n grenzen laten gaan. Eerder moest ik al 6u per week sporten plots. Dat schema is gelukkig nu bijgesteld.

Ik heb echt afschuwelijke dagen achter de rug terwijl ik vakantie had (auto was oa getakeld, trein afgeschaft en dan 3 uur vertraging...) Ben ook vaak door mijn benen deels gezakt, evenwicht meerdere keren verloren. De pijn die ik heb is niet extreem, het zijn geen felle steken bv, maar doordat ie constant aanwezig is, wordt het op korte tijd erg ondragelijk. Normaal moest ik vandaag een uur sporten, morgen een uur en vrijdag nog een uur. Ik heb alles afgezegd. Zit over m'n breekpunt heen. Ik wil nu rust.

SuzyQFive

SuzyQFive

06-09-2021 om 20:44 Topicstarter

ah, Red Velvet, even lekker jezelf vertroetelen. Als je van bijna niets komt is elke dag ook veel. ❤️

TanSwallow86

TanSwallow86

06-09-2021 om 21:34

Red Velvet, groot gelijk, neem even je pauze. 

Zelf merk ik dat ik meer pijn krijg in rechter knie. Zit artrose in, ben toen nog aan geopereerd. 

Komt misschien ook door het weer Harley?
Ik merk ook dat ik meer pijn heb. Vooral mist gedij ik slecht op.
Zoals vanmorgen dus. 

Heel goed Velvet. Even de rem erop en daarna rustig opbouwen. 

Harley. Wat Lientje zegt, een Lockmachine is een soort naaimachine. Je kunt er heel makkelijk randen mee afwerken en afsnijden. Kijk maar eens aan de binnenkant van een shirt. Die rand met stiksels van een soort lusjes is door een lockmachine gedaan. 

TanSwallow86

TanSwallow86

07-09-2021 om 16:11

Lientje bedankt voor je kaartje. Ben morgen pas jarig. Maar is in ieder geval op tijd. Lief die chinchilla kaart

TanSwallow86

TanSwallow86

07-09-2021 om 18:54

IMG-20210907-170104.jpg

Dat is een leuke kaart

SuzyQFive

SuzyQFive

07-09-2021 om 21:35 Topicstarter

Ik heb mijn fiets binnen. Meteen 15km gefietst 🤪. (Wel verdeeld over twee beurten, of eigenlijk 21km vandaag want ook nog andere fietsen getest. 
Daarna moest ik mijn eigen fiets naar de fietsenmaker brengen ter inruil. Dat fietste niet lekker 😂. 
Al paar dagen weer gillende koppijn. Vandaag naar huisarts geweest voor allerhande kwaaltjes 😂. Voor mijn pijnlijke benen beter mijn neuroloog maar vragen, voor darmen bloedprikken en poepje inleveren en verder voor mijn overmatig zwetende oksels   Naar de dermatoloog. 

Harley, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag@   en een hele fijne dag gewenst.

Ik dacht ik stuur de kaart maar op tijd, je weet het niet met de post tegenwoordig.

Suzy, dat is een behoorlijke berg klachten weer. Hopelijk weten ze waar te beginnen, je bent er maar weer zoet mee.

Ik moet een PowerPoint maken voor school. En nog meer huiswerk. Maar heb slecht en weinig geslapen. Moet dochters nog ophalen van de trein. Paard verzorgen en stal uitmesten( daar ga ik lopend heen, pak ik gelijk mijn beweging) en eten koken .
Ik ben net naar de bibliotheek geweest en heb een stapel boeken gehaald. Gezien mijn pijn en vermoeidheid laat ik diverse dingen vandaag maar voor wat ze zijn en ga ik even zitten lezen nu.

Gefelicteerd met je verjaardag, Harley! 

Suzy, jeetje, je hoeft je niet te vervelen. 
Wat heerlijk dat je je e bike nu hebt. 

Lientje, wat heb jij weer een volle agenda. Het is lekker weer, dus ik zou lekker in de tuin gaan lezen. 

Mijn eerste boek dat ik gisteren gehaald heb is alweer uit.
Vandaag gewerkt en nu lekker 2 dagen vrij.  
Ben er echt even aan toe. Moet wel huiswerk maken maar hoop dat dat gaat lukken. Verder wil ik eigenlijk erg weinig doen de komende 2 dagen. Maar heb helaas nog wel een paar verplichtingen

Harley nog gefeliciteerd met je verjaardag.  Ik was jullie even kwijt, het topic dan. 
Even lekker rustig aan Lientje69 dat heb je soms zo nodig. 
Ben gisteren even op mijn makkelijke schoenen (die doe ik aan naar het zwembad, stevige stappers krijg ik daar niet aan zonder schoenlepel) door de supermarkt verloren, omdat ik een brood tekort had.  Die schoenen en de vloer van de supermarkt is een match made in hell. 2x bijna uitgegleden raar gedraaid met mijn heup en nu flink pijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.