Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat vind jij ( te ) duur geworden?

@BlairW, met goedkope chocola bedoel ik eigenlijk de chocola van de lidl, de grote repen melk, puur en wit. Heb ik al lang niet meer gehad want heb chocola in overvloed gekregen en gekocht 😊 en dat moet eerst op, maar die vind ik op zijn tijd ook lekker.

De bon bon bloks zijn af en toe bij hoogvliet in de aanbieding en dan een heel stuk goedkoper.

Man krijgt op zijn werk regelmatig bonbons en chocola en jaarlijks een xl chocoladeletter van Martinez. Die vind ik ook lekker.

En er wordt meer in een fabriek gemaakt dan wij denken hoor. En het maakt ook niet uit als het maar lekker is. 

nlies schreef op 08-02-2026 om 11:46:

[..]

Kom jij uit het zuiden van het land?

oen Bohème pas open was, kostten die bonbons 90 cent per ons, en moest je vooral me Pasen en Kerst veel geduld hebben, want de klanten stonden buiten in de rij. (winkel was niet groot) Nu kosten ze 18 euro per pond zag ik

Yes, uit de buurt van Breda. Als kind vond ik het echt een magische winkel, tegenwoordig liggen de roze doosjes ook bij de Jumbo hier. Maar die wil ik niet, ik wil ze zoals BlairW zegt zelf uitkiezen dus ik wil naar die zalig ruikende winkel. Ik wil geen alcohol, geen fruitvulling en geen slagroomvulling. En het meeste puur en een paar melk. Geen wit, verder geen eisen 😉. Maar als je me een doosje met alleen butterscotch en ovaaltjes geeft, ben ik al diepgelukkig 😋

Ik heb gisteren net een tablet chocola gekocht met in elk blokje een lopende caramelvulling...gewoon bij Aldi. En lekker dat ie is! Aldi heeft hele goede kwaliteit chocola vind ik. De meeste bonbons uit chocolateries vind ik niet lekker, vooral die slagroomvullingen en fruitvullingen niet. Ik maak een uitzondering voor kersenbonbons. En dan vooral die waar het steeltje van de kers uitsteekt.Die zijn verrukkelijk. 

Herfstappeltaart schreef op 08-02-2026 om 18:49:

Ik heb gisteren net een tablet chocola gekocht met in elk blokje een lopende caramelvulling...gewoon bij Aldi. En lekker dat ie is! Aldi heeft hele goede kwaliteit chocola vind ik. De meeste bonbons uit chocolateries vind ik niet lekker, vooral die slagroomvullingen en fruitvullingen niet. Ik maak een uitzondering voor kersenbonbons. En dan vooral die waar het steeltje van de kers uitsteekt.Die zijn verrukkelijk.

En niet superduur toch bij de aldi?

Herfstappeltaart schreef op 08-02-2026 om 18:49:

Jaaa, die kersenbonbons ❤️.

Ben benieuwd naar de chocola van de Aldi, dat ga ik deze week eens uitproberen, ik offer mezelf graag op qua chocola proeven 😇😁

Sil1970 schreef op 08-02-2026 om 19:23:

[..]

En niet superduur toch bij de aldi?

Nee niet duur. Ik ben de bon kwijt dus ik kan het niet precies meer zeggen.

Wieder schreef op 08-02-2026 om 18:16:

[..]

Yes, uit de buurt van Breda. Als kind vond ik het echt een magische winkel, tegenwoordig liggen de roze doosjes ook bij de Jumbo hier. Maar die wil ik niet, ik wil ze zoals BlairW zegt zelf uitkiezen dus ik wil naar die zalig ruikende winkel. Ik wil geen alcohol, geen fruitvulling en geen slagroomvulling. En het meeste puur en een paar melk. Geen wit, verder geen eisen 😉. Maar als je me een doosje met alleen butterscotch en ovaaltjes geeft, ben ik al diepgelukkig 😋

Heb er, alweer een tijd geleden, ijs gekocht. ook superlekker. Deze zomer toch weer eens Breda doen, woon er ook in de buurt dus, maar kom er niet vaak

Ik zag vandaag bij de Action lindt bollen voor 7,99. Weet niet meer de hoeveelheid maar het was meer dan 200 gram.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.