Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat vind jij ( te ) duur geworden?

Ik heb bij AH nog wat gekocht. Ze hadden niet alleen chocolade eitjes maar ook koekjes en schuimpjes enz hier met 50%. In de ene AH hadden ze echt niks meer bij de andere AH nog een hele stelling vol. 

Wij hebben dan ook 7,50 voor een zak betaald, de week voor Pasen. Ik wilde een jaar overslaan maar mijn man wilde ze toch voor onze meiden en ze waren niet eens lekker! 

Nou gelukkig is de bloemkool vanaf woensdag weer eens in de aanbieding bij de Dirk .
Bloemkool .  Actie ! van 1,99 voor 1,89 ! 
Wow . 10 cent

De kamerplanten zijn wel duurder geworden.

Nu is de schade voor mij beperkt, want de laatste jaren weet ik gewoon niet meer wat ik moet kopen, omdat ik alles al heb, of weleens eerder heb bezeten.

Ik zie zelden meer iets wat ik nog nooit eerder heb gezien of gehad.  Jammer hoor, want soms wil ik er een vervangen omdat ik verandering wil, maar dan kom ik onverrichter zake thuis. En knip die oude dan maar weer wat bij en zet hem in een nieuw potje.

rionyriony schreef op 25-04-2025 om 19:17:

De kamerplanten zijn wel duurder geworden.

Nu is de schade voor mij beperkt, want de laatste jaren weet ik gewoon niet meer wat ik moet kopen, omdat ik alles al heb, of weleens eerder heb bezeten.

Ik zie zelden meer iets wat ik nog nooit eerder heb gezien of gehad. Jammer hoor, want soms wil ik er een vervangen omdat ik verandering wil, maar dan kom ik onverrichter zake thuis. En knip die oude dan maar weer wat bij en zet hem in een nieuw potje.

Hier heb je kastjes voor plantjes en stekjes. Dan kun je ruilen en of kopen. 

Wie weet bij jou ook? 

Knutselkei schreef op 25-04-2025 om 20:30:

[..]

Hier heb je kastjes voor plantjes en stekjes. Dan kun je ruilen en of kopen.

Wie weet bij jou ook?

Misschien een idee; bedankt, ik zal eens informeren.

Vandaag kochten we oranje tompoucen voor €1,99 per 4. Vond dat een koopje. Gisteren waren ze nog ruim €3, maar ik koop eigenlijk altijd op de dag zelf. 
Dochter ging naar Hema om daar iets te drinken en een tompouce te eten. Waren een stuk duurder en niet lekker. Zat een soort citroenvulling in zei ze. Heel raar. 

Tango schreef op 26-04-2025 om 14:48:

Vandaag kochten we oranje tompoucen voor €1,99 per 4. Vond dat een koopje. Gisteren waren ze nog ruim €3, maar ik koop eigenlijk altijd op de dag zelf.
Dochter ging naar Hema om daar iets te drinken en een tompouce te eten. Waren een stuk duurder en niet lekker. Zat een soort citroenvulling in zei ze. 

Ik denk dat ze per ongeluk een mango passievrucht exemplaar heeft gepakt.
Want de oranje tompouce was xoals gewoonlijk. En die zijn idd duurder dan de gewone.

Ysenda schreef op 26-04-2025 om 16:42:

[..]

Want de oranje tompouce was xoals gewoonlijk. En die zijn idd duurder dan de gewone.

Ik bedoelde dat de mango-passievrucht tompouce duurder is dan de gewone . De oranje zijn ook 25ct duurder dan anders.

Ysenda schreef op 26-04-2025 om 16:42:

[..]

Geen idee, ik was er niet bij, maar ik ze zei niet dat het geen oranje was. 

Vandaag bij de Aldi een pak koffie van 500 gram voor 2.49 gekocht. Ben benieuwd, ik verwacht er weinig van voor die prijs. Maar soms word je dan toch nog positief verrast 
https://www.aldi.nl/product/filterkoffie-intense-1223666.html

5 tompoucen voor 14 euro!!! Bij de bakker.
En 4 voor 3 euro bij de super.
Maar die van de super zijn niet te eten, weet niet wat ze ertussen stoppen, maar het is geen gele room

Femke09 schreef op 26-04-2025 om 22:09:

Maar die van de super zijn niet te eten, weet niet wat ze ertussen stoppen, maar het is geen gele room

Ik vond ze van Hoogvliet prima te doen. En maar €1,99 per 4. Ben ook niet heel kieskeurig hoor. 

Femke09 schreef op 26-04-2025 om 22:09:

Getsie!  Ik had ze van Dirk. Dezelfde gele stijve schuimachtige prut als in die dingen van de Hema zit.   Voor goede banketbakkersroom voortaan naar de echte bakker.

amarna schreef op 27-04-2025 om 00:31:

[..]

Getsie! Ik had ze van Dirk. Dezelfde gele stijve schuimachtige prut als in die dingen van de Hema zit. Voor goede banketbakkersroom voortaan naar de echte bakker.

Die van de echte bakker.Daar hebben wij hier gisteren hard om gelachen. Ik had een TGTG en daar zaten tompoucen in. Maar die zagen eruit! Net of een kind ze gemaakt had. De  oranje laag was dik hobbelig en niet overal bedekt. De gele room met gaten gespoten.Ik denk daarom TGTG. Gelukkig waren ze wel lekker.😋 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.