Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat heb je jezelf gegund?

Ook dit topic hier maar voortzetten  

Dus, wat heb je jezelf gegund? Waarmee heb je jezelf een plezier gedaan of waar twijfel je nog over? Laat het hier weten, we trekken je wel over de streep om het toch te kopen 



AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-01-2023 om 17:23

Na heel lang twijfelen heb ik mezelf een nieuw (digitaal) krantenabbonnement gegund, op een andere, betere krant (vind ik) dan afgelopen jaar. Ik ben niet super intellectueel maar ik wil toch een beetje op de hoogte blijven van wat er gebeurt in de wereld. En bovendien vind ik het sochtends ook gewoon relaxed om de krant te lezen met een mok koffie.

Cemile schreef op 03-01-2023 om 16:29:

lollypopje😍wat een super leuke broek .
Die grijze banned retro.
Echt zo mooi en een keer iets heel anders.

Uiteindelijk is het een iets andere kleur geworden, namelijk blauw/grijs. De grijze hadden ze namelijk maar in één van de twee maten die ik wilde en tot de verbazing paste de kleinste maat en dat was die andere en die bleek ik zelfs nog mooier te vinden.

En ik twijfel over nog één in deze kleur. Lijkt me mooi voor het voorjaar. Al weet ik dan nog niet goed wat er bij past

207351-Banned-38578-Her-Favourites-Trouser-Tan-210623-004W-large.jpg



Lollypopje schreef op 04-01-2023 om 14:17:

[..]

Uiteindelijk is het een iets andere kleur geworden, namelijk blauw/grijs. De grijze hadden ze namelijk maar in één van de twee maten die ik wilde en tot de verbazing paste de kleinste maat en dat was die andere en die bleek ik zelfs nog mooier te vinden.

En ik twijfel over nog één in deze kleur. Lijkt me mooi voor het voorjaar. Al weet ik dan nog niet goed wat er bij past

207351-Banned-38578-Her-Favourites-Trouser-Tan-210623-004W-large.jpg



Ik heb deze en de grijs/blauwe nu ook besteld door jou! Ook in 2 maten, dus ben benieuwd welke het beste past.. 

En daarnaast nog een pinafore dress die ik eigenlijk al een hele tijd op mijn wishlist had maar nu in de sale (en in mijn maat) was. 

231936-Banned-38379-Swingdress-Brown-Transform-08252021-016W-large.jpg

Chocoladeaardbei schreef op 06-01-2023 om 11:40:

[..]

Ik heb deze en de grijs/blauwe nu ook besteld door jou! Ook in 2 maten, dus ben benieuwd welke het beste past..

En daarnaast nog een pinafore dress die ik eigenlijk al een hele tijd op mijn wishlist had maar nu in de sale (en in mijn maat) was.

231936-Banned-38379-Swingdress-Brown-Transform-08252021-016W-large.jpg

Leuk, hoop dat ze jou ook goed passen

Helaas is mijn maat nu even uitverkocht, dus hoop dat die nog terugkomt terwijl ze in de sale zijn

Ik heb smalle taille en brede heupen, maar zowaar was de taille maat in de maattabel voldoende om de juiste maat te hebben 😳 pas daardoor minimaal een maat kleiner dan normaal.

Lollypopje schreef op 06-01-2023 om 12:04:

[..]

Leuk, hoop dat ze jou ook goed passen

Helaas is mijn maat nu even uitverkocht, dus hoop dat die nog terugkomt terwijl ze in de sale zijn

Ik heb smalle taille en brede heupen, maar zowaar was de taille maat in de maattabel voldoende om de juiste maat te hebben 😳 pas daardoor minimaal een maat kleiner dan normaal.

Oeh ik heb ook een smalle taille en brede heupen, dus ik ben benieuwd. Maar als het een maat kleiner is dan normaal dan is de gele mij waarschijnlijk net te groot, en inderdaad een maat kleiner niet meer op voorraad (dus we zitten allebei te azen op een maat M zo te zien 😄)

Chocoladeaardbei schreef op 06-01-2023 om 13:55:

[..]

Oeh ik heb ook een smalle taille en brede heupen, dus ik ben benieuwd. Maar als het een maat kleiner is dan normaal dan is de gele mij waarschijnlijk net te groot, en inderdaad een maat kleiner niet meer op voorraad (dus we zitten allebei te azen op een maat M zo te zien 😄)

Blijkbaar wel

Succubus heeft hem ook, en in M op voorraad, maar daar is hij niet in de sale. Dus ik wacht nog even af of TopVintage hem krijgt in de sale

ik had al een nieuwe eettafel gekocht en nu ook nog stoelen gescoord! Ikke blij. 

Een prachtige bos zijden bloemen. Zo blij mee, net echt!
Kan geen plaatjes plakken maar dit is de link waarbij je als het goed is gelijk het boeket ziet. 

Viv! Home Luxuries Boeket Elise - Zijden Bloemen - blauw paars - exclusief Gouden Vaas (vivhomeluxuries.com)

Kadushi schreef op 07-01-2023 om 18:16:

Een prachtige bos zijden bloemen. Zo blij mee, net echt!
Kan geen plaatjes plakken maar dit is de link waarbij je als het goed is gelijk het boeket ziet.

Viv! Home Luxuries Boeket Elise - Zijden Bloemen - blauw paars - exclusief Gouden Vaas (vivhomeluxuries.com)

mooi! Maar wat zijn die bloemen duur zeg. Maar ja ze gaan langer mee, dan een echt bossie

Friezinnetje schreef op 07-01-2023 om 18:31:

[..]

mooi! Maar wat zijn die bloemen duur zeg. Maar ja ze gaan langer mee, dan een echt bossie

Nou, het was een enorme bos, daar had ik me wel even op verkeken ondanks dat de maat erbij stond. Ik heb niet zo'n grote woonkamer dus ik heb ze een stukje in moeten korten. Daarnaast heb ik er nog wat losse bloemen bij besteld zoals zacht roze gerbera's en rozen zodat ik iedere keer weer een nieuwe bos kan maken. Rib uit mijn lijf maar heel erg blij mee. Mijn neppe bossie van xenos en action was er een lachertje bij!. 

En dan ben ik nog bescheiden gebleven, de duurste bos was 365 euro ofzo. Maar wat zijn ze mooi zeg, echt niet van echt te onderscheiden. Wilde al jaren een mooie bos en ik kreeg een aardig bedrag terug van mijn eindafrekening waar ik verwachtte bij te moeten betalen, dus ja, toen was de keus snel gemaakt. 

En ja, ze gaan echt jaren mee als het goed is. Kortom, helemaal blij en ook nog eens een super klantenservice, ontbrak een bloem en dezelfde dag nagestuurd. Dus dubbel blij haha.

dan heb je idd iets leuks gekocht van je meevaller! 

Een hyacinthje!

Kadushi schreef op 07-01-2023 om 18:16:

Een prachtige bos zijden bloemen. Zo blij mee, net echt!
Kan geen plaatjes plakken maar dit is de link waarbij je als het goed is gelijk het boeket ziet.

Viv! Home Luxuries Boeket Elise - Zijden Bloemen - blauw paars - exclusief Gouden Vaas (vivhomeluxuries.com)

Ook leuk inderdaad, best een goede investering eigenlijk

Ik heb bij Bol een echte goede mandoline besteld (met verstelbaar mes van 0.2 tot 0.5 mm) en een inzetstuk om groente te stomen op een gewone pan waar ik de aardappels in aan het koken ben. Ik wil graag broccoli stomen voortaan.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-01-2023 om 14:07

Herfstappeltaart schreef op 09-01-2023 om 13:09:

Ik heb bij Bol een echte goede mandoline besteld (met verstelbaar mes van 0.2 tot 0.5 mm) en een inzetstuk om groente te stomen op een gewone pan waar ik de aardappels in aan het koken ben. Ik wil graag broccoli stomen voortaan.

Ik doe dat altijd in de magnetron. Magnetron folie over een diep bord, paar eetlepels water en 5 minuten max vermogen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.