Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat heb je jezelf gegund?

Ook dit topic hier maar voortzetten  

Dus, wat heb je jezelf gegund? Waarmee heb je jezelf een plezier gedaan of waar twijfel je nog over? Laat het hier weten, we trekken je wel over de streep om het toch te kopen 



AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-12-2022 om 08:34

Ik heb mijzelf en mijn moeder kaarten gegund voor de opera 'Die Zauberflöte' van Mozart die hier volgend jaar in de stad gespeeld gaat worden. Ik twijfelde nog even want mega duur maar knoop doorgehakt ivm financiele ruimte omdat oude energiemaatschappij lief voor mij was  (Geen idee hoe ik dat voor mekaar heb gekregen met de hoge prijzen maar goed)

Lekkere winterschoenen. Ik loop op barefoot schoenen maar had nog geen winterversie. En dat is wel nodig, want kkkkoud met die dunne zooltjes. Had 3 paar winterschoenen besteld waarvan 1 paar echt goed zat. Twijfel nu nog of ik van een ander paar nog een maatje groter bestel, die waren net te klein. En wel leuk en warm..

Moosey schreef op 14-12-2022 om 00:04:

Lekkere winterschoenen. Ik loop op barefoot schoenen maar had nog geen winterversie. En dat is wel nodig, want kkkkoud met die dunne zooltjes. Had 3 paar winterschoenen besteld waarvan 1 paar echt goed zat. Twijfel nu nog of ik van een ander paar nog een maatje groter bestel, die waren net te klein. En wel leuk en warm..

Oh dat klinkt goed, welke heb je?

Ik heb vandaag op mn gewone barefoots buiten gelopen, dat was goed te doen nog, maar een lange wandeling in de vrieskou is niet aan te raden.

Oorbellen omdat ik stil wilde staan bij het feit dat ik al 1000 dagen ziek ben. Even een positieve draai er aan geven! 

Ik realiseerde me door bovenstaande post dat ik in januari 10 jaar gestopt ben met roken. Dus ik ga mezelf daar een cadeautje voor geven😊. Weet alleen nog niet wat.

Femke09 schreef op 17-12-2022 om 18:46:

[..]

Oh dat klinkt goed, welke heb je?

Ik heb vandaag op mn gewone barefoots buiten gelopen, dat was goed te doen nog, maar een lange wandeling in de vrieskou is niet aan te raden.

Ik heb Aylla Tiksi’s gekocht, die zitten echt fantastisch alleen triggeren ze een nog net niet helemaal geheelde irritatie van m’n achillespees, doordat ze half hoog zijn. Zal over een maandje wel beter gaan denk ik. Maar die zitten en passen echt fantastisch. Wegens de irritatie toch ook nog maar een paar BeLenka Entice een maatje groter aangeschaft, zijn dan wel weer ietwat ruim maar zitten ook heerlijk. En die hebben een wat dikkere zool, dat scheelt wel echt kou. 

Tip als je online wilt bestellen: barefoot and more heeft maattabellen op de site staan. Is wel echt nodig om even naar te kijken, ik schommel tussen maat 41 en 43 al naar gelang merk en model.. zeker gevoerde schoenen vallen vaak klein. 

Goog Girl gift set van Caroline Herrera EDP. Ik had nog een aantal cadeaubonnen voor de Douglas dus altijd fijn om "gratis" te shoppen. 

Mooie houten openslaande garagedeuren. Al maanden geleden besteld, maar morgen worden ze geplaatst.

Er zit nu zo’n flimsy rolluik wat je ook wel voor ramen hebt en wat helemaal niets doet voor isolatie. Het afgelopen jaar ben ik mijn huis wat gaan opknappen. Van de zomer is de voor- en achtergevel gestraald en opnieuw gevoegd en het huis is spectaculair verbeterd. Dus toen moest ik het maar afmaken met mooie houten deuren. 


Intussen mezelf ook nog getrakteerd op nog een leuk Engels sportief autootje erbij. Met nu 3 Engelse auto’s op de oprit mag ik het van mezelf een collectie noemen 👍️

2 boeken besteld.  
Je bent een verschrikkelijk kind en Duivelskind. 
Waargebeurde verhalen.  

MatureJackal76

MatureJackal76

21-12-2022 om 20:14

Roomwitte lederen handschoenen met een heerlijk zachte en warme binnenvoering. Heel blij mee!

Ik heb eigenlijk niet echt wat nodig en heb opzich genoeg nette truien, maar besloot na het kado van mijn vader mijzelf wat dingen te gunnen waar ik al te lang bij kwijl. Zeker nu een prachtige veel te dure trui nu iets minder duur is.

207357-Banned-38584-Her-Favourites-Trouser-Grey-210623-005W-large.jpg

185191-Banned-34598-Trousers-Grey-20200515-001-blauZ-large.jpg



228650-King-Louie-42365-Ivy-Top-Kahlo-220607-603W1-large.jpg

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-12-2022 om 17:26

Ik heb mezelf vanmiddag een nieuwe laptop gegund.Geen superdeluxe ding, gewoon een goede basic, die wil ik vooral gebruiken voor tekstverwerken, mijn thuisstudie en  internet. Ik had alleen een chromebook en die vind ik voor bovenstaande niet echt handig, die is meer voor apps en series kijken en ik zat al een tijdje te denken over een laptop. Ik ben enorm besluiteloos (Ik moest in de winkel ook echt even nadenken, ben even naar buiten gelopen en heb mijn bff, die IT-nerd is, geapt) en ik wilde hier bijna schrijven 'zal ik of zal ik niet' om even door jullie over de streep getrokken te worden  maar dat is niet nodig want ik heb de knoop doorgehakt en een mooie basic laptop van Lenovo aangeschaft. Trots op mijzelf 

De trui blijft, de broek met bretels blijft (staat echt geweldig 😍), de andere gaat terug. Zit net te strak

Een boek van paperfuel met bijbehorende basics (schetsboek, potloden, gummen, fine liners) en een (tijdelijke) abonnement op een tijdschrift. Allebei van de bonnen die ik als kerstpakket heb gehad (waarvan er één totaal onverwachts met de post kwam). Dus heeft weinig gekost, maar normaal koop ik van dit soort bonnen dingen voor de kinderen of 'iets dat we toch al nodig hadden'. Nu dus wat dingen echt voor mezelf gekocht (al worden een aantal anderen ook heel blij van mijn uitgezochte cadeaus 😊)

lollypopje😍wat een super leuke broek .
Die grijze banned retro.
Echt zo mooi en een keer iets heel anders. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.