Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat geef jij uit aan kerstcadeaus?

Peiling

Wat geef jij dit jaar uit aan kerstcadeaus?

Maximaal 7 antwoorden.

64 stemmen
58%
3%
6%
3%
2%
3%
25%

Fenyw schreef op 20-12-2025 om 19:07:

[..]

Haha die heb ik al eerder gegeven. Meestal zijn het vrij dure kalenders en soms zitten er nog wat pakketjes voor haar bij. Al met al krijgt mijn moedertje welverdiend het meest van iedereen 💕

Al eerder gegeven en nog veel meer dus; volgens mij ben jij een lieve dochter voor je moeder!

Ik heb voor meer dan 100 euro gekozen. Dat komt vooral omdat ik aan veel mensen een klein cadeautje geef: mijn directe collega heb ik afgelopen donderdag een mooie kaars met kaartje gegeven. Onder de boom heb ik voor iedereen (mijn man, mijn kinderen en aanhang van mijn kinderen) een cadeautje neergelegd. Mijn ouders geef ik dinsdaf een cadeautje.  Mijn beste vriendin en de moeder van mijn beste vriendin (die ik daar zie op kerstavond). Mijn oma en schoonvader waar ik 2e kerstdag even langs ga. Kortom een heleboel mensen die wel iets krijgen.

Ik heb een oudejaarslot gekocht. Hoewel, dat was van het gezamenlijke geld, veelal kleine muntjes die je gedurende het jaar even weglegt omdat je portemonnee anders te zwaar/te dik wordt. Was nog een flink gedoe bij de Primera qua tellen, maar bij de kassa waren ze er blij mee en het was gelukkig niet druk. 

Voor zoon een paar cadeautjes die de zak van Sinterklaas niet hebben gehaald omdat het anders te veel zou worden. 2x speelgoed en een boek. Geen idee meer hoeveel dat samen heeft gekost.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.