Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Vinted topic

Gingsz schreef op 01-03-2026 om 17:35:

Is vinted gehackt?

Ik heb per e-mail een reactie van een gmail adres gekregen op 1 advertentie op vinted. Maar hoe komt de afzender aan mijn mail? Die staat niet op vinted en gmail zag het gelijk als spam

Mailadres is zoiets als rgeqrgerb223432r3 @ gmail com

Odido is gehackt, ben je daar klant toevallig?

Ik ben nog niet zo lang actief op Vinted en tot nu toe ging het erg soepel allemaal

Nu wel een potentiële koper die allemaal vragen stelt over een jurkje. Hoe lang die is (oké die snap ik nog). Maar ook over de knoopjes (wat op de foto echt gewoon goed te zien is). En nu ook vraagt naar hoe ie valt en of ik een aan foto heb en wil sturen.
Tot nu toe kocht iedereen zonder al te veel vragen en/of biedingen. Waarschijnlijk was ik gewoon erg verwend daarmee 😆

HAHA!wait..what schreef op 03-03-2026 om 20:05:

Ik ben nog niet zo lang actief op Vinted en tot nu toe ging het erg soepel allemaal

Nu wel een potentiële koper die allemaal vragen stelt over een jurkje. Hoe lang die is (oké die snap ik nog). Maar ook over de knoopjes (wat op de foto echt gewoon goed te zien is). En nu ook vraagt naar hoe ie valt en of ik een aan foto heb en wil sturen.
Tot nu toe kocht iedereen zonder al te veel vragen en/of biedingen. Waarschijnlijk was ik gewoon erg verwend daarmee 😆

Een aan foto zou ik echt niet sturen,  krijg daar een beetje de kriebels van...

Ik had laatst een artikel een hartje gegeven, soort van favoriet gemaakt. Kreeg snel een reactie dat de verkoper wel langs wilde komen. Verkoper woont in Italië. Dacht het toch van niet! En dat heb ik ook terug geschreven... koekwaus! 

Widajo schreef op 03-03-2026 om 20:10:

[..]

Een aan foto zou ik echt niet sturen, krijg daar een beetje de kriebels van...

Ik had laatst een artikel een hartje gegeven, soort van favoriet gemaakt. Kreeg snel een reactie dat de verkoper wel langs wilde komen. Verkoper woont in Italië. Dacht het toch van niet! En dat heb ik ook terug geschreven... koekwaus!

Ja, ik twijfel ook nog een beetje. Ik heb ook weinig zin om er veel moeite in te steken. Ze reageerde ook al met een vraagteken omdat ik een paar uur niet gereageerd had. Doe normaal hoor, ik zit niet de hele dag op Vinted 

Maat jeetje, wat een gek..Vanuit Italië even langskomen haha 😅 Waarschijnlijk in de war met een datingsite ofzo haha 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.